ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: پیش‌بینی افزایش ارزش بیت کوین به ۹۱ هزار دلار در مارس ۲۰۲۰

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/23, 14:59
    Sina homaei

    پیش‌بینی افزایش ارزش بیت کوین به ۹۱ هزار دلار در مارس ۲۰۲۰

    پس از آنکه ارزش بیت‌کوین در سال ۲۰۱۷ سیری صعودی به خود گرفت، به ناگاه شاهد کاهش ارزش این پول رمزنگاری شده طی ماه‌های اخیر بودیم؛ این کاهش به‌گونه‌ای بود که ارزش بیت‌کوین در برخی اوقات به نصف کاهش پیدا کرد. همزمان با کاهش ارزش بیت‌کوین، شماری از کارشناسان و تحلیل‌گران دنیای اقتصاد نظیر وارن بافت اعلام کرده بودند که ارزش آن در آینده‌ی نزدیک به صفر خواهد رسیدپ و دیگر خبری از این پول رمزنگاری شده نخواهد بود. افرادی نظیر وارن بافت پول‌های رمزنگاری شده و مخصوصا بیت‌کوین را یک حباب بی‌ارزش می‌پندارند.
    تام لی، تحلیل‌گر و مدیر ارشد تحقیقات مؤسسه‌ی Fundstrat Global Advisors، نظری متفاوت با وارن بافت دارد؛ به اعتقاد این کارشناس ارزش بیت‌کوین تا مارس ۲۰۲۰ روندی صعودی در پیش خواهد گرفت و در نهایت در بازه‌ی زمانی اشاره‌شده به بیش از ۹۱ هزار دلار خواهد رسید. تام لی به همراه تیم تحقیقاتی خود اقدام به تحلیل و بررسی داده‌های موجود از نوسانات قیمت بیت‌کوین در سال‌های اخیر کرده است تا برآوردی بلندمدت برای نوسان قیمت این پول رمزنگاری شده داشته باشد. در بررسی مورد نظر داده‌های مربوط به هزینه‌ی معدن‌کاوی به‌صورت ساعتی، روزانه و ماهانه مورد محاسبه قرار گرفته است.

    تام لی هفته‌ی گذشته شاخص جدیدی به‌عنوان شاخص افول بیت‌کوین (Bitcoin Misery Index) معرفی کرد که در این هفته به پایین‌ترین نرخ خود در طول ۸ سال گذشته دست پیدا کرده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، هر چقدر این شاخص پایین‌تر باشد، آینده‌ی بیت‌کوین به همان میزان امیدوارکننده‌تر است.


    لی همچنین نمودار جدیدی ارائه کرده که در آن چهار کاهش ارزش بزرگ بیش از ۷۰ درصد بیت‌کوین از سال ۲۰۱۰ به این سو مشخص شده است. با توجه به افزایش ارزش بیت‌کوین پس از سه کاهش شدید ارزش، انتظار می‌رود در آینده نیز شاهد افزایش ارزش آن باشیم. البته نمی‌توان با اطمینان در این رابطه اظهار نظر کرد؛ چراکه بیت‌کوین و ارزش آن از عوامل مختلفی تأثیر می‌پذیرد که از آن جمله‌ باید به قوانین رگولاتوری اشاره کرد که به‌تنهایی تأثیر بسیار زیادی روی کاهش یا افزایش ارزش بیت‌کوین دارد.

    https://www.zoomit.ir/2018/3/18/2697...00-march-2020/

مجوز های ارسال و ویرایش