ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: برای آنکه هکر رشد شوید چه باید بکنید

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/02, 12:56
    SARA

    برای آنکه هکر رشد شوید چه باید بکنید






    اگر در بازاریابی استعداد دارید و دوست دارید محصولات شما به‌صورت ویروسی تبلیغ شوند وقت آن رسیده که به یک هکر رشد تبدیل شوید.
    شرکت‌هایی که به دنبال رشد هستند، ممکن است به‌اشتباه تصور کنند داشتن یک هکر رشد قوی برای آن‌ها به‌منزله داشتن یک ابرقهرمان است. درحالی‌که امروزه با ایجاد کانال‌های جدید برای فروش از طریق رسانه‌های اجتماعی، کلیپ‌های ویدیویی و انواع محتوایی که در هرلحظه مقابل چشم بازدیدکنندگان ظاهر می‌شوند، «هک رشد» در مقایسه با چند سال پیش بسیار بسیار پیچیده‌تر شده است. اگرچه این بازی قطعا دشوارتر شده، اما پاداش برنده شدن در آن نیز به‌مراتب بزرگ‌تر شده است. اگر استعداد بازاریابی دارید و دوست دارید محصولات شما به‌صورت ویروسی تبلیغ شوند، الان بهترین زمان برای آن است که هکر رشد شوید.
    برای آنکه به شما کمک کنیم درک بهتری از شرایط لازم برای تبدیل‌شدن به هکر رشد واقعی داشته باشید، به شما می‌گوییم برای شروع به چه چیزهایی نیاز دارید:

    ۱ـ شناسایی مخاطبان
    فضای اینترنت پر از گزینه‌های مختلفی است که به افزایش نرخ تبدیل و ایجاد فالوورهای وفادار کمک می‌کند. شما به‌عنوان یک هکر رشد، روش‌های بسیار متنوعی برای پرورش جامعه مشتریان خود دارید مانند صفحات رسانه‌های اجتماعی، پلتفرم‌های تبلیغاتی و ایمیل. وظیفه شماست که کشف کنید کدام بخش مشتریان برای کسب‌وکار شما پایدارتر است و از چه راهی می‌توانید مشارکت آن بخش را با شرکت خود جلب کنید تا محصولات شما وارد عرصه تبلیغات ویروسی شوند.
    برای شروع باید مخاطبان خود را بشناسید و بدانید خریداران ایدئال شما چه کسانی هستند. درک این مساله، شروع خوبی است، به‌خصوص زمانی که در تلاش هستید کشف کنید مشتریان اصلی خود را به‌احتمال‌زیاد در کدام کانال‌ها می‌توانید پیدا کنید. مخاطبان خود را بر اساس این‌که کدام گروه هدف در اولویت اول قرار دارند و کدام‌یک در اولویت‌های بعدی، به سه تا شش گروه تقسیم‌بندی کنید.
    به یاد داشته باشید که یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای هک رشد، تسلط بر قیف بازاریابی بازار گوشه‌ای کوچک، و سپس تکرار آن است. اگر نگاهی به اکثر شرکت‌های فناورانه بیندازید که به مرحله ویروسی رسیده‌اند (مانند فیس‌بوک، Uber و Airbnb)، متوجه می‌شوید که همه آن‌ها تا حدی از یک ذهنیت واحد تبعیت می‌کنند. این ذهنیت به شما کمک می‌کند تا گروه‌هایی را که بیشتر به سمت برند شما گرایش دارند متمایز کنید. آگاهی عمیق‌تر درباره علایق، ارزش‌ها و مشاغل مشتریان به شما کمک می‌کند تا پیام خود را به‌طور مستقیم و اختصاصی برای آن‌ها تنظیم کنید و درنتیجه دستیابی به نرخ تبدیل بالاتر برای شما بسیار آسان‌تر می‌شود.

    ۲ـ ارزیابی و اندازه‌گیری
    امروزه بازاریاب‌ها به این دلیل از ابزارهای تحلیلگر استفاده می‌کنند که ناچار هستند. ساده بگویم؛ اگر علاقه‌ای به تحلیلگری ندارید، یک هکر رشد واقعی نیستید. ابزارهای بازاریابی مبتنی بر داده نه‌تنها هکرهای رشد را تشویق می‌کنند، بلکه کل سازمان را ترغیب می‌کنند تا از قبل برنامه‌ریزی داشته باشند و درباره نتایج و اهداف بر اساس معیارهای تعریف شده و قابل‌اندازه‌گیری فکر کنند.
    بدون ابزارهای اندازه‌گیری، طولی نمی‌کشد که بازاریاب‌ها قربانی تصمیم‌هایی می‌شوند که بر اساس معیارهای پوچ و خودمحور گرفته شده‌اند. برنامه‌ریزی از قبل و استفاده از ابزارهای مدیریتی و داده‌های موثق به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید کدام معیارها صحیح هستند و درنتیجه سریع‌تر، هوشمندانه‌تر، و مؤثرتر عمل کنید. بدین ترتیب خروجی کار تیم شما هم بهبود خواهد یافت و دستاوردها و اهدافی که باید حاصل شوند به‌طور بسیار شفاف‌تری تعریف خواهند شد.
    اما قبل از آنکه در مورد ابزارهای بازاریابی تصمیم بگیرید لازم است بخش زیادی از وقت خود را صرف مشخص کردن داده‌های مناسب برای مدل ارزیابی یا اندازه‌گیری کنید. برای شروع، اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت کسب‌وکار خود را بشناسید، شاخص‌های کلیدی عملکرد را برای هر یک از اهداف مشخص و درنهایت مخاطبان را بر اساس هر یک از اهداف، بخش‌بندی کنید.
    الگوی فکری که در پس گردآوری این اطلاعات وجود دارد، به‌جای تمرکز صرف روی یکی از ابعاد کسب‌وکار (مانند وب‌سایت)، از نیاز به تمرکز روی تمام اهداف کسب‌وکار نشات می‌گیرد. جذابیت معیارهای بی‌اساس ممکن است باعث شود از مسیر و هدف اصلی منحرف شوید. بهترین راه برای به‌روز ماندن تمام ابعاد مهم این است که نگاهی متعادل و بی‌طرف بر کل قیف بازاریابی خود داشته باشید و سپس مشخص کنید کدام بخش از قیف مانع از ویروسی شدن شرکت شما می‌شود.

    ۳ـ تصمیم‌های داده محور
    اصلی‌ترین موضوعی که باید در ذهن تمام هکر‌های رشد نقش ببندد، فقط و فقط معیارها هستند. شما به‌عنوان یک هکر رشد باید تصمیم‌هایی بگیرید که بر اساس داده‌های مناسب شکل گرفته باشند. افرادی که از روش‌های قدیمی بازاریابی استفاده می‌کنند، توجهی به ابزارهای ضروری تحلیل ندارند و بر اساس برداشت شخصی خود تصمیم می‌گیرند. آن‌ها به این واقعیت بی‌اعتنا هستند که در دنیای دیجیتال امروز که هرلحظه در حال تغییر است، برداشت شخصی نمی‌تواند فعالیت‌های واقعی را که در پس عملکرد کسب‌وکار شما انجام می‌شود به‌درستی منعکس کند.
    این افراد به‌جای آنکه ببینند واقعا چه اتفاقی در حال رخ دادن است، به آن‌چه در ظاهر می‌بینند تکیه می‌کنند. برعکس، هکرهای رشد موفق می‌دانند که اطلاعات مبتنی بر داده به اثربخشی فعالیت‌‌هایشان منتهی خواهد شد. بهترین هکرهای رشد آن‌هایی هستند که می‌دانند بهترین تصمیم‌ها و طرح‌ها نتیجه پشتیبانی داده‌های موثق هستند.
    بنابراین برای پشتیبانی از تصمیم‌گیری‌های خود همواره به داده‌های قوی تکیه کنید. برای شروع سعی کنید در استفاده از ابزار Google Analytics تخصص پیدا کنید و از آنجا راه خود را به سوی پلتفرم‌های جدید باز کنید. درواقع هک رشد، بیشتر یک ذهنیت است تا یک مجموعه مهارت. اگر به رشد فکر می‌کنید و از بازی با داده‌ها لذت می‌برید، به‌احتمال‌زیاد می‌توانید یک هکر رشد واقعی شوید.




    www.entrepreneur.com
    برای آنکه هکر رشد شوید چه باید بکنید - ictstartups.ir

مجوز های ارسال و ویرایش