ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: تاکتیک های دیجیتال برای استارتاپ‌ها

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/31, 20:15
    SARA

    تاکتیک های دیجیتال برای استارتاپ‌ها

    به نظر می‌رسد دنیای دیجیتال همچنان برای بسیاری از کسب‌وکارها اثری جادویی دارد و این تأثیر خصوصاً در استارت‌آپ‌ها که در تلاش‌اند برای اولین بار کسب‌وکارشان را راه‌اندازی کنند، چشم‌گیرتر است. بسیاری از شرکت‌ها و حتی آن‌هایی که به‌عنوان کانال‌های بازاریابی قدرت‌مند شناخته‌شده‌اند نیز در پذیرش فنّاوری‌های نوین، کم اشتیاق و کند عمل می‌کنند. البته فهمیدن علت این تردید و عدم اطمینان ساده است، کسی نیست که باوجود واژه‌های ابتکاری مانند توییت، هشتگ، بهینه‌سازی موتور جستجو یا SEO و رسانه‌های اکتسابی دچار سردرگمی نشود.

    چه در حال راه‌اندازی یک موسسه کاریابی باشید و چه به دنبال فرانشیز شرکتی که درزمینه حیوانات فعالیت می‌کند، باید روی چهار حوزه کلیدی تمرکز کنید. با استفاده از آن‌ها، قادر خواهید بود سطح آگاهی و اطلاع دیگران از کسب‌وکارتان را ارتقا دهید و مشتریان جدیدی را از طریق وب‌سایت‌تان جذب کنید. برای داشتن یک رویکرد دیجیتال موفق همه این چهارعنصر باید باهم به کار بروند، چراکه به‌تنهایی کارایی ندارند.

    وب‌سایت
    نقطه شروع رویکرد دیجیتال شما وب‌سایت‌تان است که باید شما را به‌عنوان متخصصی در دسترس و البته حرفه‌ای در حوزه شغلی‌تان نشان دهد و معرفی کند. وب‌سایت درواقع ویترینی مجازی است که باید شما را با بهترین وضوح ممکن نشان دهد. بنابراین اگر می‌خواهید مخاطبان به تماس با شما تشویق شوند، باید وب‌سایتی کاربر‌پسند طراحی کنید که کاربران را به‌آسانی راهنمایی و هدایت کرده و اطلاعات کافی را برای مشتریان بالقوه فراهم کند.
    لازم است با ایجاد امکان راهبری آسان در سایت و شیوه‌ای راحت برای برقراری تماس با مشتریان، این فرآیند را تا جای ممکن ساده کنید. فراموش نکنید از کارایی و کامل بودن کانال‌های وب‌سایت‌تان خصوصاً در تلفن همراه اطمینان حاصل کنید. برای دستیابی به این هدف، از طراحی پاسخگو یا واکنش گرا استفاده کنید.

    محتوا
    دو بخش مرتبط با محتوای سایت وجود دارد. بخش اول، مطالب و محتوایی است که روی سایت شخصی‌تان قرارگرفته است. سبک و لحن نوشتاری مطالب باید قابل‌درک باشد و مناسب با مخاطبان انتخاب شود. ممکن است در بخش خدمات، بر اساس مخاطبان هدف خود از لحن و سبک متفاوتی استفاده کنید. بنابراین لازم است صفحات بخش خدمات را هم بررسی کنید.
    درباره میزان محتوایی که ارائه می‌دهید هم باید فکر کنید. هدف این است که شرکت خود را به‌عنوان مجموعه‌ای از متخصصان پیشتاز معرفی کنید. بنابراین به‌اندازه‌ای مطلب بنویسید که مخاطب را متقاعد کنید کارتان را خوب بلدید. از طرفی، ارائه محتوای بسیار زیاد، مخاطب را گیج و سردرگم کرده و از توجه او می‌کاهد. بنابراین متعادل بودن را رعایت کنید، اما اگر در مورد حجم مطالب تردید دارید همیشه بیشتر بنویسید. زیرا می‌توانید با استفاده از طرح‌بندی صفحه، قرار دادن مطالب مهم‌تر در بالای صفحه، استفاده از نقاط گلوله‌های برای تفکیک مطالب و انتقال عبارات تکمیلی به انتهای صفحه، مانع بروز خستگی بالقوه حاصل از کلمات شوید. برای ترغیب مخاطبان به مطالعه بیشترِ اطلاعات مرتبط، به‌جای این‌که سعی کنید همه مطالب را به‌زور در یک صفحه جا دهید، از لینک‌های داخلی استفاده کنید.

    جستجو
    بازاریابی مبتنی بر جستجو، نیازمند محتوا است و بدون محتوا، سایت شما در نتایج موتورهای جستجو دیده نمی‌شود.
    دو عنصر در بازاریابی مبتنی بر جستجو وجود دارد: اول، نتایج جستجوی طبیعی یا ارگانیک که درواقع همان نتایجی است که زیر تبلیغات قرار می‌گیرد. تحقیقات نشان داده است که نتایج طبیعی، کلیک‌های بیشتری نسبت به تبلیغات جذب می‌کنند . بنابراین مهم است که به رتبه‌بندی جستجو، به‌عنوان راهی برای جلب مشتری جدید توجه کنید.
    عوامل زیادی وجود دارد که تضمین می‌کند وب‌سایت شما در بالای نتایج جستجوی طبیعی یا ارگانیک قرار بگیرد. شما به محتوای منحصربه‌فرد و باکیفیت بالا در وب‌سایت‌تان نیاز دارید که پاسخ پرسش‌های تایپ‌شده در گوگل باشد و همچنین نیاز دارید لینک ارجاع‌دهنده به وب‌سایت‌تان در سایت‌های دیگر هم وجود داشته باشد. این لینک‌ها به گوگل نشان می‌دهد وب‌سایت شما مرجعی برای موضوع مورد جستجو است.
    رویکرد دیگر بازاریابی جستجو، PPC یا پرداخت به ازای کلیک است. همان‌طور که از اسم آن پیداست در این روش، درصورتی‌که تصمیم بگیرید از طریق گوگل تبلیغ کنید، به ازای هر بار کلیک مشتری روی تبلیغتان، باید مبلغی پرداخت کنید. مقدار پرداخت متناسب با کلمات کلیدی‌ای که هدف قرار داده‌اید و تعداد رقبای‌تان که در تلاش برای جذب مشتری‌های شما هستند، متغیراست. پرداخت به ازای کلیک به‌صورت فرآیند مزایده کار می‌کند و تبلیغ‌کننده‌ای که بیشترین قیمت را برای کلیک پیشنهاد بدهد در بالای نتایج قرار می‌گیرد.

    شبکه‌های اجتماعی
    شبکه‌های اجتماعی مدت‌هاست که یکی از عمده‌ترین رمز واژه‌های بازاریابی دیجیتال به شمار می‌آیند. شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و اصلی‌ترین روش نیستند اما باید بخشی از ترکیب بازاریابی دیجیتال شما را تشکیل دهند. همانند بازاریابی مبتنی بر جستجو، محور بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی هم محتوا است و در صورت عدم وجود محتوا، موضوعی برای صحبت و اشتراک نخواهید داشت.
    درواقع با استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌توانید با ارائه ماجرای شکل‌گیری کسب‌وکار ، برند، تخصص یا تیم‌تان با مردم تعامل ‌داشته باشید. روش کار شبکه‌های اجتماعی، به اشتراک گذاشتن ماجراها و اخبار شما از طریق محتوایی شامل کلمات، عکس و ویدیو است و این ترکیب باید بی‌نقص باشد.
    تقریباً صدها کانالِ شبکه اجتماعی وجود دارد و انتخاب آگاهانه در میان آن‌ها حائز اهمیت است. چراکه انتخاب و هدف قرار دادن کانال‌های اشتباه و نامناسب، علاوه بر هدر دادن زمان، نتیجه ملموسی نیز نخواهد داشت. جمعیت‌شناسی کانال‌های بزرگ و اصلی می‌تواند در انتخاب مناسب‌ترین کانال کمک کند.
    ترکیبی از یک وب‌سایت با طراحی خوب، بازاریابی مبتنی بر جستجو و استفاده از کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، می‌تواند به ایجاد استراتژی دیجیتالِ موفق کمک کند. زیبایی دنیای دیجیتال در این است که با کمک آن می‌توان به راحتی، فعالیت‌هایتان را بسنجید و پی‌گیری کنید. می‌توانید هر زمان که خواستید بر اساس آن‌چه در طول مسیر از مردم و طرفداران‌تان یاد می‌گیرید استراتژی‌های خود را دوباره تنظیم و تعدیل کنید و تنها با یک کلیک می‌توانید هر بخشی را که عملکرد خوبی ندارد حذف کنید. به یاد داشته باشید هیچ نقطه پایانی برای رویکرد دیجیتال وجود ندارد و این روش درواقع چرخه دائمی یادگیری و تطبیق در جهت ارائه اطلاعات موردنیاز فالوورها است.




    فایل صوتی:
    ۱۳.۹۳MB




    tech.co
    چهار تاکتیک دیجیتال برای استارت‌آپ‌ها (همراه با نسخه صوتی) - ictstartups.ir

مجوز های ارسال و ویرایش