ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: دادراه، درگاه اینترنتی انتخاب هوشمندانه وکیل

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/08/04, 12:37
    somaye.sadeghiani

    دادراه، درگاه اینترنتی انتخاب هوشمندانه وکیل

    رواج برخی از واژه‌ها در بین مردم نشان دهنده وجود یک نیاز است. واژه‌هایی چون وکیل خوب در تهران، وکیل خوب در مشهد، وکیل خوب در شیراز، وکیل خوب در تبریز و یا عبارت‌هایی چون وکیل طلاق، ‌وکیل چک، وکیل ملکی، وکیل مواد مخدر و .... عبارت‌هایی هستند که مردم با آن‌ها نیاز خود به یک وکیل خوب یا متخصص را بیان می‌کنند.

    بیشتر وکلا خود را با عناوین کلی حقوقی، کیفری و خانواده معرفی می‌کنند. این در حالی است که عناوین دعاوی قضایی آن‌قدر زیادند که یک وکیل تخصص مورد نیاز برای انجام تمام امور حقوقی را ندارد و یا فاقد توانایی لازم برای پذیرش وکالت تمامی انواع دعوی در مراجع قضایی است. وبسایت دادراه با هدف ارتباط دادن مردم با وکلای دادگستری که دارای تخصص‌های از پیش مشخص شده هستند، طراحی و راه‌اندازی شده است.

    انتخاب وکیل خوب
    مردم می‌توانند نیازهای حقوقی خود از جمله پذیرش وکالت و تدوین متون حقوقی همچون دادخواست، شکوائیه، اظهارنامه، نگارش قرارداد، و ... را به صورت آنلاین در وبسایت دادراه ثبت کنند. هر یک از این درخواست‌ها در اختیار تمام وکلایی قرار می‌گیرد که تخصص مرتبط را دارا هستند.
    هر وکیل قیمت و شرایط خود را برای انجام کار حقوقی مورد نظر اعلام می‌کند و کاربر می‌تواند با مقایسه قیمت و شرایط وکلای مختلف و همچنین مشاهده تخصص‌ها و سوابق درج شده در صفحه وکلا، و در صورت لزوم مکاتبه اینترنتی و تماس تلفنی با وکیل یا وکلای مورد نظر ارزیابی‌های لازم را انجام دهد و وکیل مورد نظر خود را انتخاب نماید.

    مشاوره حقوقی آنلاین

    مردم در دادراه این امکان را دارند تا با طرح مشکلات حقوقی خود از مشاوره رایگان تعدادی وکیل متخصص بهره‌مند شوند. همچنین متن پرسش‌ها و پاسخ‌های رایگان مردم با وکیل در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد تا بتوانند پرسش‌های و پاسخ‌های مرتبط با نیازهای خود را پیدا کنند و مطالعه نمایند.

    وکیل

    هر وکیل در دادراه یک صفحه‌ اختصاصی دارد که حاوی مشخصاتش است. مشاوره‌های رایگان وکیل، یادداشت‌ها، تخصص‌ها و سوابق او در همین صفحه در دسترس مردم قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند با مطالعه صفحه شخصی وکلا به انتخاب وکیل مورد نظر خود بپردازند.

    به عنوان مثال کسی که به دنبال یافتن وکیل چک است، می‌تواند با مراجعه به صفحه شخصی وکلایی که در دعاوی مالی متخصص هستند، مشاوره‌های منتشر شده آن‌ها را مشاهده نماید و از کیفیت نسبی کار هر وکیل آگاهی یابد.

    وکیل نیز مطمئن است وقتی را که برای ارائه مشاوره رایگان اختصاص داده است، هدر نمی‌رود و تمام پاسخ‌های او به عنوان یک سرمایه ارزشمند که بازتاباننده تخصص اوست، نگه‌داری می‌شود و در اختیار موکلین بالقوه او قرار می‌گیرد.

    برای آگاهی بیشتر از خدمات دادراه به وبسایت www.dadrah.ir مراجعه نمایید.

مجوز های ارسال و ویرایش