ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: تأمین اجتماعی نقش محوری در رونق اقتصادی و توسعه کشور دارد

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/20, 15:32
    Arshia

    تأمین اجتماعی نقش محوری در رونق اقتصادی و توسعه کشور دارد

    پنجاه و ششمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان، مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان و سایر اعضای این شورا برگزار شد.
    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در این جلسه به نقش تأمین اجتماعی در حمایت از کار و تولید اشاره کرد و گفت: لازمه تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی، نظام تأمین اجتماعی است که موجب حمایت از نیروی کار و رونق تولید می شود.
    استاندار اصفهان با بیان اینکه پاسخگویی به بیمه شدگان و مستمری بگیران نیازمند مدیریت منابع و توازن در درآمد و هزینه های سازمان تأمین اجتماعی است، افزود: تأمین اجتماعی نقش محوری در رونق اقتصادی و توسعه کشور دارد.
    مهرعلیزاده در ادامه به رویکرد محوری صادرات در صنعت استان اشاره کرد و گفت: اگر به فکر صادرات نباشیم با مشکل مواجه می شویم و باید در خصوص صادرات با روشهای نوین و برندسازی برنامه ریزی مدون داشته باشیم.
    وی افزود: صادرات ما باید از بدنه جامعه و شهرک های صنعتی صورت گیرد و صاحبان صنایع با تولید کیفی و بازار یابی به صحنه رقابت جهانی وارد شوند تا بتوانند در مسیر رشد و توسعه و درآمد پایدار قرار گیرند.
    محمد گورابی مدیرکل تأمین اجتماعی اصفهان نیز با اشاره به اصل ۵۳ قانون تأمین اجتماعی در استقلال این سازمان گفت: منابع سازمان تأمین اجتماعی حق الناس است و این سازمان با قانونمندی و امانت داری از طریق ارایه خدمات کمی و کیفی بیمه ای و درمانی به مخاطبان اهتمام دارند.
    محمد گورابی افزود: واریز منابع درمان سازمان تأمین اجتماعی به خزانه دولت یک زنگ خطر جدی برای پایداری صندوق و پاسخگویی به تعهدات مخاطبان سازمان است.
    سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران نیز در این جلسه با اشاره به بخش هایی از قانون بودجه سال ١٣٩٧ گفت: ما معتقدیم اموال تأمین اجتماعی جزو اموال دولتی نیست و تمامیت و استقلال سازمان تأمین اجتماعی باید حفظ شود، اموال تأمین اجتماعی حق الناس است و بین المال دولت نیست.
    سهل آبادی برنامه ها و تلاش های تیم اقتصادی استانداری اصفهان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: عزم جدی این تیم برای بهبود فضای کسب و کار مشهود است و امیدواریم بزودی شاهد گشایش های اقتصادی و رونق باشیم.




    http://www.tamin.ir/News/Item/56407/2/56407.html

مجوز های ارسال و ویرایش