ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/22, 18:47
    Ali Homaei

    weengs شرکت خدمات حمل و نقل برای فروشگاه های آنلاین که از پشتیبانی شرکت هایcherry برخوردار میباشد



    وینگز (weengs) یک کسب و کار نوپای انگلیسی بوده (استارت آپ) که خدمات حمل و نقل مورد نیاز خرده فروشان کوچک و فروشگاه های آنلاین فعال در حوزه کالاهای مصرفی رایج را توسعه داده (به معنای واقعی کلمه ) و نیازهای ارسال سفارشات آن ها را برآورده نموده ، این شرکت از پشتیبانی مالی ۲٫۲ میلیارد پوندی برخوردار گردیده و مدیران آن در پی استفاده از این سرمایه برای گسترش عملیات خود در فراتر از لندن و انتقال آن به سایر شهرهای اروپایی می باشند.
    پشتیبانی فاز اولیه توسط رابین و سال کلین از شرکت Local globe، seedcamp و شرکت آلمانی cherry انجام پذیرفته، تعدادی از یاری رسانندگان بی هویت نیز در این فرایند مشارکت داشته که شرکت تامین سرمایه مخاطره آمیز venturefriends نیز از آن جمله بوده، پیش از شرایط سرمایه گذاری اولیه این شرکت که در جولای ۲۰۱۵ پیاده سازی گردیده ، سرمایه ۱۷۵ هزار دلاری نیز در نهادسرمایه گذاری angel گردآوری گردیده است.
    وینگز با هدف بازنگری در زمانبرترین و پُرزحمت ترین جنبه های فروش آنلاین به معرفی اپلیکیشن خدمات بسته بندی و حمل و نقلی روی گوشی های تلفن همراه پرداخته که در آن بسادگی تصویری از کالای مورد نیاز برای حمل را ارسال نموده و پس از افزودن مقصد درخواست ارسال صادر می شود.
    این برنامه در مدت زمانی کوتاه و طی کمتر از یک ساعت در کنار یکی دیگر از فرشتگان وینگز (که نباید آن را با سرمایه گذاران استارت آپ برنامه که قطعا تا این اندازه خود را آلوده ننموده ترکیب نمود) کالای مد نظر را دریافت نموده و آن را به انبار شرکت انتقال داده تا پس از بسته بندی حرفه ای و جعبه منحصر به فرد خریدار به آدرس وی ارسال شود.
    در نهایت بسته از طریق یکی از شرکای مبادلاتی وینگز ارسال گردیده که از آن جمله می توان به پست ملی، DHL و DPD اشاره نمود. هزینه این سرویس ۵ پوند به ازای هر سفارش بعلاوه نرخ حمل و نقل می باشد.
    “خرده فروشان کوچک و فروشگاه های آنلاین در تحقق سفارشات خود در بعد بسته بندی و حمل و نقل با مشکل روبرو گردیده ، آن ها فاقد منابع و تجربه کافی برای ارائه خدمات حمل و نقل مشابه رقبای بزرگتر بوده که غالبا منجر به تاخیر در ارسال بسته ها و آسیب ناشی از بسته بندی نامناسب گردیده، سیستم لجستیکی پیشنهادی در مقیاس گسترده عمل نموده و در عین حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد. ” این توضیحات از دیدگاه یکی از موسسان وینگز گرگ زونتانوس بیان گردیده است.
    محموله های مشتریان به صورت بسته بندی نشده از مبدا دریافت شده و پس از بسته بندی حرفه ای با مواد درجه ۱ با نرخ های تخفیف خورده ترابری و از طریق شرکت های قابل اطمینان به آن ها ارسال گردیده، این بدان معناست که مشتریان ما از وعده ارسال در همان روز برخوردار گردیده و از این امر اطمینان داشته که کالای آن ها به شکل صحیح و با بسته بندی مناسب ارسال گردیده که منجر به صرفه جویی در زمان و هزینه آن ها شده، علاوه بر این فرایندهای حمل و نقل بین المللی نیز مورد پشتیبانی قرار گرفته تا بازارهای بزرگتر در حوزه پوششی قرار گرفته و بدین منظور ابتدا جعبه های حمل و نقل شخصی را طراحی نموده و سپس هزینه های حمل و نقل را کاهش داده و سپس تمامی کارهای اداری انحصاری را بوسیله کارکنان شرکت انجام می دهیم.
    مدل کسب و کار پیاده سازی شده نیز نسبتا سرراست و بی دردسر بوده، علاوه بر هزینه های دریافت و بسته بندی که منجر به هوشیاری اقتصادی واحدهای فعال در این زمینه گردیده ، برخی از مزایای وینگز شامل برخورداری از نرخ های تخفیف بدست آمده از شرکت های تحویل و خرید انبوه بوده که تمامی بار مالی آن ها به مشتریان منتقل نشده، با این وجود برای عملیاتی سازی این مفهوم عنوان مقیاس دهی برای این فرایند در نظر گرفته می شود.
    در چنین شرایطی ، مشتریان رایج وینگز شامل فروشندگان توانمند Ebay و مغازه های بوتیک بوده که از آن جمله می توان به فهرست شرکت های موجود در لیست تروا اشاره نمود،” چنین مغازه هایی غالبا توسط یک یا دو نفر اداره شده و فاقد زمان کافی برای تهیه ملزومات بسته بندی؛ تکمیل آن ، تعریف برچسب آنلاین و ثبت درخواست در اداره پست یا به مقصد رساندن سفارش در بازه ۸ ساعته بوده ، در این شرایط تنها وظیفه آن ها تهیه تصویری از محصول با برنامه وینگز و افزودن آدرس مقصد و درخواست ارسال بوده ” که این نکته نیز توسط زونتانوس مورد اشاره قرار گرفته است.
    منبع : Techcrunch

    weengs شرکت خدمات حمل و نقل برای فروشگاه های آنلاین که از پشتیبانی شرکت های local globe، cherry و seedcamp برخوردار می باشد - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی

مجوز های ارسال و ویرایش