ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: تاثیر بازاریابی از طریق پیامک انبوه در سال 2018

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/07/17, 12:27
    webonesms

    تاثیر بازاریابی از طریق پیامک انبوه در سال 2018

    در سال 2018 کانال های بازاریابی بیشتر از همیشه وجود دارد، بنابراین انتخاب روش مناسب برای کسب و کار شما دشوار است.
    روش های سنتی مانند بنر های شهری و تبلیغات از طریق تلویزیون با هزینه بالا همراه هستند، در حالی که تبلیغات تلفن همراه و ایمیل های تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه می باشند.
    ارسال پیامک انبوه آنلاین به یکی از مؤثرترین ابزار های بازاریابی تبدیل شده است، زیرا با نرخ 98 درصد،باز می شوند، نرخ تبدیل بالایی دارند و توانایی هم افزایی با کانال های دیگر را نیز دارند. موبایل به یکی از بزرگترین زیرساخت های بازاریابی تبدیل شده است.
    تعداد کاربران تلفن همراه در دهه گذشته نزدیک به سه برابر شده است و بیش از 5 میلیارد نفر از آنها در سال 2018 از تلفن همراه استفاده می کنند.
    با استفاده از تلفن های همراه در دست، اثربخشی پیامک انبوه افزایش می یابد. مطالعه ی روانشناسی بریتانیا نشان داد مصرف کنندگان دو برابر بیشتر از آنچه فکر می کنند وقت خود را در تلفن های همراه خود، صرف می کنند.
    برآورد شده است که کاربران تلفن خود را 2،617 بار در روز لمس می کنند. این آمار نشان می دهد چگونه مصرف کنندگان تلفن همراه می توانند مستقیم ترین روش بازاریابی باشند.
    کسب و کارهای بیشتر در حال استفاده از پیامک انبوه به عنوان روش بازاریابی خود هستند.کوکا کولا در حال حاضر 70 درصد از بودجه بازاریابی تلفن همراه خود را در خدمات پیام کوتاه صرف می کند.
    ارسال پیام کوتاه به صورت آنلاین برای مخاطبان جوان بسیار موثر بوده است. یک مطالعه انجام شده توسط OneReach نشان داد که 85 درصد از دانشجویانپیامکرا به عنوان گزینه سرویس دهی به مشتری ترجیح می دهند.
    نرخ بالا در میان این مخاطبان جوان نشان می دهد که کارآیی بازاریابی پیامکی احتمالا همچنان رشد خواهد کرد.

    نرخ تبدیل بالا

    نرخ پاسخ برای پیامک ها 45٪ است (ایمیل فقط 8٪) ، اما مهمتر از همه، تعامل با این متون نیز به طور قابل توجهی بالاتر از سایر ابزار بازاریابی استFunMobility. .پس از انتقال به یک سرویس پیام کوتاه فکس، 36٪ نرخ کلیک را ثبت کرد، در حالیکه نرخ های کلیک روی ایمیل فقط 3.4٪ باقی مانده بود.

    مهم است که بتوانیم اثربخشی کمپین های بازاریابی خود را برای درک اینکه مشتریان شما از کجا هستند، اندازه گیری کنیم.
    آژانس جمع آوری بدهی Time Warner توانست پس از اجرای نرم افزار SMS آنلاین، مبلغ جمع آوری قبض های عقب افتاده را 49٪ افزایش دهد.
    این نتایج به راحتی قابل پیگیری بود و نشان داد که یادآورهای SMS ابزار موثر بازاریابی آنها بودند.

    کانال های دیگر خود را تقویت کنید

    بازاریابی از طریق پیامک انبوه همچنین می تواند باعث افزایش تعامل با کانال های دیگر شما مانند ایمیل، وب سایت و بازدیدها در فروشگاه شود.
    استفاده از لینک کوتاه، یک راه عالی برای هدایت کاربران به وب سایت شما است. یک یادآوری پیامکی ساده که می گوید "ایمیل خود را برای به روز رسانی های مهم چک کنید"، نیز می توانید باعث شوید نرخ های باز شدن ایمیل خود را افزایش دهید.
    پیامک روش عالی برای توزیع کوپن ها است که می تواند بازدید کنندگان و خرید را در فروشگاه افزایش دهد. محصولات مراقبت از پوستKiehl73درصد از مشتریان خود را پس از یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی شده توسط نرم افزار اس ام اس را بدست آورد.

    روش مستقیم بازاریابی

    کارآیی یک کمپین بازاریابی اغلب به این بستگی دارد که چگونه می تواند مستقیم باشد. یک از 5 ایمیل آدرس تجاری ارسال شده در پوشه ناخواسته یا به طور کامل مسدود شده است.
    به طور خلاصه، خدمات آنلاین پیامک می توانند تقریبا به هر کسی که تلفن همراه دارد برسد و به طور متوسط ​​90 ثانیه پس از دریافت خوانده می شوند.
    اثربخشی تبلیغات تلفن همراه نیز با افزایش تکنولوژی های محدود کننده تبلیغاتی کم شده است. 380 میلیون کاربر تلفن همراه در حال حاضر از آگهی مسدود کردن استفاده می کنند که دسترسی به تبلیغات تلفن همراه را محدود می کند.
    برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp یا Facebook Messenger با محبوبیت بیشتری رشد کرده اند، اما این امکانات در هر دستگاه موجود نیست و در بعضی کشورها غیر قابل دسترسی است. گزارش تحریر اریکسون نشان داد که 3.6 میلیارد دستگاه در جهان از گوشی های "غیرهوشمند" استفاده می کنند. این نشان می دهد که تقریبا 50 درصد از دستگاه های جهان را نمی توان از طریق تبلیغات تلفن همراه یا برنامه های کاربردی پیام های متنی دیگر اجرا کرد.
    ارسال پیامک انبوه به صورت آنلاین یک روش مستقیم و یکی از تنها راه ها برای دسترسی به این مصرف کنندگان از طریق دستگاه های تلفن همراه خود است.

    افکار نهایی

    بازاریابیپیامکیبه عنوان یک ابزار بازاریابی موثر و کم هزینه ایجاد شده است. استفاده از تلفن همراه در سال 2018 به بالاترین سطح رسیده است و در نتیجه نرم افزار اس ام اس تبدیل به یک پلت فرم محبوب بازاریابی شده است.روش مستقیم ارسال پیام های پیام کوتاه باعث افزایش نرخ بهره بالا می شود که باعث افزایش موفقیت می گردد.

    سامانه پیامکی

    پنل اس ام اس تبلیغاتی

مجوز های ارسال و ویرایش