ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/02, 21:51
    SARA

    ویژگی های کمپین‌های موفق بازاریابی دیجیتال در استارت‌آپ‌ها




    هر کمپین بازاریابی دیجیتال از دیگری متفاوت است، اما واقعیت این است که بیشتر این کمپین‌ها بر اساس عناصر بنیادی و اساسی مشترکی شکل‌گرفته‌اند. درعین‌حال که استارت‌آپ‌ها سعی دارند توجه افراد را به خود جلب کنند، مهم است که بتوانند در کنار تغییر ظواهر به نفع خودشان، این ویژگی‌های مهم را نیز تقویت کنند. اگر شما نیز بتوانید چنین کنید، تلاش‌هایتان موفقیت‌آمیز خواهند بود.

    پنج جزء ضروری که نمی‌توانید آن‌ها را کنار بگذارید
    وقتی به بررسی کمپین‌های بازاریابی دیجیتال می‌پردازید، نمی‌توانید صرفا نگاه کنید که شرکت‌های Forture ۵۰۰ به چه‌کاری مشغول‌اند تا سعی کنید استراتژی‌های آن‌ها را تقلید کنید. باید کمپین‌های خود را از کسب‌وکارها و سازمان‌هایی الهام بگیرید که در سطح خودتان هستند. این بدان معنی است که برای الهام گرفتن، به سایر استارت‌آپ‌ها و حتی سازمان‌های غیرانتفاعی نگاهی داشته باشید. همان‌طور که خواهید دید، برخی از بهترین کمپین‌های دیجیتال توانسته‌اند ویژگی‌های زیر را در خود ایجاد کنند:

    ۱. وب‌سایت باکیفیت
    وب‌سایت‌تان را مثل خانه‌ خود تلقی کنید. وب‌سایت‌ شما مکان اصلی همه‌ی تلاش‌های بازاریابی دیجیتال شما است. هرآن‌چه‌که انجام می‌دهید ورودی یا خروجی وب‌سایت‌تان خواهد بود. با توجه به این، لازم است توجه داشته باشید که این وب‌سایت چگونه کسب‌وکار شما را به نمایش می‌گذارد. آن‌چه در ادامه می‌آید مهم‌ترین چیزهایی است که باید به‌عنوان یک استارت‌آپ در ذهن داشته باشید. این موارد اختیاری نیستند.


    • طراحی وب‌سایت به‌صورت ریسپانسیو (پاسخگو) ضروری است. با توجه به این‌که درصد زیادی از کاربران اینترنت امروزه از تبلت و موبایل برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند، نباید وب‌سایتی داشته باشید که فقط با کامپیوترهای شخصی بتوان به آن دسترسی داشت. همچنین اصلا معقول نیست که برای وب‌سایت‌های موبایلی، هزینه‌ای بپردازید، چراکه همیشه این وب‌سایت‌ها به‌خوبی با اندازه‌ صفحه‌ موبایل‌های مختلف مطابقت داده نمی‌شوند. در عوض، هزینه‌ی بیشتری بپردازید تا سایت شما پاسخگو باشد.
    • امروزه بهترین وب‌سایت‌ها ساده و کارآمد هستند. در رابطه با طراحی وب، کمتر همیشه بیشتر است. آن‌چه باید بگویید را بگویید، اما سعی کنید مطالب را به حداقل برسانید، تصاویر گرافیکی غیرضروری را حذف کنید و درباره‌ی بخش‌هایی که فهمیدن‌شان دشوار است توضیحات بیشتری ارایه دهید. کاربران خیلی زود از وب‌سایت‌های شلوغ کلافه می‌شوند و درنتیجه وب‌سایت را ترک می‌کنند و نرخ دفع کاربر سایت شما بالا می‌رود.
    • می‌دانستید که ۴۷ درصد از کاربران اینترنت انتظار دارند صفحات وب در دو ثانیه یا کمتر بارگذاری شوند؟ اگر بارگذاری وب‌سایت بیش از سه ثانیه طول بکشد، حدود ۴۰ درصد از کاربران آن را ترک خواهند کرد و به ازای هر یک ثانیه تاخیر، شما شاهد هفت درصد کاهش در نرخ تبدیل مشتری خواهید بود. نکته‌ی اخلاقی این داستان چیست؟ سرعت را اولویت خود قرار دهید.

    قدرت وب‌سایت خود را دست‌کم نگیرید. حتی اگر بخش اعظم کمپین دیجیتالی شما در شبکه‌های اجتماعی یا صفحاتی خارج از وب‌سایت شما صورت می‌گیرد، بازهم کاربران دوست دارند ببینند که شما وب‌سایت باکیفیتی دارید.

    ۲. حضور اجتماعی قدرتمند
    بدیهی است رسانه‌های اجتماعی برای استارت‌آپ‌ها مهم هستند، زیرا این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کنند که در زمانی کوتاه و به‌صورت مستقیم به گروه‌های مختلف مردم دسترسی داشته باشند. رسانه‌های اجتماعی به‌اصطلاح واسطه‌ها را حذف می‌کنند و فرایند ایجاد ارزش ویژه‌ی برند را تسریع می‌کنند.
    رسانه‌های اجتماعی اعتبار شما را افزایش می‌دهند، خدمات مشتری را بهبود می‌بخشند و روشی برای شما فراهم می‌کنند تا صدای مشتریان خود را بشنوید و نظرات آن‌ها را درک کنید. لازم نیست با حضور در شبکه‌های اجتماعی سر خود را آن‌قدر شلوغ کنید که به مرز جنون برسید. کافی است پروفایل‌هایی قوی‌ در شبکه‌های مهمی مثل فیس‌بوک، توییتر و لینکدین بسازید. اگر در این‌ها موفق بودید، می‌توانید در اینستاگرام، پینترست و سایر پلتفرم‌های رایج نیز فعالیت کنید.

    ۳. سئو ارگانیک
    تلاش برای حضور در موتورهای جستجو از صفر ممکن است برای استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان بسیار دشوار باشد. خوشبختانه، منابع رایگان و پولی بسیاری در اینترنت وجود دارند که می‌توانند شما را در این فرایند دشوار و کند راهنمایی کنند.
    اگر فرض کنیم شما بودجه‌ی هنگفتی برای سئو ندارید، چند کار است که می‌توانید برای بهبود بخشیدن به فعالیت‌هایتان انجام دهید، بدون این‌که کمترین هزینه‌ای بپردازید. کار خود را با جستجوی دقیق کلیدواژه‌ها آغاز کنید و مفاهیم و کلیدواژه‌هایی را که به دنبالشان هستید بشناسید. سپس برنامه‌ای برای بازاریابی محتوایی در رابطه با این کلیدواژه‌ها ایجاد کنید. در آخر، به وب‌سایت و صفحات استاتیک خود توجه کنید. این موارد باید ازلحاظ فنی بی‌نقص باشند و موتورهای جستجو به‌راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

    ۴. محتوای به‌موقع و مرتبط
    محتوا، چه تصویری باشد و چه متنی، برای استارت‌آپ‌ها بسیار حائز اهمیت است. نکته‌ی کلیدی درباره‌ی محتوا این است که باید هم به‌موقع باشد و هم مرتبط. یافتن نقطه‌ی اشتراک این دو ویژگی ساده‌تر از آن است که به نظر می‌رسد. به‌موقع بودن به فضای ذهنی فعلی مشتریان اشاره دارد، درحالی‌که مرتبط بودن به وضعیت فعلی استارت‌آپ شما مربوط می‌شود. اگر بتوانید مسئله‌ای بیابید که طرح آن به‌موقع است و به شرکت شما مربوط می‌شود، آن‌وقت ایده‌ای برای محتوا خواهید داشت که ممکن است کاربران را به خود جذب کند.

    ۵. تصاویر قانع‌کننده
    نکته‌ی آخر این‌که تصاویر قانع‌کننده بسیار حائز اهمیت‌اند. اینترنت به‌سرعت از محتوای خسته‌کننده دور می‌شود و به سمت تصاویر بصری جذاب، اینفوگرافیک‌ها و کلیپ‌های ویدئویی در حرکت است. واضح است که کاربران اینترنت تمایل دارند تصاویر بیشتر و متن کمتری دریافت کنند. اگرچه این کار ممکن است سرمایه‌گذاری بیشتری برای شما به همراه داشته باشد، اما اگر زمان و انرژی لازم را برای ایجاد استراتژی‌ای مبتنی بر محتوای مملو از تصاویر در نظر بگیرید پشیمان نخواهید شد.

    ایجاد کمپینی موفق
    با تمرکز بر این پنج عنصر می‌توانید فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال استارت‌آپ خود را بهبود بخشید و در زمانی کوتاه، آگاهی و رشد برندتان را تسریع کنید. مثل همیشه، از اینکه ‌ایده‌ها و تکنیک‌های منحصربه‌فرد خود را به کار بگیرید نترسید، اما کار خود را با این مفاهیم آغاز کنید.




    tech.co
    پنج ویژگی کمپین‌های موفق بازاریابی دیجیتال در استارت‌آپ‌ها - ictstartups.ir

مجوز های ارسال و ویرایش