ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: همکاری گوگل با پنتاگون در زمینه هوش مصنوعی جنجال‌آفرین شد

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/26, 16:33
    Sina homaei

    همکاری گوگل با پنتاگون در زمینه هوش مصنوعی جنجال‌آفرین شد

    همکاران سیستم – وزارت دفاع آمریکا از فناوری هوش مصنوعی گوگل برای تقویت برنامه پهپادهای خود استفاده می‌کند. به گزارش وب‌سایت CIO Today، گوگل تایید کرده است که ابزار نرم‌افزاری هوش مصنوعی خود را برای بهبود و تقویت برنامه هواپیماهای بدون سرنشین، در اختیار وزارت دفاع آمریکا قرار می‌دهد.
    ظاهراً تکنولوژی هوش مصنوعی گوگل در تحلیل تصاویر به دست آمده از پهپادهای پنتاگون استفاده می‌شود. پنتاگون از هواپیماهای بدون سرنشین برای شناسایی و دنبال کردن مخالفان خود استفاده می‌کنند و تا کنون اخبار و گزارش‌های بسیاری در خصوص کشته شدن افراد غیرنظامی توسط این پرنده های آهنین منتشر شده است.

    هر چند گوگل اعلام کرده که هوش مصنوعی خود را در راستای اهداف نظامی صرف نمی‌کند و همکاری این شرکت با پنتاگون غیرتهاجمی است، ولی کارشناسان نگرانی‌هایی در این خصوص اعلام کرده‌اند.
    چندی پیش نیز بیش از ۳۱۰۰ تن از کارمندان گوگل با امضای یک طومار، نارضایتی خود را از مشارکت گوگل در این پروژه اعلام کرده و خواستار قانونی شدند که گوگل را از ساخت فن‌آوری‌های ظامی باز بدارد. با این حال بلومبرگ در گزارشی نوشته که نظر به رقابت گوگل با آمازون، مایکروسافت و دیگر شرکت‌ها در حوزه ارائه خدمات ابری، ممکن است دیدگاه این شرکت نسبت به فعالیت‌های نظامی تغییر یابد.
    بلومبرگ معتقد است آمریکا یک مشتری بزرگ خدمات رایانش ابر به شمار می‌رود و پنتاگون نیز به دنبال ابزار و استراتژی‌های جدید در حوزه فناوری از جمله هوش مصنوعی است.

    https://www.systemgroup.net/tech-new...-%d8%b4%d8%af/

مجوز های ارسال و ویرایش