ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: 7 عادت انگیزشی که می تواند شما را به سمت میلیونر شدن سوق دهد

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/05/06, 12:32
    Maryam Homaei

    7 عادت انگیزشی که می تواند شما را به سمت میلیونر شدن سوق دهد




    آیا تا کنون از شنیدن انگیزه های یک کارآفرین، رهبر و یا ورزشکار موفق شگفت زده شده اید؟ من شده ام و این حسادت نیست. از این گذشته، این نوعی احترام است به این که آنان چگونه آن انگیزه را بدست آورده اند. حتی اگر در خود حس برانگیختگی بسیاری احساس کنم، این مثال ها می تواند باعث تمرکز و انگیزه بیشتر من در کار شود. خبر خوب اینکه هر کسی می تواند با پیروی از این 7 عادت انگیزه خود را بیشتر کند.
    1- چرایی خود را بیابید
    همه افراد با انگیزه بالا چرایی خود را یافته اند. چرا شما چیزهایی را که انجام می دهید، انجام می دهید؟ این سوالی است که جی دی میر در یک مقاله ای برای مجله تایم آن را مطرح کرد. وی در ادامه اضافه کرد: اگر شما از یک کوه به سادگی بالا می روید، صرفا به خاطر اینکه جلوی راه شماست، احتمالا هنگامی که شرایط صعود سخت شود این دلیل برای صعود شما کافی نخواهد بود. اگر شما بدانید که چرا کاری را که در حال انجام آن هستید، انجام می دهید، و این چرایی برای شما بسیار اهمیت داشته باشد، شما در هر شرایطی مسیر خود را خواهید یافت.
    چرا شما می خواهید این برنامه تمرینی را شروع کنید؟ چون دکتر شما آنرا به شما پیشنهاد داده است؟ آیا همسر شما در حال غرغر است؟ آیا از احساس سستی خسته شده اید؟ اگر شما چرایی کار خود را بیابید، می توانید از آن برای ایجاد انگیزه برای ادامه تمرینات خود استفاده کنید.
    2- از دنده چپ بیدار نشوید
    یکی از ساده ترین و در عین حال قدرتمندترین عادات که می تواند در شما انگیزه ایجاد کند این است که روز خود را به درستی با عادات مناسب آغاز کنید. در باره آن فکر کنید، اگر صبح خود را به درستی آغاز کنید و از دنده درست بیدار شوید می توانید در تمام طول روز با انگیزه بمانید.
    برای اینکه مطمین شوید از دنده درست از خواب بیدار شده اید، این موارد را انجام دهید:
    برای بیرون آمدن از تخت خواب دلیل داشته باشید.این دلیل می تواند هر چیزی باشد از گرداندن سگتان گرفته تا مطمئن شدن از اینکه بچه های شما به مدرسه رفته اند یا یک نرمش کوتاه قبل از رفتن به سر کار. کشش و نفس عمیق. این کار به جریان یافتن خون و اکسیژن در مغز شما کمک می کند و به شما کمک می کند تا از تخت خارج شوید.
    یک کار ساده برای شروع روز خود انجام دهید. من بلافاصله پس از برخاستن تختم را جمع می کنم. این کار را انجام می دهم نه به خاطر اینکه اتاقم مرتب به نظر بیاید بلکه برای اینکه یک کار ساده است که به من این حس را القا می کند که من اکنون چیزی را تمام و کمال انجام داده ام، حتی اگر تنها برای چند دقیقه بیدار شده باشم.
    ایجاد وظایف روتین. همانطور که میراندا مارکویت توضیح داده است: "راههایی را بیابید که صبح را برای شما آسان تر می کند مثلا با انجام کارهایی که انجام انها راحت است. هیچ کس دوست ندارد با صبحی که به سختی آغاز می شود روز خود را شروع کند. کارهایی را انجام دهید که صبح را برای شما آسان تر می کند. هنگامی که برخاسته و تحرک دارید، احساس بهتری داشته و در نهایت برای رویارویی با کارهای سخت تر به اندازه کافی هوشیار می شوید".
    اهدافی را برای روز خود مشخص کنید. نیازی نیست خیلی طولانی باشد تنها اولویت های خود برای روز خود را مشخص کنید.
    3- تغییر ایجاد کنید
    این یک مثل قدیمی است، تنوع نمک زندگی است. تنوع می تواند شما را هنگامی که هنوز پیشرفت زیادی حاصل شده و در مواجهه با اهدافتان خطر افتادن در مشکلات بیشتر وجود دارد با انگیزه نگه دارد.
    تغییر در چیزها مانند یک برنامه تمرینی است. شما نمی توانید تنها روی پاهای خود کار کنید، سایر اعضای بدن نیز باید در تمرینات شرکت داشته باشند. با انجام تمرینات یکسان بزودی به یک حالت پایدار دست پیدا خواهید کرد. این حالت یکسان برای سایر جنبه های زندگی شما نیز صدق می کند. تغییر در عادات می تواند به شما فرصت فرار از یکنواختی را بدهد. مهارتهای جدید را امتحان کنید، با داشتن تجربیات جدید شما می توانید به ایده های جدید دست یابید و یا اشتیاق را در خود زنده نگه دارید.
    4- پیشرفت خود را به صورت نمودار در بیاورید
    این ساده ترین روش است که بفهمید چقدر تا رسیدن به اهداف فاصله دارید. ساده به نظر می رسد اما در باره وقتی که هدف شما خواندن است فکر کنید. شاید شما بخواهید کتاب های بیشتری بخوانید. هدف ابتدایی شما فقط 5 دقیقه مطالعه در روز است. اما هنگامی که شما شروع به خواندن برای 10 دقیقه و سپس 30 دقیقه می کنید شما بزودی به مرحله ای می رسید که از روی کتاب ها پرواز خواهید کرد.
    اگر شما می توانید برای 30 دقیقه به خواندن ادامه دهید چرا نتوانید 40 دقیقه آن کار را بکنید؟ تنها کافیست تصور کنید که شما قادر خواهید بود چه تعداد کتاب را بخوانید. هر روز آنرا در تقویم خود یادداشت کنید.
    5- ایجاد کارت های محیطی
    می توانید به سادگی اهداف خود و یا نقل قول های انگیزشی را در کارت های کوچک 3×5 بنویسید و روی دیوار دفتر کار خود و یا در خودروی شخصی خود و یا حتی روی تقویم و یا آینه بچسبانید. یادآوری روزانه اهداف می تواند شما را به سوی محقق کردن آن ها سوق دهد.
    6- قدردان باشید
    اگر هر روز بتوانید تنها یک چیز پیدا کنید که به خاطر آن سپاسگذار باشید این می تواند به اندازه کافی برای رسیدن به اهداف کوچک و در نهایت بزرگ قدرتمند باشد. برای مثال شما حتی اگر برای پیدا کردن یک مشتری جدید قدردان باشید این تجربه و احساس می تواند به شما این اطمینان را بدهد که فردا حتما دو مشتری جدید خواهید یافت.
    7- علایق خود را کشف کنید
    وسواس می تواند قوی ترین محرک برای شما باشد. در حقیقت موفق ترین افراد کسانی هستند که به دنیال علایق خود رفته اند و چیزی را انجام داده اند که عاشق آن هستند. هنگامی که شما مشتاق هستید، چه در کار، ورزش و یا کارهای داوطلبانه، دیگر آن کار برای شما دشوار نخواهد بود. آن را به کاری تبدیل کنید که ازآن لذت می برید، به دنبال آن هستید و می خواهید بهتر انجام شود.

    منبع: تریبون کارآفرینان (Entrepreneur's Tribune): پایگاه نوآوری و کارآفرینی بین المللی




    کارآفرین شو!

مجوز های ارسال و ویرایش