ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/22, 18:26
    Ali Homaei

    چگونه تخت خواب Number360 با استفاده از یادگیری ماشینی باعث بهبود خواب ما می شود؟



    تخت خواب ممکن است آخرین چیزی باشد که شما بخواهید در آن یادگیری ماشینی را بکار بگیرید. اما تخت جایی است که شما یک سوم از عمر خود را می گذرانید. و اگر آن بتواند به شما در بهتر خوابیدن کمک کند، می تواند ساعاتی از روز که شما خواب نیست را بهبود بخشد. در حال حاضر، یک تخت وجود دارد که وعده داده است برخی کار ها برای اثر بخشی در زمان خواب ما انجام دهد.
    در نمایشگاه CES 2017، من خودم را بر روی تخت خواب هوشمند Number360 انداختم، من می خواستم ببینم: این تخت واقعا میتواند به ما در بهتر خوابیدن کمک کند؟ آن تخت راحت بود، و، بله، طرز فکر من خنده دار است اما آن ها همه بخاطر علم است.

    همانطور که می دانید، برخی از به اصطلاح- تخت های هوشمند وجود دارند که هوشمند نیستند. برخی، از نرم افزاری که به تخت متصل است استفاده می کنند، اما در آن هیچ نوع هوش مصنوعی وجود ندارد. یک شرکت به نام Kingsdown از یادگیری ماشینی در سری خواب های هوشمند خود استفاده می کند،به این صورت که با فشردگی هوا در تشک هنگام خواب، اللگو های خواب تنظیم می شوند. یک نرم افزار نیز وجود دارد که شما ترجیحات خود را وارد می کنید، اما خود تخت بهترین شرایط تخت برای خواب را می داند.
    چیزی که من در مورد تخت Number360دوست دارم این است که به هیچ نرم افزاری نیاز ندارد. نظر من در مورد هوش مصنوعی این است که باید ما را بدون قرار گرفتن در راه بهره مند سازد. زندگی باید با هوش مصنوعی ساده تر شود، و ما نباید هر چیزی را به ربات “آموزش” دهیم. اوایل، سیستم های تشخیص گفتار ما را مجبور به صحبت چند جمله کردند پس ربات نمی تواند خودش را با ما وفق دهد. آن روزها به وضوح از بین رفته، با توجه به اینکه دستگاه Amazon Alexa و دیگران به این نوع از مربیگری نیاز ندارد.
    اگر شما خروپف می کنید، تخت می تواند قبل از این که خروپف شدید شود، سر شما را کمی بالا بیاورد. آنچه شگفت انگیز است این است که هوش مصنوعی، می تواند زمانی که شما ممکن است خروپف کنید را تشخیص می دهد و تنظیمات را از قبل انجام دهد. زمان زیادی برای چرت زدن هر کس دیگری در اتاق ایجاد کنید.)چون دیگر خروپف نخواهید کرد و باعث اذیت شدن دیگران نخواهید شد.(
    این روز ها تکنولوژی خوابیدن در حال تبدیل شدن به یک بازار داغ است، چون ما در مورد علوم مغز زیاد می دانیم. چرخه خواب می تواند خلق و خوی شما و حتی موفقیت تان را در طول روز تعیین کند، و می تواند بر سلامت شما تاثیر بگذارد. من مطمئن نیستم که ما نیازمند تعداد زیادی از هوش مصنوعی در یک تخت باشیم – تا زمانی که نرم است و ما می توانیم بر روی آن بخوابیم. با این حال اگر تخت همه کار ها را می کند و همه ی کاری که ما باید انجام بدهیم دراز کشیدن است، این یک مثال خوب از هوش مصنوعی است که به ما کمک می کند تا در راه (نگرانی بزرگ) فکر کردن برای ما و مجبور کردن ما به اینکه احساس کنیم هیچ کنترلی بر روی تصمیمات خود نداریم، قرار نگیریم.

    هیچ اطلاعاتی از زمان دقیق در دسترس قرار گرفتن تخت Number360 وجود ندارد. حتی در مورد قیمت، تنها نکته ای که من می دانم این است که هزینه ی آن شبیه به مدل هایی است که در حال حاضر در بازار وجود دارند. حال، اگر شما نیاز به کمک خواب دارید، و یا خروپف شما یک مشکل برای شخص دیگری است، این می تواند یک سرمایه گذاری خوب باشد.
    منبع : Venturebeat
    چگونه تخت خواب Number360 با استفاده از یادگیری ماشینی باعث بهبود خواب ما می شود؟ - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی

مجوز های ارسال و ویرایش