ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: 10 ایده اشتباه در طراحی صفحه درباره ما وب سایت

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/07/08, 18:18
    SARA

    10 ایده اشتباه در طراحی صفحه درباره ما وب سایت

    راهنماها و نکات زیادی در مورد نحوه ساختن صفحه درباره ما وجود دارند، که هیچ کدام شامل مطلب تازه ای نمی شود. اما اگر شما خود را یک طراح یا فردآینده گرا می دانید، باید توجه خاصی به این موضوع داشته باشید. در همین رابطه، ما تصمیم گرفته ایم تا کمی تفریح کرده و لیستی از 10 ایده بد را بیان کنیم که نباید در زمان طراحی صفحه درباره ما، آنها را اعمال کنیم.


    ایده اشتباه شماره 1: به روندهای طراحی وب توجه نکنید.
    روندهای موجود در طراحی وب را فراموش کنید، آنها هیچ فایده ای نداشته و تنها ذهن شما را از طراحی کردن یک شاهکار دور می کنند. شما دیدگاه قوی در مورد صفحه درباره ما داشته و می دانید سایت شما چه ظاهری داشته باشد. نظر دیگران هیچ اهمیتی ندارد. همین طور مشخصات و نیازهای مخاطب هدف شما نیز هیچ اهمیتی ندارد. آنها باید از شما پیروی کنند و شما نیازی به تطابق پیدا کردن با آنها ندارید. به یاد داشته باشید که شما قانونگذار بوده و نیازهای آنها را تأمین می کنید، پس تنها شما باید روند کار و ظاهر آن را مشخص کنید.
    ایده اشتباه شماره 2 : متون پر از ادعا بنویسید.
    واقعیت این است که افراد به شما اهمیت می دهند. پس از این قانون پیروی کرده و تا می توانید در مورد شرکت خود صحبت کنید. خاطرات شما از اولین قدم برداشتن تا جلسه صبح امروز نیز باید در صفحه درباره ما در وب سایت شرکت نمایش داده شود. هر چه اطلاعات بیشتری بدهید، افراد بیشتر به شما اعتماد می کنند.
    ایده اشتباه شماره 3 : واقعیت را بپوشانید.
    از عبارات عمومی برای توضیح خدمات و محصولات خود استفاده کنید. به هیچ وجه شفاف سازی نکنید. استفاده از کلمات احساسی و منحرف کردن افراد نیز تأثیر خوبی دارد. مثل یک سیاستمدار عمل کنید. به افراد تنها قول زندگی بهتر و بهبود کیفیت را بدهید. اگر مخاطبین از مسئله ای(که واقعیت دارد) بدشان می آید، آن را بیان نکنید. بعضی از واقعیت ها، بهتر است که به صورت راز باقی بمانند. شاید هیچ وقت کسی دست شما را رو نکند!
    ایده اشتباه شماره 4: به افراد بگویید چه قدر به آنها نیاز دارید.
    وقتی تجارت شما با مشکل روبرو می شود، اصلاً از کمک خواستن، خجالت نکشید. صفحه درباره ما، جایی عالی برای این کار است. افراد عاشق داستان های غمناک در رابطه با شرکت های ورشکست هستند. مثل دیدن یک سریال درام است، پس بهتر است به آنها نشان دهید چقدر به توجه آنها نیاز دارید! شاید بعضی از بازدیدکنندگان دلشان به حال شما سوخته و چیزی خرید کرده یا برای همدردی شما را لایکتان کنند.
    ایده اشتباه شماره 5: اطلاعات تماس خود را وارد نکنید.
    اگر لازم بود با کسی صحبت کنید، خودتان با آنها تماس خواهید گرفت. نگذارید بازدیدکنندگان تصادفی با ایمیل ها و تماس های الکی، مایه مزاحمت شما شوند. اصلاً آنها چه کسی هستند که بخواهند شما را اذیت کنند؟! و به سوالات و خواسته های افراد نیز پاسخ ندهید. بازخورد آنها چیزی اضافی است زیرا همیشه تفکرات منفی و شکایت ها را شامل می شود. افراد در وب اصلاً تعریف نمی کنند. پس بهتر است با گوشش ندادن به آنها، مثبت اندیش زندگی کنید.
    ایده اشتباه شماره 6: از لینک های واید (Wide link) سایت تا حد امکان استفاده کنید.
    گوگل عاشق لینک های واید سایت است، پس اگر شما می خواهید سایت به راحتی در صفحات جست و جو قابل مشاهده باشد، سعی کنید صفحه درباره ما را از لینک ها پر کنید. شما همین طور باید از کلمات کلیدی بسیار زیاد در هر جمله استفاده کنید تا موتورهای جست و جو بفهمند، صفحه شما در چه رابطه ساخته شده است. اصلا به چگالی، همخوانی و سایر موارد کلمات کلیدی توجه نکنید. این کار برای مالکین سایت نادانی است که نمی دانند چطور تجارت اینترنتی خود را اداره کنند.
    ایده اشتباه شماره 7 : از پالت های رنگی غنی استفاده کنید.
    وقتی شما صفحه درباره ما می سازید یا هر المانی از سایت)، همیشه می توانید از رنگ های متفاوت استفاده کنید. 8 یا 10 تون رنگی احتمالا کافی خواهد بود – البته اگر شرکت بزرگتر بود، می توانید از رنگ های بیشتری استفاده کنید. شما می توانید به تمام انتظارات پاسخ گفته و حتی از رنگ های بیشتری در طراحی خود استفاده کنید.

    ایده اشتباه شماره 8: از تصاویر گوگل استفاده کنید.
    استفاده کردن از تصاویر گوگل قانونی است؟ هر کسی می تواند از اینترنت عکس بدزدد، پس اصلاً نگران نباشید. در صورتی که مالک عکس شکایت کرد، شما همیشه می توانید بگویید که عکس را در سایت دیگری پیدا کرده اید و در این رابطه هیچ اطلاعی ندارید. به علاوه تجارت بسیار مهم تر از حق کپی رایت کسی است که اصلاً او را نمی شناسید. تا زمانی که کسی شکایت قانون نکند، این کار هیچ مشکلی ندارد.
    ایده اشتباه شماره 9: جملات و بیانیه های زیادی از طرف خود بسازید.
    بیانیه ها چیزی هستند که افراد در زمان تصمیم گیری برای خرید بسیار به آنها توجه می کنند. آنها مثل توصیه نامه های استخدام از دوستان خوب کار می کنند، پس افراد حتماً آنها را باور خواهند کرد. اگر کسی نیست که از تجارت شما تعریف کند، خودتان این کار را انجام دهید. از دروغ گفتن خجالت نکشیده و مثل یک خبرنگار حرفه ای بنویسید. از استفاده کرده و مبالغه کنید. شما می توانید طبیعی ترین و خلاقانه ترین جملات و بیانیه ها را بسازید. بازدیدکنندگان سایت صف می کشند تا جملات شما را بخوانند. پس خودنمایی کنید! جملات بیشتری ساخته تا ثابت شود که شما فرد بسیار باحالی هستید. بدین صورت، مشتریان احتمالی به شما اعتماد خواهند کرد.
    ایده اشتباه شماره 10: از بنرهای تبلیغات فلش در صفحه درباره ما استفاده کنید.
    اصلا از گیج کردن بازدیدکننده با استفاده از انمیشین بیش از حد، نترسید. صفحه درباره ما را از رنگ ها و اطلاعات پر کنید. بدین صورت، افراد می فهمند شرکای شما چه کسانی هستند و بر روی بنرها کلیک می کنند تا با آنها بیشتر آشنا شوند و همین طور این حرف عجیب افراد را باور نداشته باشید که قرار دادن بنر ها باعث از بین رفتن و نادیده گرفتن شدن اطلاعات شما می شوند. هر چه بنر بیشتر مانع دید شود، افراد بیشتر خوششان می آید. پس در زمان درخواست اضافه کردن بنر در این صفحه، اصلاً فکر نکنید، این کار باعث افزایش آمار پرش (bounce) سایت می شود. به علاوه، افراد می بینند که شما ارزش همکاری کردن دارید.



    منبع: http://avadis.net




    https://ipt24.com/blog/10-mistakes-in-web-design/

مجوز های ارسال و ویرایش