ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: 6 امپراطور قدرتمند شبکه‌های اجتماعی در 2016

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/22, 19:17
    Sina homaei

    6 امپراطور قدرتمند شبکه‌های اجتماعی در 2016

    بودجه‌ای را برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعیَم درنظر گرفته بودم، اهدافم مشخص بود و تمایل زیادی داشتم تا ارتباطی صمیمی‌تر با مشتریان احتمالی و فعلیم برقرار کنم. ولی از همان ابتدا به یک مشکل اساسی برخورد کردم. این همه شبکه اجتماعی هست، کدام را انتخاب کنم؟!
    شاید این مورد، یکی از چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شما هم باشد. با Modir TV همراه باشید تا مختصر نگاهی به این 6 امپراطور قدرتمند شبکه‌های اجتماعی (در سال 2016) داشته باشیم:
    تلگرام (Telegram)

    یکی از پرکاربردترین رسانه‌ها در دنیا (و به خصوص ایران) که روزانه حداقل 2 ساعت را از وقت کاربران، به خود اختصاص داده است.
    با راه‌اندازی سرویس کانال در این نرم‌افزار؛ دیگر تلگرام را نمی‌توانستیم فقط به عنوان یک پیام‌رسان برشماریم و رفته رفته مجبورمان کرد تا ورودش را به دنیای شبکه‌های اجتماعی تبریک بگوییم!
    دقت کنید که اگر خواستید یک کانال در تلگرام راه‌اندازی کنید، از پست کردن مطالب تبلیغاتی کلافه‌کننده در کانال تان بپرهیزید.
    باور کنید که مردم هیچ تمایلی را برای عضو شدن در کانالی که برایشان بی فایده است ندارند! اگر هم به هر دلیلی توانسته‌اید Member بگیرید، در صورتی که مطالب مورد علاقه آن‌ها را درج نکنید، آن‌ها را به زودی از دست خواهید داد.
    اینستاگرام (Instagram)

    اینستاگرام، یکی از شبکه‌های اجتماعی تصویری و بصری محسوب می‌شود. با بیش از 400 میلیون کاربر فعال (که درصد قابل توجهی از آن‌ها را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند)، و با استفاده از فیلترهای خاص برای ویدئوها و عکس‌ها، و سبک منحصر به فرد فعالیت در آن برای جذب و جلب توجه مشتریان و به طور کلی بر روی گوشی های هوشمند قرارگرفتن آن، شما می‌توانید در این شبکه به پیشرفت چشمگیری درمعرفی خود و جذب مشتری داشته باشید.
    شاید اینستاگرام بیشتر برای هنرمندان کاربردی باشد، اما با مدیریت هوشمندانه حساب کاربری‌تان، می‌توانید برای کسب و کار خود نیز بهره کافی را ببرید!
    هوشمندی در اینستاگرام یعنی به سبک مخصوصی عکس گرفتن، افکت‌ها و تغییرات مناسب ایجاد کردن و استفاده کردن از متن‌های جذاب و هشتگ‌های پربازدید!
    توییتر (Twitter)

    توییتر روش خوبی برای ارتباط پیدا کردن با سراسر دنیا می‌باشد. بیش از 320 میلیون کاربر فعال، توییتر را فراتر از یک شبکه ساده اجتماعی و به یک نظاره‌گر و کارشناس برای کسب و کارها بدل کرده است.
    اگر شما مطلب جالبی را تویت کنید، دیگر کاربران نیز با ریتویت (Retweet) آن، اشتراکش و استفاده از #هشتگ_ها، به گسترش کسب و کارشما کمک خواهند کرد.
    به یاد داشته باشید صرفاً مطالب مربوط به شرکت و کسب و کار شما در توییتر جایی نخواهد داشت، متون خنده دار، جالب و علمی باید اکثریت توییت‌های شما را شامل شود! مانند یک سرمایه دار پیر رفتار نکنید!
    بگذارید مخاطبین، شما را همچون خود ببیند!
    لینکدین (Linkedin)

    شبکه اجتماعی مخصوص افراد حرفه‌ای! در این شبکه اجتماعی (بر خلاف رفتاری که برخی از کاربران دارند!) صرفا مطالب مربوط به کسب و کار هر فرد به اشتراک گذاشته می‌شود. لینکدین که به تازگی توسط Microsoft خریداری شده است، بیش از 433 میلیون کاربر دارد!

    • پروفایل شخصی: صفحه‌ای که در آن می‌توانید علاوه بر مشخصات خود؛ مختصری از خودتان، سلایق، تجربه‌ها و مهارت‌های کاری‌تان، سابقه کارتان، سازمانی که در آن مشغول به کار هستید، و تمام آنچه را که دیگران برای شناخت زندگی حرفه‌ای شما نیاز دارند، ثبت کنید.
      به علاوه می‌توانید با افراد مرتبط با کسب و کارتان در ارتباط باشید و مانند بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر، مطالب خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. البته مطالب مرتبط با کسب و کارتان، نه عکس یک پاندای بامزه!
    • صفحه مربوط به سازمان‌تان: چه یک شرکت باشید، چه یک بیمارستان، چه یک وب‌سایت، می‌توانید در بخش Companies، برای خودتان یک صفحه اختصاصی درست کنید و در آن به معرفی مختصر سازمان‌تان بپردازید و مطالب مدنظرتان را برای Followerهایتان به اشتراک بگذارید.
    • گروههای لینکدین: گروه دیجیتال مارکتینگ، گروه مهندس‌های مکانیک ایرانی، گروه صادرات گندم و هزاران گروه مختلفی که می‌توانید بسازید و یا در آن عضو بشوید و به بحث و اشتراک‌گذاری مطالب بپردازید (گروه لینکدین Modir TV).

    فیس‌بوک (Facebook)

    بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین شبکه اجتماعی حال حاضر با یک میلیارد و 550 میلیون کاربر فعال!
    فیس بوک همواره در حال گسترش و پیشرفت می‌باشد، طی ده سال، از یک وب‌سایت ساده که دانشجویان برای تبادل مطالب و مقالات‌شان از آن استفاده می‌کردند، تبدیل به بزرگترین شبکه ارتباطی انسان قرن بیستم و یکی از اصلی ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ شده است!
    این شبکه برای هرنوع کسب و کاری مناسب است. شما با بارگزاری یا اشتراک عکس‌ها، فیلم‌ها یا مطالب مهم شرکت‌تان می‌توانید مخاطبان بسیاری را برای خود ایجاد کنید. سادگی و دردسترس بودن، آن ‌را تبدیل به یکی از مناسب‌ترین شبکه‌ها برای هر کسب و کاری کرده است.
    پینترست (Pinterest)

    در این شبکه،هر کاربری، مرز مشخصی برای خود دارد. کاربری که به عکاسی علاقه‌مند است مطالبی مانند عکس و فیلم و متون مرتبط با عکاسی را پست و دریافت می‌کند، کسی که علاقه مند به غذا باشد، عکس‌هایی درباره آشپزی و دستورپخت‌ها و…
    حفظ مرزبندی و دسته بندی در این شبکه شاید اندکی پیچیده باشد، اما اگر بتوانید خودتان را در این دسته‌بندی‌ها جای بدهید، مخاطبان باکیفیتی را پیدا خواهید کرد.
    این شبکه شاید برای همه کسب و کارها مناسب نباشد، به این دلیل که اکثر کاربران آن را زنان تشکیل می‌دهند و محبوب‌ترین و پربازدید‌ترین مرزهای تعیین شده آن، درباره مد، ورزش و تناسب اندام، عکاسی و غذا می‌باشد.
    این شبکه علاوه بر اطلاعات مرتبط به برند‌ها و شرکت‌ها، اجازه درج اطلاعاتی اضافی مانند آدرس، یا نکات خاص کسب و کارشان را می‌دهد.
    اگر حس می‌کنید که کسب و کارتان را به نحوی می‌توانید در این شبکه قرار دهید، از بکار بردنش هرگز غافل نشوید!

    6 امپراطور قدرتمند شبکه‌های اجتماعی در 2016 - شبکه مدیران Modir TV

مجوز های ارسال و ویرایش