ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: استارتاپ های سود آور مرتبط با حوزه بهداشت و درمان

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/07/14, 15:31
    SARA

    استارتاپ های سود آور مرتبط با حوزه بهداشت و درمان


    صنعت بهداشت و درمان یکی از پربازده ترین عرصه های تجاری دنیا است و با گسترش بیمه های پزشکی و درمانی رونق آن بیشتر شده است. با گسترش دامنه ‌ی صنعت داروسازی و فعالیت چشمگیر شرکت‌های چند ملیتی، در حال حاضر صنعت جهانی بهداشت و درمان بیش از ۳۰۰۰ میلیارد دلار ارزش دارد و منظور از کسب ‌و کار فعال در زمینه‌ ی بهداشت و درمان، لزوماً بیمه ‌ی درمان و سلامت نیست، استارتاپ های نوین بیوتکنولوژی، مراقبت های پیشگیرانه و برنامه های سلامتی نیز جزء این بخش می باشند.

    استارتاپ ها وارد می شوند

    استارتاپ های جدید با تغییرات اقتصادی و فناوری های پیشرفته پزشکی به بخش بهداشت و درمان وارد شدند. مردم به دلیل هزینه های بالای بخش درمان ازتنوع خدمات پزشکی با قیمت‌های مختلف استقبال می کنند زیرا همیشه در پی راهی برای کم کردن هزینه های خود هستند. در یک شرایط اقتصادی خوب و مناسب در بخش درمان، مصرف ‌کنندگان پول بیشتری برای بهداشت و رفاه خود خرج خواهند کرد که این موضوع هم به نفع متقاضیان است و هم به نفع عرضه ‌کنندگان.
    وجود تقاضای مداوم

    با وجود اینکه دولت های مطرح دنیا در چند سال اخیر تلاش کرده اند از قشر پایین و کم درآمد در مقابل هزینه های بخش درمان حمایت کنند و بیمه های سلامت و درمان را در دسترس همه ی مردم قرار دهند اما نمودار بخش تقاضا در بخش بهداشت همواره یک روند صعودی دارد.
    ثبات خدمات بازار در بخش درمان به این دلیل است که مردم همیشه بیمار می شوند و سرویس های پیشگیری و درمان از مهم ترین نیازهای ضروری خانوارها به حساب می آیند. به همین دلیل با وجود کاهش زیاد هزینه های درمانی توسط دولت و به ازای هر اندازه عرضه ی خدمات بهداشتی، بازار در این صنعت از تعادل خارج نمی شود.
    اقتصاد جهانی پزشکی در سال های اخیر، تمرکز خود را بر ارائه‌ ی یک مدل مصرف ‌کننده محور گذاشته و تأکید کرده است که مصرف‌ کنندگان باید به ازای پولی که خرج می‌کنند، حق انتخاب بیشتری داشته باشند. حق انتخاب بیشتر یعنی نیاز به تنوع بیشتر.
    به نظر می‌آید اکنون مناسب‌ ترین زمان برای ورود کسب ‌وکارهای کوچک جدیدی است که کارآفرینان آن‌ها، ایده‌های بهتر و هوشمندانه ‌تری در رفع نیازهای مصرفی مردم دارند.
    ایده گرفتن از نوآوری ‌های بزرگ

    بهترین سال‌ های بازدهی شرکت‌های بیوتکنولوژی مابین سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ بوده است.
    شرکت صنعتی خمیردندان Livionex ، محصول جدیدی عرضه کرد که ارتباط بین پلاک و جرم را با دندان در سطح مولکولی می‌شکند. آن‌ها با عرضه‌ ی این محصول جدید، علاوه بر اینکه سیستم مراقبت و بهداشت دهان و دندان را متحول کردند، در طول یک سال درآمد خود را ۳ میلیون دلار افزایش دادند.
    گروه مشاوره و بهداشت روان ساوارین است که خدماتی برای بستری کردن بیماران روحی عرضه می‌کند. این مرکز بهداشتی که کار خود را تنها با شش تخت شروع کرده بود و عمده‌ ی درآمد خود را از فراهم کردن امکانات برای سایر بنگاه‌های بهداشتی به دست می‌آورد، توانست با استفاده‌ ی خلاق از داده‌های آی تی، خودش را به لیست سریع‌ ترین و پربازده‌ ترین استارتاپ‌های آمریکا برساند. یک ‌پنجم مردم از بیماری‌های روحی رنج می‌ برند و فراهم آوردن محیطی امن که مشتریان به آن اعتماد داشته باشند و امکانات رفاهی خوبی هم داشته باشد، همیشه مورد نیاز است.
    گروه ساوارین در طول سه سال ۷۲۱ درصد توسعه یافت.

    رژیم های غذایی سالم و برنامه‌های پیشگیری مسائلی که همه مردم به آن نیاز دارند

    خدمات پیشگیری از بیماری‌ها یک ایده‌ ی عالی برای ورود به صنعت بهداشت و درمان می باشد.
    مردم چه بیمه باشند و چه نباشند، از هزینه‌هایی که به پزشکان پرداخت می‌کنند ناراضی هستند و البته کسی دوست ندارد بیمار شود و علاوه بر متحمل شدن هزینه، فشارهای روحی ناشی از طی کردن مراحل بهبودی را تحمل کند.
    استارتاپ‌هایی نظیر HealthyOut که برنامه‌های رژیم غذایی سالم را فراهم می‌ کنند و به مردم کمک می ‌کنند در تصمیم‌ گیری خود برای انتخاب مواد غذایی هوشمندانه ‌تر عمل کنند و حتی بدون بازاریابی وسیع به موفقیت چشم گیری دست یابند.
    مؤسسات آموزش و تمرین یوگا، مثال خوب دیگری در این زمینه هستند که در چهار سال گذشته ۶ میلیارد دلار افزایش درآمد جهانی داشته ‌اند. به‌ طور کلی محبوبیت خدمات بهداشتی و سلامتی غیر پزشکی به‌ شدت رو به افزایش است و پس‌ از آن، صنایع درمانی مستقلی مثل طب سوزنی کم‌ کم سهم بیشتری از بازار رفاه را از آن خود می‌کنند.
    تقاضای رو به رشد خدمات پیشگیری از بیماری‌ها، فرصت خوبی برای ورود شرکت‌های تجاری کوچک به این عرصه را فراهم کرده است. با این‌ حال بهتر است قبل از اینکه برای شرکت خود چشم‌انداز خاصی تعریف کنید، برآوردی از نیازها و تقاضای مشتریان داشته باشید.
    عدم نیاز به بازاریابی گسترده

    فروش تضمین ‌شده، یکی از ویژگی های خدمات بهداشت و درمان است. درحالی ‌که صنایعی مثل مد و لباس، انرژی و هزینه ‌ی زیادی صرف بازاریابی دیجیتال می‌کنند، یک شرکت که در زمینه بهداشت و درمان نوآوری و خدماتی جدید و با کیفیت ارائه می کند نیاز به بازاریابی پرهزینه و علاقه مند کردن نسل جوان به محصولات خود را ندارد.
    تنها پی بردن به نیازها وعلاقه مندی های مردم و تولید کردن محصولات و خدماتی که نیازهای مردم در بخش بهداشت و درمان را تأمین کنند کافی می باشد.


    https://shirazsun.net/blog/143/%D8%A...B4%DA%A9%DB%8C

مجوز های ارسال و ویرایش