ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/22, 18:12
    Ali Homaei

    معرفی استارت آپهای میلیون دلاری با بنیانگذاران کمتر از ۳۰ سال ( قسمت سوم )



    Picture This: راهی جدید برای ثبت تصاویر واقعیت مجازی
    هان جین (۲۹) | Lucid VR | سانتا کلارا، کالیفرنیا
    اعتبار: آناستاسیا ساپون
    بسیاری از شرکت ها محصولاتی را برای تجربه واقعیت مجازی ساخته اند. هان جین با استفاده از Lucid VR راه ساده ای را برای ثبت آنها ایجاد کرده است. دوربین LucidCam 499 دلاری شرکت که قرار است در ماه ژوئن ارسال شود از نخستین دوربین های واقعیت مجازی است که برای استفاده مصرف کنندگان متوسط تولید شده اند و تقریبا همانند انسان از دو چشم برای ثبت دنیای اطراف استفاده می کند، و سپس آن تصاویر را به عکس ها یا فیلم های سه بعدی تبدیل می کنند که از طریق Google Cardboard یا یک نمونه ۳۰ دلاری لوسید قابل مشاهده هستند. این LucidCam که به اندازه یک تلفن هوشمند است را می توان می تواند با یک تسمه به به سینه فیلمبردار وصل کرد تا همانند یک دوربین GoPro عمل کند. فایل های ویدیویی و تصویری آن به اندازه کافی کوچک هستند که به راحتی به اشتراک گذاشته شوند و امکان انتقال داده از اینترنت بر روی صفحه دسک تاپ از طریق wi-fi را فراهم کرده است. جین که این شرکت را به همراه آدام راول تاسیس کرد از LucidCam به عنوان راهی برای حفظ ارتباط با خانواده اش در آلمان و چین استفاده می کند. جین می گوید: «اشتراک تجارب از طریق تصاویر عادی عالی است، اما در واقع نحوه روزگار گذراندن من را به آنها نشان نمی دهد. این بهترین شیوه ای است که در شما این احساس را ایجاد می کند که درست در آنجا در کنار کسی حضور دارید.». کوین جی. رایان
    تاسیس ۲۰۱۵
    بودجه ۲٫۶ میلیون دلار
    کارمندان ۸


    یافتن یک همسر و یک حرفه در Sous Vide
    لیزا کیو فترمن (۲۹) | Nomiku |سانفرانسیسکو
    اعتبار: امی هاریتی
    لیزا کیو فترمن که در دوران دانشکده در آشپزخانه های رستوران کار می کرد، ایده دستگاه های پخت کیسه پزی (تحت خلاء) ذهن او را مشغول کرد. این دستگاه ها مواد غذایی بسته‌بندی خلأ را در یک حمام آب دارای دمای پایین به آرامی گرم می کنند و طعم و بافت غذا را حفظ می کنند. او در اولین دیدارش با آبه فترمن شوهر آینده اش درباره این دستگاه ها صحبت کرد. آنها غروب همان روز کار ساخت یکی از این دسنگاه ها را تمام کردند. این زوج ساخت دستگاه های پخت کیسه پزی برای دوستانشان را آغاز کردند و سپس یک جعبه DIY را ساختند و به همراه کلاس ها و در هکر اسپیس ها (کارگاه های کوچک ساخت دیجیتال) آن را به فروش رساندند. در سال ۲۰۱۲، آنها با فروش کیک استارتر نزدیک به ۶۰۰٫۰۰۰ دلار درآمد کسب کردند و برای تحصیل علم تولید و ساخت به چین نقل مکان کردند. در حال حاضر شرکت Nomiku که شرکت خانواده فترمن است در حال تولید لوازم ۲۵۰ دلاری دارای Wi-Fi در سان فرانسیسکو است و آنها را به آشپزخانه ها و رستوران های سراسر جهان می فروشد. حضور کتاب آشپزی پرفروش درWhite House Maker Faire (اولین نمایشگاه سازنده کاخ سفید) یک لحظه شارک تنک[۱] (تا اندازه ای همانند کریس ساکا) بود و وجهه لیزا را افزایش داد. این شرکت عمدتا به طور مستقیما دستگاه هایش را می فروشد، اما اخیرا برای اولین بار در فروشگاه ویلیامز-سونوما حضور یافت. سرمایه گذارانی همچون شرکت وای کامبینیتر، به Nomik کمک کردند تا برنامه اشتراک دستور پخت کیسه پزی را توسعه دهد. این شرکت اخیرا وارد عرصه غذاهای یخ زده شده است. لیزا می گوید: «در ابتدا، فقط ما و دوستانمان بودیم. سپس افراد حرفه ای و متعصبان غذایی نیز از آن استفاده کردند. اکنون هر کس که می داند چگونه غذایی را درون یک کیسه قرار دهد از این شیوه استفاده می کند.» – – لًی بوچانن
    تاسیس ۲۰۱۲
    کارمندان ۱۵




    [۱] یک برنامه تلویزیون واقع نما است که از ماه اوت ۲۰۰۹ از کانالای بی سی امریکا پخش می‌شود. در این برنامه افراد عادی که می‌خواهند تجارت خود را شروع کنند ایدهٔ خود را در مقابل ۵ سرمایه‌دار موفق که به شارک معروف هستند، معرفی می‌کنند. سرمایه‌داران (شارک‌ها) با سوالات گوناگون ایدهٔ آنها را بررسی می‌کنند و در انتها یا ایده را برای سرمایه‌گذاری مناسب تشخیص داده و معامله می‌کنند یا آن را رد می‌کنند. گاهی بین شارک‌ها رقابت شدید برای ربودن ایده ایجاد می‌شود و سعی می‌کنند با پیشنهاد بهتر در اجرای ایده و عرضه آن به بازار از سایر شارک‌ها پیشی بگیرند.
    معرفی استارت آپهای میلیون دلاری با بنیانگذاران کمتر از ۳۰ سال ( قسمت سوم ) - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی

مجوز های ارسال و ویرایش