ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: آیا طراحی وب سایت واکنشگرا باعث میشه به درآمد بیشتری برسیم؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/05/24, 14:09
    SARA

    آیا طراحی وب سایت واکنشگرا باعث میشه به درآمد بیشتری برسیم؟




    وب‌سایت‌های واکنش‌گرا در این اواخر توجه‌های زیادی را جلب کرده‌اند. چند وقت پیش گوگل یکی از الگوریتم‌های سخت خودش را تغییر داد که قابلیت تاکید بر استفاده موبایل را در عوامل رتبه‌بندی افزایش میده.

    بیشتر کسب‌و‌کارها میدونند که مشتریان زیادی آنها را در وب با موبایلشون میبینند. در حال حاضر وب‌سایت‌های کمی از طراحی ریسپانسیو بهره میبرن چیزی حدود 25 درصد. برخی از شرکت‌های بزرگ وب‌سایتهایی بسیار ضعیفی از لحاظ تجربه کاربری دارن و در حدود نیمی از کاربراشونو در سایت از دست میدن.
    برخی از شرکتهای بزرگ وبسایتهایی بسیار ضعیفی از لحاظ تجربه کاربری (ux – user experience) دارن
    مردم صبر کافی برای پیمایش کردن روی صفحه و گسترش دادن و تلاش برای تشخیص دادن محتوای صفحه بر روی صفحه نمایش کوچک موبایل‌های خود را ندارند. آنها فقط با کلیک و دکمه برگشت سر و کار دارند و رقیبان شما رو هم در این زمینه امتحان میکنند.
    برای شرکت هایی که وب‌سایت ریسپانسیو دارن فرصت خیلی خوبیه تا تجربه کاربری خود را افزایش بدهند و در کسب کارشون موفق باشند.



    حالا ما میدونیم گوگل از وب‌سایتهایی که ریسپانسیو نیستند به اندازه لینکهای کثیف اسپم نفرت داره. حالا وقتشه که پرسش اساسی رو بپرسیم – آیا واقعاً وب سایت ریسپانسیو به معنی فروش بالاتر هست؟ اجازه بدید در داده‌هامون جستجو کنیم و اگر طراحی ریسپانسیو واقعاً در گسترش وب جادو میکند آن را تشخیص بدهیم.

    آیا شما خدمات مشتریان ضعیفی را ارائه میدهید؟ روی گوشی اونو به خوبی انجامش بدید. شما همواره به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات مشتریان درجه بندی میشوید. هنوز اگر نمیخواهید وب سایت برای موبایل داشته باشید، مشتریان شما فکر میکنند شما به آنها اهمیتی نمیدهید. 48% از کاربران میگویند که وقتی با یک وبسایت سنتی مواجه میشوند نا‌امیدانه تلاش میکنند تا خودشونو با محیط موبایل سازگار کنن. چه کسی میتونه اونها رو سرزنش کنه؟
    خودتونو به جای مشتریان بگذارین. میتونید روی اون منوی کشویی کوچک حرکت کنید؟ آیا وقتی که روی صفحه شرایط و ضوابط هستید میتونید به صفحه اول سایت برگردید؟ تلاش برای تحمیل یک وب سایت سنتی در محیط موبایل پیش روی مشتریان بالقوه شما موانع را یکی پس از دیگری قرار میدهد که در نهایت سبب میشه تا بی خیال وب سایت شما شوند.



    62% از شرکت ها شاهد افزایش فروشپس از تبدیل وب سایتشون به یک وب سایت ریسپانسیو بودهاند

    62% از شرکت‌ها شاهد افزایش فروش پس از تبدیل وب سایتشون به یک وب سایت ریسپانسیو بوده اند در حالیکه این عدد زیبا است، همچنین مبهم هم هست. این سوال پیش می آید که اینها کدام شرکت ها هستند و چقدر بزرگ هستند؟
    شرکت webundies که در زمینه لباس خواب برای همه خانواده فعالیت میکند در سال 2012 از قالب ریسپانسیو استفاده کردند و شاهد بالا رفتن 169 درصدی نسبت به سال گذشته بودند. تینک تنک فوتو ارائه دهنده همه لوازم جانبی عکاسی. هنگامی که آنها بر روی قالب واکنش گرا سوئیچ کردند 188% درآمدشان افزایش پیدا کرد. نه تنها این، بلکه بازدید صفحات با موبایل به 200% رسید و معاملات صورت گرفته با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها دو برابر شد.
    شرکت لباس O,NEILL افزایش معاملات 112 درصدی بر روی آیفون و 333 درصدی بر روی اندروید را داشته.
    دیده شده که حتی موج‌سواران در هنگام جستجوی یک موج خوب صفحات وب را هم مرور میکنند. فروش شرکت لباس O,neill پس از تبدیل کردن وب سایت قدیمی خود به یک وب سایت ریسپانسیو افزایش چشمگیری داشت. 112 درصد از معاملات آنها روی آیفون و 333 درصد روی اندروید صورت گرفته. سود خالص کل 101 درصد روی آیفون بوده و 591 درصد روی اندروید بوده. در مورد شما چیزی نمیدونم اما من شگفت زده شدم.

    هنوز متقاعد نشده اید؟ طراحی ریسپانسیو فقط فروش را افزایش نمیدهد، استفاده از کامپیوترهای رومیزی کم شده و موبایل‌ها به سرعت در زندگی ما جا باز کرده اند. مردم بیشتر و بیشتر در راحتی خرید به موبایل‌های خود تکیه میکنند. شرکت‌هایی که از این همه انسان چشم‌پوشی میکنند در نهایت هزینه از دست دادن درآمد و سهم بازار را پرداخت خواهند کرد.

    من باید اعتراف کنم که کنجکاوم ببینم پس از این الگوریتمی که گوگل پیاده سازی کرده چی میشه. آیا باعث تغییر میشه یا شرکت‌ها میخواهند تا منسوخ شدن اولویت نمایش وب سایت‌هاشون تغییری در وب سایتشون ندهند.


    https://ipt24.com/blog/%d8%a2%db%8c%...-%d8%a8%d9%87/

مجوز های ارسال و ویرایش