ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ۱۵ معیار برای استخدام متخصصان بازاریابی دیجیتال

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/26, 10:45
    SARA

    ۱۵ معیار برای استخدام متخصصان بازاریابی دیجیتال

    امروزه، بازاریابی دیجیتال نیازمند مهارت‌های متنوعی است که علاوه بر مهارت‌های ضروری برای هر بازاریابِ کاردان، درک بالا در زمینه‌ی رسانه‌های مختلف و قابلیت شناسایی فرصت‌های در حال ظهور را هم شامل می‌شود. در ضمن بازایابان دیجیتال، باید تعادلی در زمینه‌ی تفکر انتقادی و خلاق ایجاد کنند تا بتوانند برای شرکت‌شان موفقیت به ارمغان بیاورند. در این مقاله شما را با ۱۵ معیاری که برای استخدام متخصصان بازاریابی دیجیتال لازم است بدانید، آشنا می‌کنیم.

    به همین دلیل از ۱۵ نفر از اعضای «انجمن کارآفرینان جوان» سؤال شده است که برای استخدام بازاریاب‌های دیجیتال چه مواردی برای‌شان اهمیت دارد. بهترین پاسخ‌های آنها را در ادامه بخوانید.
    ۱. تخصص در زمینه‌ی تبلیغات پولی در شبکه‌های اجتماعی

    فردی که در زمینه‌ی بازاریابی دیجیتال استخدام می‌شود، باید در تبلیغات پولیِ شبکه‌های اجتماعی، خصوصا فیسبوک یا شبکه‌های اجتماعی‌ای که شرکت ما از آنها استفاده می‌کند، خُبره باشد. آنها باید بتوانند در تجزیه‌و‌تحلیل آمار بازدید‌کنندگان پست‌ها و صفحات در فیسبوک مهارت داشته باشند، بتوانند مخاطبان سفارشی و افرادی را که احتمال می‌رود به تجارت ما علاقمند باشند، پیدا کنند، کمپین‌های تبلیغاتی خلاق را آزمایش و تجربه کنند و بر روی حیطه‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی تسلط کافی داشته باشند. در فضای تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی، فرصت‌های کم‌هزینه‌ی زیادی وجود دارند و بازاریاب دیجیتال باید زیر و بم این فضاهای رایج را که کاربردشان نیز آسان است، بشناسد.
    مایلز جنینگز، مدیر recruiter
    ۲. مهارت‌های فروش

    در طول این سال‌ها، ما بازاریاب‌های دیجیتال زیادی، هم به صورت بُرون‌سپاری و هم داخلی، استخدام کرده‌ایم و متوجه شدیم، افرادی که فوت‌و‌فن فروش را خوب می‌شناسند، بازاریاب‌های بهتری هستند. آنها می‌دانند چطور با مردم رابطه برقرار کنند و از آنها خریدارانی وفادار بسازند. با اینکه بازاریاب‌های دیجیتال، به طور مستقیم قراردادهای فروش را منعقد نمی‌کنند، باید تکنیک‌های فروش را خوب بشناسند، در غیر این‌ صورت، هزینه‌های بازاریابی سازمان شما را به هدر می‌دهند، بدون اینکه فرصت‌های با‌ارزشی برای تیم فروش‌تان فراهم کنند.

    مارک سنیکولا، مدیر bannerview




    ۳. تخصص در بازاریابی از طریق چند روش بازاریابی مرسوم


    من بازاریاب‌های زیادی دیده‌ام که ارزش‌های تمامی کانال‌های بازاریابی، از جمله ایمیل، شبکه‌های اجتماعی، SEO (بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو)، SEM (بازاریابی با موتورهای جستجو) و غیره را می‌‌دانند. ممکن است خیلی از این کانال‌ها برای شما مفید باشند، اما کلید استراتژی موفق بازاریابی، تمرکز بر چند کانالِ محدود و استفاده‌ی بهینه از آنهاست. این یعنی باید آن کانال‌ها و راه‌های استفاده از آنها را به خوبی درک کنیم و از آن راهکارها برای شرکت‌مان به بهترین شکل استفاده کنیم. مثلا، در کمک‌ به کسب‌و‌کارهای محلی، پینترست (Pinterest) از اهمیت کمتری برخوردار است (با اینکه، یکی از بهترین کانال‌های تجارت الکترونیک محسوب می‌شود). من ترجیح می‌دهم به راهکارهای سئوی محلی تکیه کنم تا اینکه برای مشتریان در گوگل، Maps و Yelp اولین باشم.

    ترور سامنر، مدیر localvox





    ۴. توانایی تفکر بی‌طرفانه

    بازاریاب‌ها معمولا مشتاق‌ترین کارمندان شرکت هستند. با این حال، شور و اشتیاق گاهی می‌تواند بر قضاوت و ارزیابیِ نظریه‌ها و ابتکارات آنها در حیطه‌ی بازاریابی تأثیر بگذارد. بازاریابی موفق خواهد بود که بتواند خودش را از کارش جدا کند و با نگاهی بی‌طرف و عینی که واقعیت‌‌ها را در نظر می‌گیرد، فقط بر چیزی که واقعا مفید است تمرکز کند، نه چیزهایی که امیدوار است مفید باشند.

    وزلی ماثیو،‌ مدیر highlevelmarketing
    ۵. قابلیت اجرا و تحلیل کمپین‌های بازاریابی قطره‌ای



    بازاریابی ربایشی یا جاذبه‌ای، مهارتی کلیدی برای ایجاد علاقه در مشتریان است. با اینکه خیلی از بازاریاب‌ها می‌توانند استراتژی‌های مبتکرانه‌ یا کمپین‌های پرداخت به ازای کلیک (CPC) داشته باشند، چیزی که برای من جالب است این است که چطور داده‌هایی که به دست می‌آید را بررسی کرده و کمپین مطمئنی برای بازاریابی قطره‌ای ایجاد می‌کنند. خودکار‌سازی از طریق این نوع کمپین‌ها بدین معنی نیست که یک ایمیل را به تمامی افرادی که کمپین جمع‌آوری کرده است، بفرستیم. بلکه به ارتباطات شخصی و هدفمند بودن ارتباط دارد که این ارتباطات و هدفمندی متناسب با اقدامات متفاوتی که در کمپین انجام می‌شوند، فرق می‌کنند. به همین دلیل تفکر تحلیلی و استراتژیک در اینجا خیلی مهم است. بازاریابی مؤثر، زمانی رخ می‌دهد که هنر ارتباطات انسانی بر روش‌های خشک آماری چیره شود.
    اران ایال، مدیر springleap
    ۶. ترکیبی از خلاقیت و قابلیت‌های تحلیلی

    بازاریابی دیجیتال نیاز به تفکر خلاق و تحلیلی دارد، بنابراین باید دنبال نامزدهایی بگردیم که توانایی انجام هر‌ دو را داشته باشند. خیلی از نامزدهای بازاریابی دیجیتال فقط بر یکی از این دو تمرکز می‌کنند، اما مهم این است که «هنر و دانش» را به تمامی برنامه‌های دیجیتال وارد کنیم. استفاده از تفکر تحلیلی برای اطلاع از استراتژی‌های آینده در بازاریابی دیجیتال به ما اجازه می‌دهد که همه چیز را به خوبی بسنجیم، حتی برای یک کمپین خلاقانه و زیبا.
    کایلا واگنر، مدیر revelinteractive
    ۷. قابلیت داستان‌گویی نوشتاری و بصری

    رسانه‌‌ی دیجیتال، رسانه‌ای است که برخلاف تمامی رسانه‌های قبل از آن، به عوامل نوشتاری و بصری وابسته است. ما به نوشته‌ای که مرتبط با حال و هوای‌مان باشد و تصویری که احساسات‌مان را برانگیزد، توجه می‌کنیم. تواناییِ درک و دستکاریِ این دو مورد، برای چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال امروز ضروری است.
    الکس فریاس، مدیر trackmarketing
    ۸. شخصیتی دوست‌داشتنی



    برقراری و ایجاد رابطه یکی از اجزای اصلی بازاریابی دیجیتال است و یک شخصیت دوست‌ داشتنی می‌تواند در این راه، بسیار موفق باشد. با وجود افراد زیادی که همیشه در تلاش هستند با ناشران، وبلاگ نویسان، روزنامه‌نگاران و افراد بانفوذ ارتباط برقرار کنند، داشتن شخصیتی جالب می‌تواند شما را از دیگران متمایز و توجه‌ها را به شما جلب کند. اگر دو نفر در حال چرب‌زبانی باشند و یکی از آنها طوری حرف بزند که انگار مخاطبش دیوار است و دیگری شخصیتی دوست‌ داشتنی و معاشرتی داشته باشد، به کدامیک از آنها گوش خواهید داد؟ همین موضوع در نگه داشتن رابطه هم تأثیر دارد. داشتن شخصیتی دوست داشتنی بسیار مهم است، با این حال، اغلب نادیده گرفته می‌شود.
    جاناتان لانگ، مدیر marketdominationmedia
    ۹. آشنایی با وردپرس

    با وجود پلتفرم‌های مختلف و متعددی که این روزها با وردپرس ساخته می‌شوند، شناختن این ابزار، امری ضروری شده است. اگر می‌خواهید وب‌سایتی بسازید و مدیریت کنید، وردپرس این روزها بهترین فضا و ابزار را برای شما فراهم می‌کند. همچنین این سرویس کمک می‌کند به‌طور مرتب، دانش خودتان را به‌روز کنید چون همیشه در حال ارائه‌ی امکانات جدید و مفیدی است که به تولید محتوا سرعت می‌بخشند.
    انجلا راث، مدیر بازاریابی due
    ۱۰. مسلط در خودتبلیغی

    اگر ادعا می‌کنید که درک خیلی بالایی از رسانه‌های اجتماعی و بِرندهای بَرنده دارید، پس باید بتوانید به سادگی برای خودتان و برند شخصی‌تان نیز تبلیغ کنید. اولین پروژه‌ی کسانی که برای کار با آنها مصاحبه می‌کنم، خودشان هستند و من با استفاده از اطلاعاتی که از خودشان دریافت می‌کنم، تصمیم نهایی‌ام را می‌گیرم. وقتی نام آنها را در شبکه‌های اجتماعی‌ای که می‌خواهم برای مشتریانم از آنها استفاده کنم، جستجو می‌کنم باید به نکات متمایزی برخورد کنم. پیام‌ها و مهارت‌های‌شان باید در بیشتر شبکه‌ها تداوم و پیوستگی داشته باشد و در معرفی و گسترش مهارت‌ها باید دقت کافی را لحاظ کرده باشند.
    ادام استیل، مدیر magistrateinc
    ۱۱. درک ضرورت خلاصه‌گویی

    اگر نتوانید ارزش پیشنهادی محصول خود را در کمتر از ۱۴۰ کلمه به مشتریان‌تان انتقال دهید، هیچ اهمیتی ندارد که محصول‌تان چقدر خوب و با‌ارزش باشد. بازاریاب‌های دیجیتال باید در انتقال پیام‌های مختصر، مهارت داشته باشند.
    نیکولاس هاس،‌ مدیر loot
    ۱۲. توانایی تحلیل معیارهای قابل اندازه‌گیری

    حالا بیشتر از همیشه، قابلیت سنجش ارزش سرمایه‌گذاری در بازاریابی و تبلیغات حیاتی است. دیگر نمی‌توان در نبرد برای برتر بودن، از تمامی جهات، پیروز بیرون آمد. همه چیز به اتخاذ تصمیمات درست و با هر فرصت یک گام به جلو برداشتن، بستگی دارد. مشاوران بازاریابی دیجیتال باید صلاحیت‌ها و دانش عمومی‌ای را داشته باشند که برای فراهم کردن معیارهای قابل بررسی و اثبات آنها با داده‌های واقعی مورد نیاز است. دیگر روزهایی که با ارقام ساده‌ی فروش می‌شد حدس زد یک کمپین تبلیغاتی موفق خواهد بود یا نه، به سر آمده‌ است. نرم‌افزارهای سنجش و اندازه‌گیری، ابزارهایی هستند که امروزه در اختیار بازاریابان قرار دارند و ما انتظار داریم که مشاوران و اعضای تیم آنها بتوانند از این ابزارها به درستی استفاده کنند تا از دقت و تأثیر‌گذاری کارشان اطمینان حاصل نمایند.
    بلر توماس،‌ مدیر emerchantbroker

    ۱۳. مهارت گوش دادن



    به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، توانایی تبلیغ از طریق کلمات، تصویر، ویدئو و رسانه‌های اجتماعی ضروری است. بازاریابی دیجیتال این امکان را برای متخصصان خود فراهم می‌کند تا به گروه‌های مختلف افراد به روش‌های گوناگون، گوش دهند. از طریق رسانه‌های اجتماعی و ابزارهای تحلیلی، می‌توانیم نظر مشتریان را در رابطه با محصولات‌، خدمات و مشکلات مربوط به آنها بدانیم. وقتی ما بازاریاب‌های دیجیتال استخدام می‌کنیم، برای‌مان مهم است که آیا آنها می‌توانند به نیازها و خواسته‌های مشتریان گوش فرا داده و برای‌ آنها راه حل پیدا کنند یا نه.
    شالین دور، مدیر chatter buzz
    ۱۴. چابکی

    حداقل هر ماه، یک پلتفرم جدید وارد بازار می‌شود یا الگوریتم پلتفرم‌های قبلی تغییر می‌کند. اگر آنها و روش کاری‌شان انعطاف‌پذیر نباشند و نتوانند به سرعت و متناسب با نیاز روز واکنش نشان دهند، شما و کسب‌و‌کارتان عقب خواهید ماند و خیلی سریع مزیت‌های رقابتی‌تان را از دست می‌دهید.

    میکی میِر، مدیر JASH
    ۱۵. آشنایی با مبانی طراحی

    توانایی برای انتقال درست پیام بسیار اهمیت دارد. با این حال، بازاریابی دیجیتال فقط با کلمات سروکار ندارد، بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال به ظاهرِ بصری مربوط می‌شود. هرکس که خود را بازاریاب دیجیتال می‌داند باید دانش پایه‌ای درباره‌ی HTML ،CSS یا فوتوشاپ داشته باشد.

    دن ساپژنیکوف،‌ مدیر adgatemedia




    برگرفته از: mashable.com


    https://www.chetor.com/11379-%db%b1%...a%d8%a7%d9%84/

مجوز های ارسال و ویرایش