ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی - مسبح

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2019/02/14, 19:01
    Admin

    نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی - مسبح

    نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی مسبح تمام عیار، دارای امکان کنترل خرید و فروش، دریافت و پرداخت، مرجوعی ، تعمیرات، آبکاری و مخراجکاری جواهرات طلا، پلاتین یا نقره و جواهرات ترکیبی‌ست. ریز مشخصات سنگ‌های وزنی و تعدادی موجود در جواهر به همراه فی و قیمت کل آنها بر حسب وزن یا تعداد در ردیف‌های دلخواه تنظیم می‌شود.


    صفحه موجودی های جنسی نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی مسبح تمام عیار
    در نرم افزار حسابداری طلا و جواهر به راحتی امکان درج مشخصات ریز جواهرات به همراه ریز سنگ های آن وجود دارد. هنگام ثبت موجودی ابتدای دوره جواهر و یا هنگام هریک از فاکتورهایی که منجر به ورود جواهر به سیستم می شود، جزئیات قیمت تمام شده واقعی و صوری محاسبه و نمایان می شود. امکان کنترل جواهرات موجود و ناموجود ، تهیه انواع قیمت تمام شده و اتیکت ، آمارگیری از جواهرات با بارکد یا RFID یا به صورت دستی و تهیه گزارشات بسیار ریز و دقیق از وضعیت موجودی ، وضعیت سنگ ها و وضعیت های مالی جواهرات در مراحل مختلف کاری وجود دارد.

    صفحه تنظیم موجودی جواهر طلا در نرم افزار حسابداری طلا و جواهر مسبح تمام عیار
    یکی دیگر از خصوصیات جالب و کاربردی نرم افزار حسابداری طلا و جواهر امکان طراحی و چاپ شناسنامه جواهرات است. این امکان به همراه امکان QrCode گذاشتن برای جواهرات و اختصاص تگ RFID یا بارکد به آنها از جمله خصوصیاتی‌ست که ما به صورت خیلی ریز و دقیق برای هر جواهر در نظر گرفته ایم. شما می‌توانید برای مشخصات سنگ های خود در برنامه بیش از ۲۰ خصوصیت آنها را نگهداری و گزارش گیری کنید.

    صفحه مخصوص چاپ شناسنامه جواهرات از نرم افزار حسابداری طلا و جواهر مسبح تمام عیار
    این برنامه که مخصوص حسابداری طلا و جواهر فروشی طراحی شده است، دارای بخش جواهرات طلا و پلاتین است که مشخصات دقیق پایه و سنگ‌های سوارشده‌ی آنها در فرایندهای مختلف برنامه، از جمله مخراج‌کاری تنظیم می‌شوند. گزارشات بسیار متنوعی از جواهرات و سنگ‌های آنها از روش‌های مختلف تهیه شده و دراختیار مشتریان محترم قرار می‌گیرد.

    صفحه تنظیم مرحله دریافت جواهر از مخراجکاری در نرم افزار طلا و جواهر مسبح تمام عیار
    همانطور که در بخش معرفی نرم افزار حسابداری طلا فروشی گفته شد، در برنامه طلا و جواهر مسبح تمام عیار گزارشات کامل و متنوعی به همراه دفاتر حسابداری مربوط به هر یک از سرفصل های اشخاص، بانک، صندوق، انواع طلا، جواهر، پلاتین، ارز، سکه، سنگ و سایر موجودی ها وجود دارد. در کنار این گزارشات یکی از بخش های ویژه، صفحه “همه چیز درباره امروز” است که در صفحه اول نرم افزار قرار گرفته و وظیفه اعلام آنچه طی تاریخ های معین باید انجام دهید را بر عهده دارد. چک های دریافتنی/پرداختنی، هزینه های پرداختنی، درآمدهای دریافتنی، فاکتورهای نیازمند کنترل مجدد یا نیازمند تسویه و اقساط دریافتنی دوره تاریخی معینی اعلام می شود.

    صفحه همه چیز درباره امروز از نرم افزار طلا و جواهر فروشی مسبح تمام عیار
    در قسمت پائین برنامه حسابداری طلا و جواهر فروشی مسبح تمام عیار، آیکونی قرار دارد که وظیفه چیدمان صفحه اول برنامه را بر عهده دارد. در این صفحه گزینه های مختلفی برای چینش آیکون ها، انتخاب رنگ صفحات اصلی و صفحات داخلی، انتخاب آوا ، انتخاب مقادیر پیش فرض، انتخاب شکل موس و خیلی چیزهای دیگر وجود دارد.



    عمده‌ترین خصوصیات این نرم‌افزار عبارتست از: دفتر مخراجی، دفتر آبکاری، دفتر تعمیرات، امکان چاپ بارکد، فاکتور، شناسنامه، برخورداری از فناوری RFID، امکان آمارگیری، حساب ارزی، باشگاه مشتریان، پنل اس‌ام‌اس، تهیه‌ی خوراک سایت، ارتباط مستقیم با سایت، ارتباط مستقیم با اپ، دفتر امانات و.. که به‌صورت تک‌کاربره یا شبکه ارایه می‌شود.

    صفحه اول برنامه حسابداری طلا و جواهر مسبح تمام عیار

    قیمت پایه نرم‌افزار حسابداری طلا و جواهر با پشتیبانی یکساله ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان و با پشتیبانی دوساله ۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان است. شما می‌توانید هر یک از ویژگی‌هایی را که دوست داشتید از این بخش انتخاب کنید تا به نرم افزار مخصوص طلا فروشی شما اضافه شود. برای داشتن این نرم افزار در همین جا پیام بگذارید (پیام شما منتشر نمی‌شود) یا از طریق شماره تلفن‌های شرکت با ما ارتباط برقرار کنید. شرکت اشراق رایانه پژوه ویرا به عنوان تولیدکننده‌ی این محصول همواره پشتیبان حقوقی این برنامه بوده و خواهد بود.


    https://mosabbeh.com/%d9%86%d8%b1%d9...8%d8%b4%db%8c/

مجوز های ارسال و ویرایش