خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: اصول بازاریابی – اصل 9: هم مرتبط و هم خاص باشید!
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
اصول بازاریابی – اصل 9: هم مرتبط و هم خاص باشید! هدف شما به عنوان یک آگهیدهنده یا شرکت این است که چنان تفاوت مهمی ایجاد کنید که موجب شود مشتری شما را به رقبای دیگر ترجیح دهد. یعنی چیزی که انتظارش را دارد. برای نمونه، ما همه انتظار داریم که یک خودرو، موارد زیر را داشته باشد: موتورشاسیترمزگازفرمانو… اما اگر اولین خودروسازی باشید که جالیوانی اضافه کنید، مشتریهای جدیدی جذب خود میکنید، کاری که یک خودروساز ژاپنی کرد! با اصل نهم بازاریابی همراه باشید. صرفا تفاوت داشتن مهم نیست! صرفا متفاوت بودن در چیزی که برای مشتری اهمیتی ندارد کفایت نمیکند! مثلا: «ارائهی بنزینی که دارای افزودنی شیماییِ به خصوصیست». سوال پیش میآید که: با بنزین دیگران چه تفاوتی دارد؟چرا برای مشتری مهم است؟مشتری چه نفعی از آن میبرد؟ اما اگر به مشتریان بگویید که این بنزین، نوعی افزودنی دارد که موتور را تمیز میکند، ممکن است تفاوتی داشته باشید که برای آنها مهم باشد. همین موضوع در مورد آگهیها هم صادق است. باید برای مخاطبین، «مرتبط» و «غیر منتظره» باشند. مرتبط بودن موجب مفید بودن و غیرمنتظره بودن موجب مورد توجه قرار گرفتن میشود. تنها تعداد کمی از آگهیها مرتبط و غیر منتظره هستند. اصول بازاریابی - اصل 9: هم مرتبط و هم خاص باشید! - شبکه مدیران Modir TV
اصول بازاریابی – اصل 9: هم مرتبط و هم خاص باشید!
مشاهده قوانین انجمن