خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: ۸ گام ساده برای بالاتر بردن نرخ تبدیل در سایت
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
۸ گام ساده برای بالاتر بردن نرخ تبدیل در سایت وقتی به موضوع بهبود نرخ تبدیل سایت نگاه میکنیم، روشهای مختلفی به نظر میرسد که میتوان این کار را با آن انجام داد. درک ساده و سریع بعضی مفاهیم میتواند به تمرکز بیشتر روی بهبود نرخ تبدیل کمک کند. در ادامه به ۸ گام ساده برای بهبود نرخ تبدیل یک سایت میپردازیم. بهبود نرخ تبدیل یک سایت با رعایت این گامهای ساده ۱: تست A/B زمانی که درباره بهبود نرخ تبدیل صحبت میکنیم بسیاری از ما به یاد تست A/B میافتیم؛ اما باید دقت کنیم که این کار فقط و فقط یک روش و یک راه برای رسیدن به نرخ تبدیل بهتر و به نوعی یک قسمت از پازل اصلی است. تست A/B یکی از مهمترین اهرمهایی است که با استفاده از آن و تحلیل دادههای مورد نظر میتوانید سود حاصل از فروش را افزایش دهید.این تست به شما اجازه میدهد تا فرضیات مختلف را تأیید یا حتی رد کنید و بر اساس نتیجهای که از آنها به دست میآورید بتوانید برنامهریزی مناسبی انجام دهید. شاید این گفته چندان بیراه نباشد که اگر شما تست A/B انجام ندهید، به نوعی پولتان را روی میز بدون مصرف گذاشتهاید. شما به راحتی میتوانید ببینید که نتیجه یک تست و آزمایش خوب میتواند به افزایش ۲۰، ۳۰ و حتی ۵۰ درصدی در مشتریانتان شود. ۲: کم کردن و حذف ریسکها تبدیل کردن ریسک به فرصت یکی از تاکتیکهایی است که نه تنها در دنیای آنلاین مارکتنیگ وجود دارد، بلکه از سالها پیش به عنوان یک روش متداول و مرسوم در بازاریابی و فروش مورد استفاده قرار گرفته است.با حذف تمام ریسکهایی که ممکن است منجر به این موضوع شود که مشتری محصول یا خدمتی که شما عرضه میکنید را خریداری نکند، میتوانید نرخ تبدیل بالاتری به دست بیاورید. یکی از روشهایی که مشتری با اطمینان بیشتری از شما خرید کند این است که بتوانید گزینهای به عنوان «تضمین بازگشت هزینه» مشتری را در سبد پیشنهاداتی که به او ارائه میکنید قرار دهید. این موضوع میتواند درصد اطمینان مشتری را بالاتر برده و او را به خرید کردن از شما تشویق کند. ۳: اثبات کنید مشتریان بسیار کمی وجود دارند که شاید بتوان به آنها لقب صفشکن داد. بسیاری از مشتریان دوست دارند آنچه میخرند قبلاً خریداری و به نوعی امتحان خود را پس داده داده باشد. به همین دلیل بیان کردن جملات و گزینههایی که از مشتریان پیشین درباره تأیید یک جنس میتواند به مشتریان جدید این نوید را بدهد که با کالا یا خدمات خوب و مناسبی روبرو هستند و به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند. یکی از بهترین روشها برای اثبات به مشتریان این است که گفتههای مشتریان قبلی را در سایت یا صفحه فرود به شکل مناسبی به نمایش بگذارید. نه تنها میتوانید برای این جملات یک صفحه مخصوص و ویژه داشته باشید بلکه میتوانید به نوعی در تمام فرآیندی که مشتری در حال خرید کردن است، این جملات را به نمایش بگذارید. این کار به نوعی قوت بخشیدن به تصمیمی است که مشتری گرفته. ۴: گام بعدی را مشخص کنید یکی از مسائلی که میتواند در دنیای بازاریابی آنلاین مشکلساز شود این است که مشتری گام بعدی خود را نداند. در واقع با روشن نبودن مسیر نمیتوانید از مشتری توقع داشته باشید که مسیر را تا انتها طی کند؛ بنابراین بهتر است در هر گامی که مشتری حضور دارد، گام بعدی را به او نشان داده و با بگویید با انجام دادن این گام چه اتفاقی میافتد و باید در انتظار چه چیزی باشد. به طور مثال «دانلود فایل با کلیک کردن روی دکمه زیر». بهتر است با استفاده از قرار گرفتن کنار مشتری خود و پیمودن این مسیر تا انتها با او از دیدگاههای مشتری استفاده کرده و در نهایت مشکلات مسیر را حل کرده یا نقاط مثبت را بهبود ببخشید. ۵: اطمینان و اعتماد را افزایش دهید شاید شرکت شما این شانس یا توانایی را نداشته باشد که بتواند مثل شرکتهای بزرگی همچون مایکروسافت، اپل و گوگل فرآیند برندینگ را انجام داده باشند و مشتریان هم آنها را به خوبی بشناسند. به همین دلیل باید هر کاری که میکنید، گامی در راستای افزایش اعتماد و شناخت خودتان به عنوان شرکتی معتمد است. با اینکار مخاطب به مرور زمان با شما آشنا شده و در نهایت میتواند با اعتمادی که به شما کرده فرآیند خرید را به خوبی طی کند. انواع روشهای مختلف را میتوانید برای اینکار در نظر بگیرید و با ایجاد اعتمادی که در مشتری رقم میزنید باعث بالاتر رفتن نرخ تبدیل سایت هم بشوید. حتی اطلاعاتی غیر فنی و درباره شرکتتان هم میتواند این اعتماد را افزایش دهد. به نوعی بالاتربردن شفافیت میتواند به افزایش اعتماد بینجامد. ۶: ساده کنید حواسپرتی و ایجاد خستگی در بازدید کننده میتواند منجر به پایین آمدن نرخ تبدیل شود؛ بنابراین داشتن فرآیندهای پیچیده، شیوهای سخت برای افزودن کالا به سبد خرید و خلاصه تمام فرآیندهای پیچیده در سایت میتواند مخاطب را از رسیدن به آنچه برایش برنامهریزی کردهاید دور کند. به طور مثال میتوانید به این موضوع دقت کنید که کم کردن یک قدم از فرآیند ۴ مرحلهای خرید (رساندن به ۳ گام) میتواند نرخ تبدیل را به میزان ۱۱۰٪افزایش دهد. بنابراین پیشنهاد سادهسازی فرآیندها تنها به ساده کردن گرافیک و استفاده از فاکتورهای گرافیکی خلاصه نمیشود، بلکه باید بررسی جامعی در خصوص فرآیندهایی که در سایت اجرا میشود هم داشته باشید تا بهترین نتیجه از این موضوع حاصل شود. ۷: سود مردم به دو دلیل خرید میکنند: لذت بردن از خرید یا دلیل مهمتر، کم کردن از سختیها. این افراد و مخاطبین به دلیل خاصی در سایت شما هستند تا بتوانند برای یکی از دو دلیل بالا راهی پیدا کنند.سعی کنید در گام اول به مشتری در خصوص مزایا و راهحلهایی که محصول یا خدمتی که ارائه میکنید توضیح دهید تا اینکه او را با قابلیتهای نرمافزاری بمباران کنید. در خصوص آنچه شما بیش از رقبایتان داریم صحبت کنید و اعلام کنید که شما برتر هستید؛ بنابراین مشتری با این دید که سود بیشتری از خرید این محصول به دست میآورد به آن نگاه کرده و به خرید آن فکر میکند. ۸: همیشه به فروش فکر کنید یکی از مواردی که باید همیشه به آن فکر کنید فروش است. منظور ما این است که به فروش از طریق همه صفحههای سایتتان فکر کنید و برای آن برنامهریزی کنید. به طور مثال به احتمال زیاد شما یک صفحه برای زمانی که مشتری خرید خود را به اتمام میرساند دارید که از او تشکر کنید. بسیار ایده خوبی است اما فکر نکنید که فروش در چنین زمانی تمام شده است. شما در همیه صفحه هم میتوانید به فروش جنسهای دیگر فکر کنید و به مشتری پیشنهادهای لازم را بدهید؛ بنابراین به بهینه کردن فرآیند پیشنها کالا به مشتری فکر کنید و ببنید از طریق گامهایی که او بر میدارد چطور میتوانید به مشتری پیشنهاد لازم را ارائه کرده و او را در چرخه فروش نگه دارید. https://www.clickyab.com/blog/%db%b8...-%d8%af%d8%b1/
۸ گام ساده برای بالاتر بردن نرخ تبدیل در سایت
مشاهده قوانین انجمن