ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: چهار نکته در تصمیم‌گیری بهتر قبل از نمایشگاه‌های تجاری

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/07/28, 11:40
    Maryam Homaei

    چهار نکته در تصمیم‌گیری بهتر قبل از نمایشگاه‌های تجاری

    چهار نکته در تصمیم‌گیری بهتر قبل از نمایشگاه‌های تجاری




    نمایشگاه‌های تجاری، هم می‌توانند پول شما را اتلاف کنند و هم می‌توانند فرصت بسیار خوبی برای کشف مشتریان جدید باشند. ببینیم چه طور می‌توانید این مساله را زود متوجه شوید.
    در دنیای امروز که عمده‌فروشی بر آن غالب است، یکی از بهترین راه‌ها برای کمک به شما جهت پیدا کردن مشتریان جدید این است که در نمایشگاه‌های تجاری خاص صنعت خودتان شرکت کنید. هزینه این کار برای شرکت‌های کوچک‌تر ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد، و اگر به نتایج مورد انتظار نرسید این هزینه بیشتر هم خواهد شد.
    در اینجا نکاتی را مشاهده می‌کنید که می‌تواند برای ارزیابی شما قبل از نمایشگاه مفید باشد:

    ۱ـ «نمایشگاه» را ارزیابی کنید، نه افراد و محصولاتی را که قرار است به نمایشگاه ببرید
    تنها راه برای تعیین کردن این‌که نمایشگاه تجاری برای کسب‌وکار شما مناسب است یا نه، قبل از هر چیز، و مهم‌تر از هر چیز، این است که تمامی متغیرهای دیگر را حذف کنید. اگر تیمی را به نمایشگاه بفرستید که آموزش ندیده‌اند که چه طور وقتی در غرفه هستند بیشترین استفاده را از افرادی که مشاهده می‌کنند ببرند، در این صورت دلیل کاهش شانس موفقیت شما تیم شماست نه خود نمایشگاه. اگر برای محصولاتی که نمایش می‌دهید برنامه دقیقی نداشته باشید نیز با همین ریسک مواجه هستید.

    ۲ـ توجه داشته باشید نوسان فصلی و مکان نمایشگاه چگونه ممکن است بر نرخ موفقیت شما تاثیر بگذارد
    در اغلب موارد یک نمایشگاه تجاری چندین بار در سال در شهرهای مختلف تکرار می‌شود. در صنعت تزئینات پوشاک، نمایشگاه‌های مهم معمولا آن‌هایی هستند که در اوایل سال برگزار می‌شوند، چرا که مشتریان تمایل دارند لباس‌های مد روز را برای کل سال در اول سال خریداری کنند. وقتی نمایشگاهی اواخر سال برگزار می‌شود، مردم معمولا در حال برنامه‌ریزی برای سال آینده هستند و چندان خرید نمی‌کنند. باید در تمامی بخش‌های نمایشگاه تجاری موردنظر شرکت کنید تا متوجه شوید کدام نمایشگاه ارزش صرف وقت و پول را دارد. اگر مشخص شد که کسب‌وکار در نمایشگاه خاصی رونق ندارد، در سریع‌ترین زمان ممکن از آن خارج شوید چرا که قرار نیست اوضاع بهتر شود.

    ۳ـ برای حضور در نمایشگاه‌های مشابه تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کنید
    ممکن است محصول بسیار خوبی داشته باشید و در نمایشگاه مناسبی شرکت کرده باشید، اما با توجه به‌اندازه نمایشگاه و عادات مشتریان شرکت‌کننده در آن، اگر کسب‌وکار شما نوپا باشد، ممکن است به‌اندازه کافی دیده نشوید و کسب‌وکار نداشته باشید. در اغلب موارد وقتی مشتریان در نمایشگاهی شرکت می‌کنند می‌دانند از کدام شرکت‌ها قرار است بازدید کنند. حضور در نمایشگاه تجاری شبیه تبلیغات است. اولین باری که نمایش داده می‌شوید، مردم صرفا به شما توجه می‌کنند. اما دومین بار، از شما خرید می‌کنند. بنابراین اگر دو بار به یک نمایشگاه بروید و به نتیجه موردنظرتان نرسید، باید بدانید که آن نمایشگاه برای طیف محصولات و خدمات شما مناسب نیست.

    ۴ـ فروش در نمایشگاه را با دقت مورد پیگیری قرار دهید
    همه افرادی که در نمایشگاه مشاهده می‌کنید بلافاصله از شما خرید نمی‌کنند. بنابراین وقتی تصمیم می‌گیرید که آیا شرکت در نمایشگاه خاصی ارزشمند است یا خیر، حتما مستندات فروشِ پس از نمایشگاه را به افراد بانفوذی که می‌شناسید نشان دهید. اگر در نمایشگاه با فرد بانفوذی ملاقات کردید که بعدها برای شما کسب‌وکار بیشتری را به همراه آورد، لازم است وضعیت او و پول‌هایی را که به لطف او به دست آورده‌اید پیگیری کنید و هنگام تصمیم‌گیری درباره ارزشمند بودن یا نبودن نمایشگاهی آن‌ها را مدنظر قرار دهید.

    کلید موفقیت در نمایشگاه این است که قبل از حضور، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید، و به بهترین شکل ممکن در آن حضورداشته باشید، و این شانس را به نمایشگاه بدهید که برای شما مفید باشد، و سپس با دقت، هزینه‌های نمایشگاه را با کسب‌وکاری که در آنجا داشته‌اید مقایسه و سبک و سنگین کنید.




    www.inc.com

    چهار نکته در تصمیم‌گیری بهتر قبل از نمایشگاه‌های تجاری - ictstartups.ir

مجوز های ارسال و ویرایش