ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی نرم افزار حسابداری طلا سازی

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/12/25, 08:05
    banozk
    سلام درود برشما عالی بود
  • 2018/12/18, 08:29
    Admin

    معرفی نرم افزار حسابداری طلا سازی

    نرم افزار حسابداری طلا سازی مسبح تمام عیار دو نوع تولید و سازندگی طلا را پشتیبانی می کند. در حالت پیشرفته کلیه مراحل تولید قطعات، تخصیص قطعات به کارها، تنظیم دیفالت ها و تنظیم سفارشات مشتریان براساس دیفالت، کار یا قطعه صورت می گیرد. در حالت عادی اما کسر استاندارد کارها مشخص شده و عملیات تولید طلا برحسب کارهای ارسالی به خط، هزینه های انجام شده، کارهای تولید شده و کارهای مانده انجام می پذیرد.



    صفحه مخصوص گزینه های تولید در نرم افزار حسابداری طلا سازی مسبح تمام عیار
    نرم افزار حسابداری طلا سازی مسبح تمام عیار که مخصوص سازندگان طلا، کارخانه داران و تولیدکنندگان طلا و پلاتین است، بر دو بستر نرم افزار حسابداری طلا و جواهر یا نرم افزار حسابداری طلا پیاده سازی می شود. این پیاده سازی بستگی به نوع کار شما دارد که آیا در کار خرید و فروش جواهر و مخراجکاری آن نیز هستید یا خیر.


    صفحه تنظیم دیفالت های قطعات یک کار در نرم افزار حسابداری طلا سازی مسبح تمام عیار
    پس از تنظیم قطعات و تنظیم دقیق مراحل کار اعم از تاریخ شروع و انجام طراحی، چاپ سه بعدی، ساخت نقره، قالب گیری و کنترل نهایی برای هر یک از قطعات و پس از تنظیم دقیق دیفالت های قطعات، به مرحله تنظیم سفارش مشتریان می رسیم. در این مرحله امکان انتخاب کار دلخواه، قطعه دلخواه یا دیفالت دلخواه فراهم است. پس از ثبت همه سفارشات یک مشتری وضعیت مراحل تولید سوال شده و ثبت می شود. پس از دسته بندی سفارش دریافتی، امکان اخذ گزارشات متنوع از سفارشات مشتریان فراهم می شود.


    صفحه دریافت سفارش مشتری جهت تولید از نرم افزار حسابداری طلا سازی مسبح تمام عیار
    در مرحله نهایی طلا سازی بایستی عملیات تولید کار ثبت شود. در این بخش همه پارامترهای درگیر تولید مطابق شکل زیر تنظیم شده و وضعیت کلیه اجناس ارسال شده، اجناس تهیه شده ، خدمات و هزینه های تولید و ناقصی های خط تولید مشخص می شود. کسرهای استاندارد و فیزیکی تولید مشخص شده و در گزارشات حسابداری ارایه می گردند. موجودی خطوط تولید در همه‌ مراحل اعم از بسابکاری، ذوب و مخراجکاری کنترل شده و امکان پرداخت یا فروش آنها در زمان‌های گوناگون فراهم می‌باشد.


    صفحه تولید کار در نرم افزار حسابداری طلا سازی مسبح تمام عیار
    عمده‌ترین خصوصیات این نرم‌افزار عبارتست از: ثبت و تعریف قالب‌های موم و قطعات، ایجاد خط تولید و طراحی موم، تعریف موم و رنگ کارهای مختلف، ایجاد خط تولید ذوب، ریخته‌گری، بسابکاری، پرداخت‌کاری و ..، محاسبه‌ی کسر تولید، فاکتور بنکداری و تک‌فروشی و.. که به‌صورت تک‌کاربره یا شبکه ارایه می‌شود.


    صفحه مخصوص گزارشات تولید و سفارشات در نرم افزار حسابداری طلا سازی مسبح تمام عیار
    قیمت پایه نرم افزار حسابداری تولید طلا و جواهر با پشتیبانی یکساله 3,200,000 تومان و با پشتیبانی دوساله 3,600,000 تومان است. همچنین قیمت پایه نرم افزار حسابداری تولید طلا با پشتیبانی یکساله 2,600,000 تومان و با پشتیبانی دوساله 3,000,000 تومان است. شما می‌توانید هر یک از ویژگی‌هایی را که دوست داشتید از این بخش انتخاب کنید تا به نرم افزار مخصوص طلا سازی شما اضافه شود. برای داشتن این نرم افزار در همین جا پیام بگذارید (پیام شما منتشر نمی‌شود) یا از طریق شماره تلفن‌های شرکت با ما ارتباط برقرار کنید.

    https://mosabbeh.com/%D9%86%D8%B1%D9...7%D8%B2%DB%8C/

مجوز های ارسال و ویرایش