ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معیار یک نرخ کلیک خوب یا ctr چیست؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 15:11
    SARA

    معیار یک نرخ کلیک خوب یا ctr چیست؟



    نرخ کلیک یا به اختصاص CTR بیانگر نسبت کلیک‌های انجام شده به دفعات نمایش آگهی است، نرخ کلیک بالاتر نشان دهنده هدف‌گذاری درست و طراحی مناسب بنر تبلیغات است؛ اما سؤالی که زیاد پرسیده می‌شود این است که یک CTR چه میزانی است؟ چقدر باید CTR داشته باشیم که بتوان گفت عدد خوبی به دست آورده‌ایم؟ خب پاسخ این سؤال این‌طور شروع می‌شود: «این عدد بستگی دارد به …»

    در دنیای تبلیغات PPC بعضی موارد را باید مطالعه کرد و با تحقیق پاسخ داد ولی واقعاً بعضی از سؤالات پاسخ روشن و دقیقی ندارد که با یک کلمه یا حتی جمله یا عدد بتوان به آن‌ها پاسخ داد. به بعضی از سؤالات باید با توجه به شرایطی که رخ می‌دهد پاسخ داد.
    یک نرخ کلیک خوب به شرایط مختلفی بستگی دارد. اگر بهتر بودن نرخ کلیک را نسبت به گذشته فعالیت خودتان می‌سنجید باید بازه زمانی مشخص باشد. اگر نسبت به رقیب می‌سنجید باید در شرایط مساوی و مشابه ببینید چه فعالیت‌هایی داشتید و چه نتایجی کسب شده است. اگر بخواهیم می‌توان تعداد پارامترها و شرایط مختلف را برای این سؤال آن‌قدر زیاد کرد که نتوان پاسخ روشنی به آن داد.
    در نهایت برای پاسخ به چنین سؤالی می‌تواند معیارهای مختلفی در نظر گرفت و در یک بازه زمانی دید که آیا CTR شما بهتر شده یا بدتر. اگر دقت کنید می‌بینید که باز هم برای پاسخ به این سؤال از بازه زمانی استفاده کردیم. برای اینکه پاسخ دادن به چنین سؤالاتی به صورت یک عدد بسیار کار خطرناک و غلطی است.
    دلیل دیگری که برای پاسخ ندادن به این سؤال وجود دارد این است که اصولاً یک عدد خوب برای پاسخ به این سؤال برای هیچ صنعتی وجود ندارد و نباید هم داشته باشد فرض کنیم که عددی به عنوان استاندارد «خوب» بودن برای نرخ کلیک وجود داشته باشد شما هم به آن برسید. اتفاقی که می‌افتد این است که شما از بهینه کردن و بهبود فرآیندهای خود دست می‌کشید. خب این موضوع طبیعی است چرا که شما به هدفتان رسیده‌اید!
    به عنوان یک پاسخ منطقی برای این سؤال و سؤالات مشابه کافی است به این شکل عمل کنید (کاری که خود ما هم می‌کنیم). یک عدد را به عنوان هدفی که باید به آن برسید در نظر بگیرید. به هدف تعیین شده برسید و مجدداً هدف بالاتری را برای رسیدن در نظر بگیرید. به این صورت و با کسب تجربه آر فعالیت‌های گذشته می‌توانید به بهبود روزمره فعالیت خود بپردازید و آن را بهتر کنید.
    به عنوان یک جمله اساسی می‌توانیم در مورد نرخ کلیک خوب چنین پاسخی به سؤال شما بدهیم: «یک نرخ کلیک خوب عددی است که با فعالیت‌هایی که در زمینه بهبود آن رخ می‌دهد، همواره رو به رشد باشد.»
    یک نرخ کلیک معیاری نیست که فقط نشان دهنده موفقیت شما در انتخاب متن تبلیغاتی یا کلمات کلیدی یا تهییج کردن مشتری به کلیک کردن باشد. بلکه این نرخ می‌تواند روی نرخ تبدیل و درآمدزایی شما از سایت تأثیر زیادی داشته باشد. حتی این عدد می‌تواند به شما نشان دهد که آیا نرخ تبدیل شما نیاز به بهبود دارد یا خیر؟ چه کارهایی نیاز است تا برای بهبود نرخ تبدیل کمپین‌های آنلاین انجام دهید؟
    به جای اینکه تمرکزتان را روی یک عدد خاص به عنوان پاسخ سؤال اول بگذارید، روی مواردی که می‌توانید با تغییر آن‌ها نرخ کلیک بالاتری به دست بیاورید متمرکز شوید. به عنوان مثال می‌توانیم به برخی از این موارد به صورت زیر اشاره کنیم.

    • مکان CTA در بنر تبلیغاتی خود را تغییر دهید و ببینید نتیجه چطور می‌شود
    • اگر مزایای استفاده از خدمات خود را ننوشته‌اید، آن‌ها را اضافه کنید و نتیجه را در بازه زمانی مورد نظرتان بسنجید
    • از کلمات کلیدی اساسی خود در بنرها و حتی در آدرس صفحه اینترنتی مورد نظرتان استفاده کنید تا نظر بیننده بیشتر به آن‌ها جلب شود.
    • برای پیشنهاد‌های خود تاریخ اتمام بگذارید و آن را به مشتری دقیق نشان دهید. به این صورت بازدید کنندگان متوجه می‌شوند که باید برای خرید محصول یا استفاده از خدمات سرعت عمل بیشتری داشته باشند.
    • از قابلیت شگفت زده کردن مشتری بهره ببرید. اگر می‌توانید کاری کنید که بازدید کننده تعجب کند و به دنبال پاسخی برای شگفت زده شدن خود باشد حتماً آن را انجام دهید.

    برای اینکه بفهمید فعالیتی که انجام دادید نتیجه خوبی داشته یا نه آن را در یک بازه زمانی بسنجید. با این کار به پاسخ سؤالی که در ابتدای موضوع مطرح شد دست پیدا می‌کنید.



    https://www.clickyab.com/blog/%d9%85...3%d8%aa%d8%9f/

مجوز های ارسال و ویرایش