خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: بازاریابی رسانههای اجتماعی (Social Media Marketing) چیست؟
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
بازاریابی رسانههای اجتماعی (Social Media Marketing) چیست؟ از وقتی فیسبوک آمد، شبکههای اجتماعی روز به روز محبوبتر شدند و اعضای آن را اگر قبلا فقط نوجوانان و جوانان تشکیل میدادند، حالا دیگر از همه سنها و جنسیتها و فرهنگها و سلیقهها میبینیم که حداقل در یکی از این شبکهها عضو هستند. این جاست که کم کم مفهومی به نام بازاریابی رسانههای اجتماعی آمد؛ به این معنا که: بازاریابی رسانههای اجتماعی، یکی از روشهای بازاریابی آنلاین است که ما سعی میکنیم تا با حضور فعال در آنها، مخاطب را با برند خودمان درگیر کنیم؛ برخی از اهداف بازاریابیمان را تحقق بخشیم؛ بازدید وبسایتمان را افزایش دهیم؛ و یا وضعیت سئو وبسایتمان را بهبود بخشیم.از اصلیترین اهداف فعالیت ما در رسانههای اجتماعی این است که محتوایی تولید کنیم که برای مخاطب جذاب باشد و حتی الامکان آن را در صفحه شخصی خودش به اشتراک بگذارد و با این کار بتوانیم این دو مورد را افزایش دهیم: آگاهی از برندماندسترسی مخاطب (Customer Reach) SMO یا بهینهسازی رسانههای اجتماعی (Social Media Optimization) SMO، یکی از اصلیترین بخشهای بازاریابی رسانههای اجتماعیست. شبیه سئو (SEO) یا همان بهینهسازی وب سایت برای موتورهای جست و جوست. در این روش ما سعی میکنیم تا از طریق یک سری اقدامات، مخاطبانی هدفمند را به سمت صفحاتمان روانه کنیم. بهینهسازی رسانههای اجتماعی به دو روش انجامپذیر است: از طریق محتوای سایت: از طریق مقالاتمان به صفحات اجتماعیمان لینک بدهیم، دکمههای اشتراکگذاری در شبکههای اجتماعی برای هر مقاله قرار دهیم، و در بخشهای مختلف سایتمان، از مخاطب بخواهیم که ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کند.تولید پست و هشتگ: محتوای مناسب (پست+توییت+ویدیو و…) و با هشتگهای مرتبط با کسب و کارمان را به طور مداوم تولید کنیم. سوء تفاهم: برخی میگویند هشتگ زدن کاری بیدلیل است و برای مثال هیچکس نمیآید #بازاریابی_اینترنتی یا #دکوراسیون_داخلی را جست و جو کند تا بخواهد ما را بیابد.اشتباه نکنید! شما (لزوما) این هشتگها را برای دیده شدن در نتایج نمیزنید! ببینید، فرض کنید شما در اینستاگرام، پیجی راجع به آشپزی دارید. اگر هشتگهای مربوط به آشپزی را بزنید، و مقداری هم طرفدار برای خودتان داشته باشید؛ به احتمال زیاد، اینستاگرام شما را به دیگر اشخاصی که دیگر پیجهای آشپزی را دنبال و لایک میکنند، معرفی خواهد کرد (حالا یا در بخش جست و جو یا هر جای دیگر). یا مثلا هشتگ زدن در گوگل پلاس برای سئوی سایتتان بسیار مفید است و… بازاریابی رسانههای اجتماعی، نوعی CRM بازاریابی رسانههای اجتماعی کمکتان میکند تا ارتباط بهتری را با مخاطبانتان برقرار کنید. مشتری خواهد توانست در این رسانهها با شما صحبت کند.کامنت بزند و جواب دریافت کند.میتواند صدایش را به گوش شما برساند.احساس خواهد کرد که کسانی هستند که صدایش را بشنوند و او را درک کنند.می تواند با هشتگ شما، پستی انتقادی یا تشکرآمیز منتشر کند. و همه اینها بخشیست از مفهومی به نام «مدیریت ارتباط با مشتری» یا همان «CRM». درددل یکی از رانندههای اسنپ، در یک روز بارانی! این شاخه از دیجیتال مارکتینگ، یعنی بازاریابی رسانههای اجتماعی به شما کمک میکند که مشتریان فعلی و بالقوه خودتان را بهتر بررسی کنید؛ چون شما با آنها در ارتباطی نزدیکتر از قبل هستید! در رسانههای اجتماعی چه کار کنیم؟ بعد از این که تصمیم گرفتید تا در رسانههای اجتماعی فعالیت کنید باید: اهداف خود را از حضور در این رسانهها شفافسازی کنید..استراتژی خود را برای حضور در این عرصه تدوین کنید.رسانههای مدنظرتان را انتخاب کنید؛ فیسبوک، اینستاگرام، تلگرام و… (این مقاله میتواند مفید باشد: «6 امپراطور قدرتمند شبکههای اجتماعی در 2016»)وقت اجرا کردن است! میتوانید از این مقاله شروع کنید: «14 ایده جالب که به کسب و کار شما کمک میکند تا در شبکههای اجتماعی بهترین باشید! – بخش اول» بازاریابی رسانههای اجتماعی (Social Media Marketing) چیست؟ - شبکه مدیران Modir TV
بازاریابی رسانههای اجتماعی (Social Media Marketing) چیست؟
مشاهده قوانین انجمن