ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: داستانی متفاوت از تفاوت گوگل ادوردز و سئو ...

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/07/04, 13:28
    Arshia

    داستانی متفاوت از تفاوت گوگل ادوردز و سئو ...

    گروه اول آدمایی هستند که ماه ها یا سال ها کار و تلاش می کنند تا ماشین لوکسی بخرند . بعد از خرید ماشین ، دیگه مالک همیشگی اون هستند . اما هنوز هم باید حواسشان خوب جمع باشد ، وگرنه ممکن است تصادف کنند یا ماشین شان خراب شود و حاصل تلاش شان در این مدت از بین برود . این آدم ها به بقیه میگن ببینید ، من آدم مصممی هستم و سال ها تلاش کردم تا به اینجا رسیدم ، پس میتونید بهم اعتماد کنید . در واقعا این آدمها می گویند که شرایط فعلی من نشان دهنده سابقه خوب من در گذشته است .

    گروه دوم آدمایی هستند که حوصله ماه ها یا سال ها کار و تلاش برای پول جمع کردن رو ندارند ، اونها با اندک پولی که دارند می تونند ماشین های لوکسی را برای مدت کوتاهی کرایه کنند . اونا تو این مدت با استفاده از این ماشین ، خودشون رو در معرض دید بقیه قرار می دهند . این آدم ها به بقیه میگن ببینید درسته که من ماشینم کرایه ایه و اونقدرها هم پول ندارم ، اما ماشین من نباید معیار ارزیابی اعتماد کردن به من برای شما باشه . در واقعا هدف این دسته از آدمها اینه که با استفاده از یک پوشش ظاهری برتر بودن ، رقابت کنند با کسانی که پرسابقه تر از آنها هستند و واقعا از آنها برترند !

    💡گروه اول همان کسانی هستند که روی سئو سرمایه گذاری می کنند و گروه دوم کسانی هستند که روی گوگل ادوردز حساب باز میکنند ...
    نویسنده: ناشناس

مجوز های ارسال و ویرایش