خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: راه اندازی شبکه فروش انحصاری:چیست؟
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
راه اندازی شبکه فروش انحصاری:چیست؟ ببینید انتخاب مهندسی خلاقانه بازارسازی مثال یک مجموعه بسته بندی خشکبار محصولات خود را به شبکه سوپر مارکتها می فروشد به جای فروش مدت دار بیاییم استندهای اختصاصی ایجاد کنیم و مکان استندگذاری را از مغازه دار اجاره کنیم و به جای فروش چک و نقد با دریافت تضمین مشتری شریک هم باشند فروش مدت دار: تسوسه مدت دار دریافت تضمین مشتری شریک: تضمین که مشخص است یعنی اعتبارسنجی و مشخص کردن میزان اعتبار مشتری و دریافت ضمانت نامهمشتری شریک یعنی به جای خرید کالا و فروش محصول ما به عنوان جز شریک با برند اقدام کند بدون سرمایه گذاری ریالی در خرید محصولبعد مشتری شریک در مورد مصرف کننده یعنی مشارکت مشتری در توسعه بازار مثال: به جای اینکه یک شعبه یا چند شعبه لبنیاتی بزند چهارصد سوپرمارکت شهر، یخچال این بنده خدا را دارن و جنسش را می فروشند این شیوه در وال مارت هست خب چه نفعی برای صاحب مغازه داره؟ یک سرمایه خرید نمیزارداجاره می گیردشریک در منافع فروش هم هست الان اون لبنیاتی به راحتی با این روش ماهی یک میلیارد فروش دارد بعد نیازی به راه اندازی شعب ندارد بعد هزینه تبلیغاتش به شدت پایین میاد ولی کارا شده مثال نادرست: بستنی میهن: اون فقط یخچال داد اما باز هم خرید و فروش سنتی هست – اون یک روش ناقص بازارسازی هست مثل پپسی و کوکاکولا: اونها فقط یخچال دادن تازه صد ها روش خلاق مهندسی بازار وجود دارد
راه اندازی شبکه فروش انحصاری:چیست؟
مشاهده قوانین انجمن