ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: گام های گوگل به سمت هوش مصنوعی

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/26, 17:29
    Sina homaei

    گام های گوگل به سمت هوش مصنوعی



    به گزارش بی بی سی، این دفتر تحقیقاتی جدید که در زوریخ قرار دارد، فعالیت خود را بر سه حوزه آموزش ماشین، درک زبان طبیعی و درک رایانه ای متمرکز کرده است.

    امانوئل موگنت که قرار است این گروه تحقیقاتی را هدایت کند گفت: بخش عمده این تلاش ها صرف آموزش عقلانیت به ماشین ها می شود. ما برای افزایش اعضای گروه، هیچ محدودیتی نداریم و فقط عامل محدود کننده ما، استعداد همکاران است. به گفته وی آموزش ماشین ها اکنون به یکی از عملیات محرمانه گوگل در بسیاری از محصولات آن از جمله فیلترهای هرزنامه، ترجمه متن و محصولات جدیدی همچون دستیار مجازی گوگل و خودروهای بدون راننده، بدل شده است.

    یک کودک چهار ساله با استفاده از قوه عقلانیت خود درباره دنیای پیرامون اطلاعات کسب می کند و بدین ترتیب بدون این که بزرگترها به او گفته باشند، می داند که برای مثال گاوها پرواز نمی کنند. هدف گوگل ایجاد یک بانک اطلاعاتی است که رایانه ها با استفاده از آن بدیهیات دنیای ما را درک کنند.

    با توجه به این که کاربران موضوع موردنظر خود را به زبان طبیعی جستجو می کنند، گوگل همواره برای فهماندن زبان طبیعی به ماشین ها در تلاش بوده است اما در واقع موتور جستجوی گوگل فقط واژه های کلیدی را با متون مختلف تطبیق داده و نتایج را در اختیار کاربر گذاشته است. به همین علت دومین هدف گوگل در این مرکز تحقیقاتی این است که امکان درک منظور کاربران را به طور واقعی برای ماشین ها فراهم کند.

    در نهایت محققان این مرکز تلاش می کنند روش های یادگیری ماشین ها را به درستی درک کنند تا بتوانند هوش مصنوعی را در زمینه های مختلف به کار بگیرند. بدین ترتیب قرار است مرکز تحقیقاتی زوریخ به بزرگترین مرکز تحقیقاتی گوگل در خارج از آمریکا بدل شود.



    منبع
    ایرنا



    https://www.ihoosh.ir/article/112502...88%D8%B9%DB%8C

مجوز های ارسال و ویرایش