خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: شش عنصر اصلی پیام در روابط عمومی (pr)
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
شش عنصر اصلی پیام در روابط عمومی (pr) 🔻پیام ما در روابط عمومی میتواند در خصوص ارزشهای کسبوکار یا در خصوص نظرات، اعتقادات و رفتارهایی که بقیه دارند، باشد. 🔻نکته مهم دیگر اینکه همیشه باید مخاطب پیشروی ما باشد. در هر حالتی مثلث مخاطب، هدف و پیام را در ذهن خود داشته باشید. 👈پیام ما باید شامل شش عنصر اصلی بشود: 1⃣چهکاری میکنیم؟ (What) 2⃣چرا این کار را انجام میدهیم؟ (Why) 3⃣از کی شروع میکنیم یا کردهایم؟ (When) 4⃣کجا هستیم؟ (محل دسترسی به محصول، محل برگزاری رویداد و...) (Where) 5⃣ما که هستیم و چه کسانی میتوانند مشتری ما باشند؟ (Who) 6⃣چگونه؟ (How)
شش عنصر اصلی پیام در روابط عمومی (pr)
مشاهده قوانین انجمن