ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: شش عنصر اصلی پیام در روابط عمومی (pr)

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/07/09, 14:34
    Arshia

    شش عنصر اصلی پیام در روابط عمومی (pr)

    🔻⁣⁣پیام ما در روابط عمومی می‌تواند در خصوص ارزش‌های کسب‌وکار یا در خصوص نظرات، اعتقادات و رفتارهایی که بقیه دارند، باشد.

    🔻نکته مهم دیگر این‌که همیشه باید مخاطب پیش‌روی ما باشد. در هر حالتی مثلث مخاطب، هدف و پیام را در ذهن خود داشته باشید.

    👈پیام ما باید شامل شش عنصر اصلی بشود:

    1⃣چه‌کاری می‌کنیم؟ (What)

    2⃣چرا این کار را انجام می‌دهیم؟ (Why)

    3⃣از کی شروع می‌کنیم یا کرده‌ایم؟ (When)

    4⃣کجا هستیم؟ (محل دسترسی به محصول، محل برگزاری رویداد و...) (Where)

    5⃣ما که هستیم و چه کسانی می‌توانند مشتری ما باشند؟ (Who)

    6⃣چگونه؟ (How)

مجوز های ارسال و ویرایش