خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: کپی نوشتههایی در کمپین ppc که خواننده را تحت تأثیر قرار میدهد
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
کپی نوشتههایی در کمپین ppc که خواننده را تحت تأثیر قرار میدهد بهعنوان سازمانی که در حال استفاده از خدمات تبلیغاتی هستید میخواهید هزینهای که در این راه صرف میکنید به بهترین نحو نتیجه بخش باشد. یکی از راههایی که این برگشت سرمایه را برای شما امکانپذیر میکند، نوشتن تبلیغات خوب و کپیهایی خاص است. تبلیغهایی که از کپیهای خوب استفاده میکنند، کیفیتی بالاتر داشته و اغلب اوقات بیشترین تعداد کلیک شدنها را هم نصیب خود میکنند. اما چطور میتوان کپیهای خوب برای این تبلیغات نوشت و بیننده را تحت تأثیر قرار داد؟ نکاتی برای نوشتن کپیهای مؤثر در کمپینهای PPC در کپی از کلمات کلیدی استفاده کنید این موضوع واضح است که استفاده از کلمات کلیدی موردنظر در کپی نوشتهها میتواند تأثیر بهتری داشته باشد؛ اما این موضع در بسیاری مواقع نادیده گرفته میشود. عین همین موضوع استفاده از کلمات کلیدی در نوشتههای عنوان صفحه، توضیحات هم فراموش میشود. این موضوع زمانی که فردی به دنبال موضوع خاصی در موتورهای جستجو میگردد بیشتر کاربرد دارد. اگر تبلیغ شما با جستجو کردن کلمه کلیدی خاصی پیدا شود و کلمه کلیدی موردنظر در تبلیغ شما هم باشد، بیننده به طور یقین متوجه تشابه شده و میفهمد که خدمات یا محصولی که شما ارائه میکنید همان چیزی است که او انتظار دارد و طبیعتاً احتمال تبدیل شدن او به یک مشتری بالاتر خواهد بود. پارامترهایی که شما را از بقیه متمایز میکند را بیان کنید همه چیز در کمپینهای PPC درباره نرخ تبدیل است؛ و نرخ تبدیل هم نتیجهاش فروش خواهد بود. برای اینکه به سرعت به بازدید کنندهتان نشان دهید چه تفاوتهایی با سایر رقبا دارید باید این تفاوت را در کپیهای خود نشان دهید. چرا که همین تفاوتها است که به مشتری کمک میکند تا شما را انتخاب کند. حتی اگر یک مزیت رقابتی نسبت به بقیه دارید آن را بیان کنید. این تمایز میتواند گارانتی یا مدت زمان تعویض باشد، میتواند کد تخفیفی باشد که به مشتریان ارائه میکنید. هر چه که هست شما مزیتی دارید که دیگران ندارند. پس آن را بیان کنید. از Call to ACtion های قدرتمند استفاده کنید هدف شما از راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی چیست؟ شما چه انتظاری از افرادی که وارد صفحه مورد نظر شما شدهاند دارید؟ یک CTA در واقع همان چیزی است که شما از مشتری میخواهید انجام دهد. اگر میخواهید که محصولی را بخرد به «خرید» اشاره کنید. اگر میخواهید که عضوگیری کنید به «عضویت» اشاره کنید. هرچه نوشته CTA ها صریحتر و دقیقترآنچه که شما انتظار دارید مشتری انجام دهد را بیان کنید، او هم راحتتر آن را انجام میدهد. پس دقیق و صریح آن را بیان کنید. تجربه و آزمایش رسیدن به سطحی که بتوانید سریع به آنچه میخواهید برسید به تجربه و آزمودن فرضیههای مختلف دارد. در واقع هرچه تجربه بیشتر در زمینه نوشتن کپی پیدا کنید میتوانید بهتر و موثرتر بنویسید. در این راه آزمایشهای مثل A/B تستها میتواند کمک موثری به آنچه در ذهن دارید بکند. برای کمپینی که دارید کپینوشتههای مختلف بنویسید و طراحی کنید و هر کدام که بهتر نتیجه داد را انتخاب کنید. https://www.clickyab.com/blog/%da%a9...b%db%8c%d8%b1/
کپی نوشتههایی در کمپین ppc که خواننده را تحت تأثیر قرار میدهد
مشاهده قوانین انجمن