ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: لزوم ارتقای خدمات شایسته به بازنشستگان

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/23, 13:37
    Arshia

    لزوم ارتقای خدمات شایسته به بازنشستگان

    مدیر کل تامین اجتماعی گلستان گفت: بازنشستگان از ذخایر ارزشمند جامعه هستند و خدمات شایسته به آنان باید ارتقا یابد.
    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اصغر نیک نیا در دیدار روسای کانون بازنشستگان، اعضاء هماهنگی شورای اسلامی کار و رئیس سازمان بسیج کارگری استان گلستان با بیان مطلب فوق افزود: خدمات دهی با کیفیت به بازنشستگان و مستمری بگیران در دو بخش بیمه ای و درمانی از جمله برنامه های مستمر این سازمان است و در این راستا اقدامات مطلوبی انجام گرفته تا این صاحبان خرد و تجربه در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را دریافت کنند.
    وی اظهار داشت: بی شک بازنشستگان از سرمایه ها و گنجینه های اصلی این سازمان هستند و بدون استفاده از تجربیات آنان موفقیت های بزرگ تامین اجتماعی نیز محقق نمی شود.
    وی با بیان اینکه توجه ویژه به بازنشستگان از وظایف مهم همه مدیران است، عنوان کرد: ارزشگزاری انسانی و حمایت از بیمه شدگان به ویژه در زمان بازنشستگی از اهداف تامین اجتماعی است و آنان نباید برای امرار معاش و خدمات درمانی و بیمه ای هیچگونه دغدغه و نگرانی داشته باشند.
    وی خاطرنشان کرد: کانون های بازنشستگی می توانند در سطح استان و کشور دیدارهایی با مسئولان، مدیران و نمایندگان مجلس داشته باشند و با توجه به دانش و تجربه ارزشمند خود ضمن معرفی بهتر سازمان به تشریح خواست های خود نیز بپردازند.
    وی با اشاره به لزوم برنامه های سیاحتی و زیارتی بیشتر برای بازنشستگان گفت: این اداره کل در راستای طرح کرامت و توجه به بازنشستگان با هماهنگی کانون ها و مرکز در چند سال گذشته آنان را به سفرهای زیارتی و سیاحتی از جمله به کربلا و مشهد مقدس به همراه خانواده اعزام کرده است و امید است تا این سفر ها با کمیت و کیفیت بیشتری ادامه یابد.
    مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با تاکید بر ادامه تعامل سازنده با کانون بازنشستگان خواستار ترسیم برنامه جامع کوتاه مدت و بلند مدت برای بازنشستگان شد تا جهت گیری های آن سازمان نیز نخست در راستای تحقق اهداف آن برنامه ها باشد.
    رئیس کانون بازنشستگان استان و عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان کشور نیز گفت: کانون های بازنشستگان از اهرم های مهم سازمان در پیشبرد اهداف و حافظ منافع و مصالح آن هستند.
    محمد کوهستانی با تاکید بر ادامه تعامل سازنده با اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان افزود: بی شک استفاده از تجربیات بازنشستگان راهگشای بسیاری از مشکلات فراروی هر سازمانی است و ارتقای سطح معیشتی و رفاهی آنان نیز باید از اولویت های مدیران و تصمیم گیرندگان باشد.
    وی با بیان اینکه برخورداری از خدمات ویژه و متنوع از حقوق طبیعی این قشر است، عنوان کرد: پیگیری اجرای بیمه تکمیلی مجدد بازنشستگان، افزایش تعداد سفرهای سیاحتی و زیارتی، خرید هتلی برای اسکان بازنشستگان و خانواده آنان در مشهد مقدس و نیز افزایش میزان و تعداد وام های قرض الحسنه از برنامه های این کانون است.
    گفتنی است در حال حاضر در استان گلستان تعداد ١٢ کانون بازنشستگان و تعداد ٣٤ هزار و ٦٧٧ بازنشسته تامین اجتماعی حضور دارند که با افراد تحت تکفل خود به حدود ٧٨ هزار و ٦٠٢ نفر می رسند.



    http://www.tamin.ir/News/Item/35341/2/35341.html

مجوز های ارسال و ویرایش