خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: الگوریتم پاندای گوگل
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
الگوریتم پاندای گوگل گوگل برای این که بتواند نتایج بهتری را برای مخاطبانش به نمایش درآورد، الگوریتمها یا سازوکارهای مختلفی را معرفی کرده است. بسیاری از قوانین گوگل، در قالب همین الگوریتمها پیاده میشود. مهمترین الگوریتمهای گوگل این 3 مورد میباشند: الگوریتم پاندای گوگلالگوریتم پنگوئن گوگلالگوریتم مرغ مگسخوار گوگل الگوریتم پاندا الگوریتم گوگل پاندا (Google Panda Algorithm) که در بهمن ماه سال 1389 معرفی شد، الگوریتمی بود که بیشتر تمرکزش بر این مورد میباشد: «مخاطب» این حرف به این معناست که گوگل سعی داشت تا وبسایتهایی در نتایج جست و جو رتبه بگیرند که چه از نظر محتوایی و چه از نظر فنی، راحتی و منفعت مخاطب را مدنظر داشته باشند. برای مثال اگر وبسایت شما شامل موارد زیر باشد، با الگوریتم گوگل پاندا طرفید! سرعت Load پایین وبسایتاسپممحتوای کپی شده از سایتهای دیگرمحتوای بیکیفیتاستفاده بیش از حد از کلمات کلیدیاستفاده بیش از حد از برچسبها (Tags)کم بودن زمان حضور مخاطب در وبسایت (افزایش Bounce Rate)Cloaking (یعنی کاری کنید که مخاطب یک چیز را ببیند و گوگل چیزی دیگر را)استفاده بیش از حد از تبلیغات که اگر دقت کنید، همهی این ویژگیها مستقیم و غیر مستقیم به راحتیِ فردی به نام «مخاطب» ارتباط دارد. گوگل در این الگوریتم از ما میخواهد که برای «مخاطب» محتوا تولید کنیم و نه برای موتورهای جست و جو. آپدیت گوگل پاندا روش عملکرد الگوریتمهای گوگل، از جمله همین الگوریتم پاندا به گونهایست که هر از گاهی همهی وبسایتها را چک میکند و بر اساس معیارهایی که دارد، باعث افزایش یا کاهش رتبه آنها میشود. اصطلاحا به این اتفاق میگویند «آپدیت الگوریتم پاندای گوگل». معمولا به جز خود گوگل کسی نمیداند که چه زمانی قرار است الگوریتمهای گوگل (مثل همین پاندا) آپدیت شود و معمولا موقعی میفهمیم که تغییراتی اساسی و ناگهانی را در نتایج ببینیم! البته تاریخچهای از آپدیتهای الگوریتمهای مختلف گوگل را در این صفحه از MOZ ببینید: Google Algorithm Change History الگوریتم پاندای گوگل - شبکه مدیران Modir TV
الگوریتم پاندای گوگل
مشاهده قوانین انجمن