ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ۴ اشتباه وبلاگی که مانع رشد کسب‌وکار شما می‌شود

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 15:22
    SARA

    ۴ اشتباه وبلاگی که مانع رشد کسب‌وکار شما می‌شود



    اگر احساس می‌کنید که تلاش‌هایی که برای وبلاگتان به خرج می‌دهید، بی‌نتیجه است و شما را به جایی نمی‌رساند پس بهتر است از کاری که انجام می‌دهید دست بکشید. بهتر است ببینید و مطمئن شوید که اشتباهات زیر را در مورد وبلاگ خود به کار نمی‌برید.
    وبلاگ شما راه بسیار خوبی برای ارزش دادن به چشم‌اندازهای شما و مستحکم کردن جایگاه خود به‌عنوان یک قدرت برتر درزمینهٔ کاری خودتان است.
    اما اگر استراتژی خاصی برای وبلاگ‌نویسی خود ندارید (هدف از کسب‌وکاری که در ذهن دارید) پس احتمالاً در تبدیل خوانندگان خود به مصرف‌کننده یا مشتری و جذب علاقهٔ آن‌ها با شکست مواجه می‌شوید.
    محتوای بازاریابی موفق فقط برای شما بازدیدکننده به ارمغان نمی‌آورد. اگر این کار به‌درستی صورت بگیرد، می‌تواند برای شما چندین هزار چشم‌انداز و مشتری جدید به ارمغان آورد.
    در اینجا می‌خواهیم به ۴ مورد از اشتباهات بزرگ و هزینه‌بری که ممکن است در مورد وبلاگ خود انجام دهید، اشاره‌کنیم.

    اشتباه اول: خواننده را مستقیماً به صفحهٔ فرود نبریم

    پست‌های وبلاگ شما کالای فروشی نیستند. البته این نکتهٔ مثبتی است، چراکه پست‌های شما باید رایگان و با منابع ارزشمندی باشند که به خوانندگان شما برای حل مشکلشان قبل از خرید، کمک کند.
    اما با تمام این اوصاف باید به فکر رشد کسب‌وکار خود نیز باشید. چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید با انجام آن‌ها وبلاگ خود را بهینه‌سازی کنید.
    یکی از آن‌ها این است که خوانندهٔ وبلاگ خود را مستقیماً به صفحهٔ فرود ببرید. اگر این مورد را در وبلاگ خود رعایت کنید، خواهید دید درصد نرخ تبدیلتان بالا خواهد رفت.
    زمانی که خوانندهٔ شما با کلیک کردن بر روی لینک موردنظرش به صفحهٔ فرود می‌آید، به او خوش‌آمد بگویید. این کار را با استفادهٔ از نکات زیر می‌توانید انجام دهید:

    • صفحهٔ خود را هدف مناسبی برای خواننده قرار دهید و سعی کنید کاری کنید که خواننده از وبلاگ شما لذت ببرد.
    • محتوای مشابه با موضوع پستتان را در اختیار خوانندگان بگذارید تا کاملاً با این قضیه درگیر شوند.
    • توضیح دهید که سرویس شما چیست و چگونه کار می‌کند.
    • امتیازات خاصی را برای خوانندگان وبلاگ خود قائل شوید.


    اشتباه دوم: وقت زیادی را برای نوشتن صرف می‌کنید

    داشتن و اداره کردن یک وبلاگ موفق بار سنگینی را به دوش شما اضافه می‌کند؛ باید بیشتر مشغولیت ذهنی خود را در اختیار نوشتن، ویرایش کردن و شکل مناسب نوشتهٔ خود بکنید.
    نمونه‌های زیادی هستند که ۹۵ درصد از وقت خود صرف نوشتن مطلب می‌کنند و فقط ۵ درصد را برای ایمیل و شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند.
    نوشتن مطلب زیاد بسیار خسته‌کننده است و باعث می‌شود میزان ترافیک و به اشتراک‌گذاری‌ها دیده نشود.
    یکی از رمزهای موفقیت سرویس‌ها و وبلاگ‌های موفق این است که مدت‌زمانی که برای نوشتن مطالب خود صرف می‌کنند، به همان اندازه هم برای تبلیغ و ترویج مطالبشان زمان می‌گذارند.
    و حالا می‌خواهیم نکته‌هایی را برای ترویج مطلب وبلاگتان بگوییم.
    سعی کنید یک سری وبلاگ‌ها را مدنظر قرار دهید که فکر می‌کنید جامعهٔ هدف شما به آن‌ها علاقه‌مند هستند و آن‌ها را دنبال می‌کنند. با این وبلاگ‌ها ارتباط برقرار کنید. در قسمت نظرات آن‌ها فعال باشید. وقتی مطلب شما آماده انتشار شد، از این وبلاگ‌ها برای ترویج پستتان کمک بگیرید.

    اشتباه سوم: ثبت‌نام در سایتتان را برای کاربران سخت می‌کنید

    سخت ثبت‌نام کردن در سایتتان را برای کاربران سخت نکنید. یک سیستم ساده و راحت و قابل‌فهم و درعین‌حال سریع برای ثبت‌نام افراد در سایتتان داشته باشید. شاید یک تغییر کوچک در نرخ تبدیل شما تأثیر به سزایی داشته باشد.

    اشتباه چهارم: اجازه می‌دهید مردم شما را فراموش کنند

    آیا خوانندگان شما به‌صورت مرتب و مداوم با شما در ارتباط هستند؟ اگر این‌گونه نیست پس احتمال اینکه آن‌ها شما را فراموش کنند بسیار زیاد است.
    وقتی بتوانید مثلاً به‌صورت و مرتب و هفتگی مطالب خود را ایمیل کنید، نرخ خوانندگان شما بیشتر می‌شود و شاید تا ۵۰٪ هم از تعداد کسانی که لغو اشتراک می‌کنند، کم شود.
    وقتی به‌صورت مرتب مطالب خود را منتشر می‌کنید، خوانندگان خود را مشغول به خود و مطلب خود می‌کنید. اگر بخواهید برای مدتی از اینباکس ایمیل مخاطبان خود فاصله بگیرید، آن‌ها را ناامید خواهید کرد.
    عدد دقیقی برای انتشار مطالب وجود ندارد. ممکن است شما ۸ پست در هفته منتشر کنید و یا یک پست در هفته. این بستگی به حوزهٔ کاری و نوع مخاطبان شما دارد. بهترین راه این است که مدل‌های مختلف را آزمایش کنید و ببینید بهترین حالت ممکن کدام است.
    در آخر اگر هرکدام از این اشتباهات را انجام داده‌اید، از اصلاح و تغییر آن نترسید. سعی کنید پیشرفت کنید و برای بار بعدی بهتر عمل کنید.



    https://www.clickyab.com/blog/%db%b4...%d8%b1-%d8%b4/

مجوز های ارسال و ویرایش