ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: کارفرمایان شریک سازمان تامین اجتماعی هستند

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/23, 13:47
    Arshia

    کارفرمایان شریک سازمان تامین اجتماعی هستند

    مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با تاکید بر اینکه کارفرمایان سهیم و شریک تامین اجتماعی هستند، گفت : این سازمان در ردیف بودجه دولتی هیچ سهمی ندارد.
    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اصغر نیک نیا در یازدهمین جشنواره کارفرمایان برتر گلستان اظهار داشت: تجربه نشان داده که کشورهایی که منابع ندارند ولی همت و اراده دارند موفق هستند از اینرو ما با داشتن منابع عظیم با تلاش و کوشش و برنامه ریزی همراه با مدیریت درست و علمی می توانیم به اهداف و پیشرفت دست یابیم.
    وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در ادامه اظهار داشت: نامگذاری سال رسالت ما را دو چندان نموده است و این فرصت را برایمان فراهم کرد که با تلاش و کوشش بی وقفه منویات مقام معظم رهبری را به عمل برسانیم.
    نیک نیا گفت: داشته ها و سرمایه های این سازمان متعلق به کارفرمایان و بیمه شدگانی است که برای ایجاد شغل در جامعه سرمایه گذاری می کنند و عامل تاثیر گذار در توسعه رونق اقتصادی هستند و در نتیجه فرصت خدمات دهی این سازمان را برای جامعه فراهم می کنند.
    مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با تاکید بر اینکه کارفرمایان مبنای تلاششان رونق اقتصادی است، اظهار داشت: امروز به کمک کارفرمایان کارآفرین بیش از ٤٥ هزار کارگاه در سطح استان فعال است و بیش از ۱۶۱ هزار و ۴۹۶ نیروی انسانی در تلاش هستند و ۹۵ درصد کار فرمایان ضوابط را رعایت و اعلام لیست می کنند و این یه مفهوم وجود ارتباط مشارکتی قوی بین کار فرمایان و سازمان تامین اجتماعی استان است.
    وی با بیان اینکه ۳۹ درصد از جمعیت استان گلستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند،افزود: تحت پوشش بودن افراد همراه با ایجاد رضایتمندی به نوعی تقویت جامعه است.
    نیک نیا در ادامه گفت: سازمان تامین اجتماعی برای رفاه حال کارفرمایان و بیمه شدگان بخش ارتباط الکترونیکی را توسعه و فرصت اعلام درخواستها و اعلام لیست بیمه شدگان و صدور دفترچه های درمانی را غیر حضوری فراهم نموده است و از سویی با افتتاح شعبه های اقماری در شهرستانهای استان و کارگزاری در گرگان و گنبد تلاش کردیم از رفت و آمدها جلوگیری و کاهش هزینه برای بیمه شدگان را فراهم سازیم.
    مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با ذکر اینکه تامین اجتماعی یک سازمان بین نسلی است، افزود: وضعیت فعلی سازمان از سرمایه گذاریهای گذشتگان و بازنشستگان است و امروز برای تداوم این چرخه و صیانت از حقوق بیمه شدگان و شرکا باید همه تلاش کنیم که با تقویت آموزش و بکارگیری نیروهای آموزش دیده به همراه شناخت از ضوابط سازمان تامین اجتماعی، این سازمان را کمک کنیم تا چرخه تولید استان بیش از پیش بچرخد و شاهد رشد و ارتقاء تولید در استان باشیم.


    http://www.tamin.ir/News/Item/34775/2/34775.html

مجوز های ارسال و ویرایش