ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: چطور بدون تغییر دادن در صفحه فرود نرخ تبدیل را افزایش دهیم؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 17:53
    SARA

    چطور بدون تغییر دادن در صفحه فرود نرخ تبدیل را افزایش دهیم؟



    آیا از تغییر دادن صفحه فرود برای بالاتر بردن نرخ تبدیل خسته شده‌اید؟ افزایش نرخ تبدیل و بالاتر بردن این نرخ حتی به‌اندازه نیم درصد هم کار سخت و طاقت‌فرسایی است و نیاز دارد تا کارهای متفاوتی ازجمله تغییر و بهبود در صفحه فرود را انجام دهید.

    اما زمان‌هایی وجود دارد که نیاز است تا به‌سرعت نرخ تبدیل بالاتری کسب کنیم و این زمان برای تغییر دادن صفحه فرود مناسب نیست. آیا راهی وجود دارد را بدون تغییر دادن صفحه فرود نرخ تبدیل بالاتری به دست آورد؟
    در ادامه به ۵ راه و روشی می‌پردازیم که می‌توان با استفاده از آن‌ها و بدون تغییر دادن در صفحه فرود نرخ تبدیل بالاتری به دست آورد.
    ۱: از سیستم تماس مستقیم استفاده کنید

    سیستم تمام مستقیم با ساده کردن دسترسی مخاطب به محصول می‌تواند باعث ایجاد نرخ تبدیل بالاتری شود که این کار با حذف صفحه فرود به دست می‌آید. «کمپین‌های فقط تماس» که گوگل از آن رونمایی کرده است با نمایش یک بنر و ارتباط مستقیم با کسب‌وکار می‌تواند یک مرحله از مرحله استفاده صفحه فرود را کم کند و نرخ تبدیلی ۳ تا ۵ برابر بالاتر ارمغان می‌آورد.
    در روش استفاده از صفحه فرود ۴ مرحله وجود دارد: مشاهده تبلیغ،‌ کلیک کردن روی تبلیغ، مشاهده صفحه فرود و درنهایت تبدیل‌شدن به مشتری؛ اما درروش تماس مستقیم، ۳ مرحله وجود دارد: مشاهده تبدیل، تماس و درنهایت تبدیل‌شدن به مشتری.
    بنابراین این روش با حذف یک مرحله، دسترسی به مشتری را سریع‌تر و راحت‌تر کرده و می‌توانید نرخ تبدیل بالاتری به دست بیاورید،‌ بدون اینکه حتی به صفحه فرود خود دست بزنید.
    ۲: از فرمت جدید تبلیغات استفاده کنید.

    گوگل ادوردز، فیسبوک و توییتر همگی با استفاده از روش‌هایی که دارند می‌توانند در بالاتر بردن فروش و نرخ تبدیل شما کمک کننده باشند. استفاده از این روش‌ها می‌تواند صفحه فرود را حذف کرده و بدون آن نرخ تبدیل بالاتری به دست بیاورید. به‌طور مثال کارت‌های Lead Genereation توییتر می‌تواند با نمایش و ارائه یک CTA به مشتریان به‌صورت کامل فرآیند نمایش، کلیک و تبدیل را برای شما انجام دهد. این دستگاه‌ها با خروجی‌های مختلفی که دارند می‌توانند حتی با CRM شما هم ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما قرار دهند.
    ۳: از تکنیک‌های سریع و هجومی استفاده کنید؛ مثل نینجاها!

    شاید کلمه نینجا کمی بزرگنمایی باشد؛ اما قابلیت‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید کاربران بیشتری را به مشتری تبدیل کنید:
    می‌توانید برای شروع از یک روش خوب یعنی آگهی‌های فروش استفاده کنید. آگهی‌هایی که علاوه بر عکس محصول و قیمت و توضیحات دیگر از نظر بصری هم خوب و قابل‌قبول باشد. می‌توانید از تبلیغات تحریک‌کننده استفاده کنید. این تبلیغات معمولاً یک شمارشگر معکوس برای پایان مقدار تخفیف یا پایان روزهای باقی‌مانده دارند که به‌این‌ترتیب مشتری را به خرید تهییج می‌کنند. یک روش دیگر تمرکز کردن روی مخاطبینی است که بسیار به مشتریان شما شبیه هستند. این مخاطبین می‌توانند به‌نوعی مشتری بالقوه شما باشند و ارتباط برقرار کردن با آن‌ها درصد و میزان فروش شما را افزایش می‌دهد.
    ۴: هدف‌گیری مجدد مشتریان ازدست‌رفته‌تان را انجام دهید

    این‌که مخاطب را به سایت بیاورید و او هم چند کالا در سبد خرید کالای خود اضافه کند هیچ دلیل و داستانی برای اینکه او به مشتری شما تبدیل‌شده باشد یا دوباره از شما خرید کند ندارد. طبق آمار ۷۰٪افرادی که به سبد خرید خود کالا اضافه می‌کنند بدون اینکه هزینه آن را پرداخت کنند و اجناس اضافه‌شده را بخرند،‌ سایت را ترک می‌کنند. درواقع سبد خریدشان را رها می‌کنند. بازاریابی مجدد یا هدف‌گیری مجدد یکی از روش‌هایی است که با آن می‌توانید –و باید- مشتری خاموش شده را دوباره به مشتری بالفعل تبدیل کنید. به این صورت می‌توانید درصد فروش بالاتری کسب کرده و نرخ تبدیل بالاتری هم‌ کسب کنید.
    ۵: فرآیند و روند عضویت در سایت را تغییر دهید.

    یکی از دلایلی که مشتریان از شما خرید نمی‌کنند یا سبد خریداری‌شده را رها می‌کنند فرآیند سخت عضویت در سایت است. این فرآیند یا با قدم‌های زیاد و غیرضروری تبدیل به یک کابوس می‌شود یا گام‌هایی که شما برمی‌دارید شفاف نیست و مشتری در برخورد با برگه‌هایی که با آن روبرو می‌شود دچار سردرگمی خواهد شد؛ بنابراین باید به فرآیند ثبت‌نام بسیار دقت کنید و آن را طوری طراحی کنید که نه‌تنها مشتری از پر کردن برگه‌های شما احساس خستگی نکند، بلکه بتواند در اسرع وقت به آنچه می‌خواهد برسد.
    بالاتر بردن نرخ تبدیل همیشه هم مستلزم دست کشیدن به صفحه فرود نیست. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های متعددی که وجود دارد، بدون این‌که صفحه فرود خود را بهبود ببخشید، نرخ تبدیل بالاتری پیدا کنید.



    https://www.clickyab.com/blog/%da%86...-%d8%aa%d8%a8/

مجوز های ارسال و ویرایش