ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ - پیامک صوتی

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/05/12, 09:49
    amirlotfipoor

    معرفی استارتاپ - پیامک صوتی

    تبلیغات صوتی در عصر امروز یکی از پر مخاطب ترین و البته پربازده ترین روش جذب افراد در دنیای پر هیاهوی امروزیست.

    ما به شما روشی را معرفی می کنیم که همراه با صدا احساس خود را منتقل کنید. تبلیغات صوتی جزء روشهای نوین است که بند بند حروف را با مخاطب خود به اشتراک می گذارید و با استفاده از این سیستم تبلیغات صوتی می توانید در همه ی عرصه های اطلاع رسانی خود بکار ببرید و از تاثیر شگفت انگیز آن متحیر شوید . قابل ذکر است که یکی دیگر از مزایای تبلیغات صوتی این است که افراد قادر به مسدود کردن پیام های دریافتی (به اصطلاح Block کردن)نیستند در صورتی که در روشهای قبلی این مورد وجود نداشت .
    با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید که ارزش سرمایه گذاری این سیستم به مراتب از روشهای دیگر بهتر و پر بازده تر خواهد بود برای مثال شما با صرف هزینه ای در حدود ۲۱۰/۰۰۰تومان برای چاپ ۵/۰۰۰ تراکت گلاسه A5 دورو می توانید آن را صرف ارسال پیامک صوتی برای ۱۰/۰۰۰نفر کنید که در واقع دوبرابر بازدهی بیشتر است
    که صد البته بعد از چاپ تراکت باید بدنبال افراد قابل اطمینان برای توزیع آن باشید که آن هم هزینه ای دارد و مهمتر از همه آنها این است که امکان دارد که شما از نحوه توزیع این افراد اطمینان ندارید این میزان کار چاپی شما آیا بازدهی و قابل دیدار برای ۵/۰۰۰نفر خواهد بود یا خیر ؟؟؟!!
    این موضوع در سیستم تبلیغات صوتی با نمایش نمودار ها و گزارش ها به شما این اطمینان را خواهد داد که این هزینه برای ۱۰/۰۰۰نفر بوده و اینکه همه ی این ۱۰/۰۰۰نفر از پیام و اطلاع رسانی شما باخبر خواهند شد . برای امتحان این سیستم تبلیغات صوتی میتوانید وارد صفحه ثبت نام و خرید شوید و با ثبت نام از امکانات آن برخوردار شوید.

    تاثیر تبلیغات صوتی را در کسب کار خود ببینید. . .

مجوز های ارسال و ویرایش