ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: اینفوگرافیک ها چه کمکی به محصولات شما می کنند؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/06/13, 09:26
    Maryam Homaei

    اینفوگرافیک ها چه کمکی به محصولات شما می کنند؟

    در اصل شما با طراحی اینفوگرافیک‌­ها سبکی نو و جذاب را در نمایش خدمات و محصولات خود به مصرف کنندگان ارائه کرده‌­اید. سادگی و جذابیت اینفوگرافیک اکثر کاربران را به این نوع روش بازاریابی علاقه­‌مند کرده است.
    بازاریابی بدون تبلیغات و برعکس، امکان پذیر نیست و بازاریابی و تبلیغی که با بیشترین اثربخشی و کمترین هزینه انجام می‌­شود مطلوب همه مدیران موفق است. در بسیاری از مواقع قصد داریم تا با ارائه محتواهایی، کسب و کار و تجارت خود را به همگان معرفی کنیم در همین حین بسیاری از شما در این وضعیت کلافه خواهید بود که چگونه محتوایی تولید کنیم که در عین خلاصه بودن مطالب، جذابیت بالایی داشته باشد. بسیاری از مردم نیز با دیدن بیلبوردها و تبلیغات رایج در سطح شهر چیزی دستگیرشان نشده و نیاز به معرفی بیشتری از آن محصول دارند. حتما خیلی از شما می­‌دانید که جذابیت بصری از اهمیت ویژه­‌ای برخوردار است و به دنبال محتوای تصویری خواهید بود که جذاب و سرگرم کننده و منحصر به فرد باشد.یکی از این موارد که کمک ویژه در امر ارائه و بصری سازی محتوایتان به تجارت شما می­‌کند اینفوگرافیک است. در اصل شما با طراحی اینفوگرافیک‌­ها سبکی نو و جذاب را در نمایش خدمات و محصولات خود به مصرف کنندگان ارائه کرده‌­اید. سادگی و جذابیت اینفوگرافیک اکثر کاربران را به این نوع روش بازاریابی علاقه­‌مند کرده است.
    با توجه به این ویژگی حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیخته‌­اید، حال که مخاطبان تشنه دریافت اطلاعات بیشتر از محصول شما شده‌اند، به دنبال راه ارتباطی با تیم کاری شما هستند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن بیشترین اطلاعات را از محصول شما به دست آورند. با قرار دادن اطلاعات سایت و کانال‌­های ارتباطی در پایین اینفوگرافیک خود می­‌توانید این مورد را نیز برطرف نمایید. فلذا با یک اینفوگرافیک و طراحی زیبا توانسته­‌اید محصولتان را در ذهن مخاطب ماندگار کنید و آن­ها با اشتراک گذاشتن اینفوگرافیک شما با سایر دوستان و اعضای خانواده، مصرف کنندگان بیشتری به سمت شما روانه کنند. شما با طراحی و انتشار اینفوگرافیک نشان قدرتمندی از خود در دنیای بازاریابی آنلاین ایجاد می­‌کنید و می‌­توانید از آن طریق پیوسته کاربران و مصرف کنندگان را به سمت خود بیاورید که پیش از این نمی­‌توانستید. بسیاری از افراد برای خلق یک اینفوگرافیک زیبا نیاز به طراحان حرفه­‌ای دارند چرا که روند تولید اینفوگرافیک کمی پیچیده است. از طرف دیگر طراحان حرفه­‌ای زیادی نیز آماده به تولید اینفوگرافیک هستند که البته توانایی­‌های آن­ها همه با هم یکسان نیست و ممکن است شما کار یکی را بر دیگری ترجیح دهید. بنابراین در این حالت می‌­توانید یک طراح را انتخاب کرده و پروسه تولید اینفوگرافیک را با کمک او شروع کنید.



    اینفوگرافیک ها چه کمکی به محصولات شما می کنند؟ | اینفونگاره - مرکز تخصصی اینفوگرافیک

مجوز های ارسال و ویرایش