ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: پنج راه موثر برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 14:29
    SARA

    پنج راه موثر برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ



    زمان در گذر است و نمیتوان آن را موقف کرد. همراه این گذشت زمان، پیشرفت در همه زمینه ها غیر قابل انکار است. دیجیتال مارکتینگ نیز از جمله این پیشرفت ها به شمار می رود که البته می توان گفت که با تمامی تکنولوژی و تجارت ها گره خورده است.
    همانطور که مدیر ارشد مارکتینگ PlatformQ Heath، یک شرکت در زمینه رسانه دیجیتال که بر روی بخش سلامت تمرکز کرده است، می گوید: ” بازاریان رقیب، با سرعت خطرناکی در حال پیشرفت هستند و در موقعیت من، به این مهم دست پیدا کرده ام که موارد زیر، چه اهمیت زیادی در زمینه دیجیتال مارکتینگ خواهد داشت”
    1. بازاریابی مبتنی بر داده ها
    سال های گذشته، شرکت های بزرگ، با استفاده از استراتژی های بازاریابی مبتنی بر داده ها، رشد فزاینده ای داشتند. اما در سال 2016، با مانیتور کردن شبکه های اجتماعی برای جمع آوری اطلاعات و آنالیز کارایی آنها در زمینه دیجیتال مارکتینگ، رشد زیادی را نمایان می سازد. بدون ابزار اندازه گیری، شما اطلاعات بسیار زیاد و مفیدی از رقبای خود را از دست می دهید. مطابق مقاله معتبر منتشر شده در وبسایت Inc.com، “اطلاعات بزرگ را با استفاده از اطلاعات خوب، به اطلاعاتی مفید و هوشمند تبدیل کنید” بیشترین اطلاعات باارزش را برای تمرکز روی کارهایی که اهداف تجاری شما را رشد می دهند، ارائه کرده است. در شرکت PlatformQ Health از پلتفرم بازاریابی رفتاری SilverPop استفاده شده است تا بتوانند در لحظه به رفتارهای مختلف مشتریان، پاسخ درست را بدهند، و صد البته تجربه ارتقا یافته ای از مشتری مداری را ارائه کنند.
    2. محتوایی با بهترین کیفیت
    محتوای با کیفیت، در بسیاری از موارد، سئوی جدید است. می توان Google rewards را با کیفیت ترین و مفیدترین محتوا، با قابلیت بی نظیر نمایش نامید که ادعا می کند، در سال 2016، بیشترین ارزش ممکن را برای خوانندگان شما فراهم آورده است. محتواهایی مانند بلاگ ها، ویدیوها و کتاب های الکترونیکی، در برخی از موارد، محتوای اشتراک گذاری شده، راه های بسیار خوبی برای استفاده در این زمینه هستند.
    مشتریان بالقوه شما، امروزه، روی کانال های زنده شما را میبینند. برای بهینه سازی دسترسی مخاطبانتان، بایستی همیشه محتوا را ایجاد کرده و از طریق بلاگ ها، یا شبکه های اجتماعی منتشر کنید.
    3. ویدیو
    ویدیوها چه روی وبلاگ دیده شوند، چه بر روی شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، اینستاگرام و یا یوتیوب، ابزار ضروری هستند که به شما کمک میکنند تا ایده ها و محصولات خود را به خوبی به مشتریان خود نشان دهید.
    ابزاری همانند Meerkat و یا Periscope توییتر، بازاریابان را قادر می سازند تا بصورت روزانه و پخش زنده، محصولات خود را عرضه نمایند. پخش زنده می تواند برای رویدادها، دموها، بخش ها Q&A و دیگر موارد جذاب برای مخاطبان بکار رود.
    4. شخصی سازی کردن
    این روزها، کلید موفقیت در آن است که محتوا را با توجه به خواسته مشتریان بهینه و در دسترس قرار دهید. به گزارش Bizo study، رشد عمده بازاریابان در گرو ارائه محصولات، با توجه به نیاز و خواست مشتری است. شما می توانید از پیشنهادهای رقابتی و فناوری های مختلف، برای رسیدن به این مهم استفاده نمایید.
    5. تمرکز روی موبایل
    تمامی این موارد شاید قسمتی از استراتژی مربوط به موبایل باشند. بخاطر داشته باشید که امروزه، بدون در نظر گرفتن کاربران موبایلی، آینده ای در انتظار تجارت شما نخواهد بود. حداقل حدود 80 درصد از کاربران اینترنت، گوشی های هوشمند داشته و شمار زیادی از آنها، حتی روز خود را بدون بررسی آن شروع نمیکنند. با این روند پیشرفت، مهمترین تمرکز می بایست بر روی دستگاه های موبایلی باشد.


    https://www.clickyab.com/blog/%d8%af...2%db%8c%d8%aa/

مجوز های ارسال و ویرایش