ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: چرا کسب‌وکارهای کوچک به crm نیاز دارند؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/12, 21:41
    SARA

    چرا کسب‌وکارهای کوچک به crm نیاز دارند؟

    مفهوم «CRM برای کسب‌وکارهای کوچک» برای بسیاری از افراد ناآشناست. بیشتر مردم تصور می‌کنند اتوماسیون و ابزار آن فقط برای شرکت‌های بزرگ و چندملیتی مفید است. اما این تصور کاملا اشتباه است و اگر شما نیز این‌گونه فکر می‌کنید دو دلیل بیشتر ندارد: یا در عصر حجر زندگی می‌کنید یا تکنوفوبیا (هراس و نفرت از فناوری‌های جدید) دارید!

    کسب‌وکارهای کوچکی که می‌خواهند کارآمدتر و مؤثرتر عمل کنند، باید از ابزارهای هوشمند که با قیمت‌های مناسبی در دسترس است استفاده کنند. دیگر زمان استفاده از رولودکس‌ها (دستگاه بایگانی مدارک و اطلاعات و کارت ویزیت‌ها) برای پیگیری مشتریان و نظم بخشیدن به مدارک و کارها سپری شده است. امروز زمانی است که کسب‌وکارها باید فرایندهای دستی را کنار بگذارند و بدون آنها فروش مؤثرتری داشته باشند.

    چرا کسب‌وکارهای کوچک باید از CRM استفاده کنند؟


    CRM را می‌توان یک دستگاه رولودکس دیجیتال تصور کرد. زمانی CRM صرفا به عنوان نرم‌افزاری برای مدیریت تماس بود، اما اکنون تکامل یافته و به صورت پلتفرمی هوشمند برای مدیریت و یکپارچه‌سازی فروش، بازاریابی و پشتیبانی از کسب‌وکارها درآمده است.

    CRM به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا از عهده‌ی چالش‌های عملیاتی مربوط به پیگیری مشتریان بالقوه برآیند. آنها می‌توانند با استفاده از CRM به سرعت رشد کنند و جایگاه خود را در بین مشتریان تثبیت کنند. در ادامه ده دلیل نیاز کسب‌وکارهای کوچک به CRM را بررسی می‌کنیم.
    ۱. به دست آوردن سرنخ‌های بیشتر و مدیریت تماس




    برای کسب‌وکارهای کوچک به دست آوردن سرنخ و مدیریت تماس بسیار مهم و باارزش است. با استفاده از CRM نه تنها به آسانی سرنخ‌های بیشتری به‌دست می‌آوریم، مدیریت تماس نیز مؤثرتر و یکپارچه‌تر صورت خواهد گرفت.
    CRM فضای ذخیره‌سازی امنی برای شما فراهم می‌کند. می‌توانید با خیال راحت مخاطبین، فرصت‌های فروش، فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را در یک مکان ذخیره کنید و هر زمان که خواستید به آنها دسترسی پیدا کنید. مطمئن باشید این اطلاعات از بین نخواهند رفت.
    ۲. درک مشتریان

    برای یک کسب‌وکار کوچک (و حتی کسب‌وکارهای بزرگ)، داشتن درک عمیق از مشتریان کلید موفقیت است. آگاهی از اینکه آنها دقیقا چه می‌خواهند و چه نمی‌خواهند کمک می‌کند تا معاملات را به سرعت انجام دهید. نرم‌افزار CRM به شما امکان می‌دهد تا تمام اطلاعات مشتریان را یک‌جا داشته باشید و به آسانی به آن دسترسی پیدا کنید.
    ۳. مدیریت کمپین‌های بازاریابی

    حتی در کسب‌وکارهای کوچک هم می‌توانید از CRM برای متمرکز کردن کل فرایند بازاریابی در ابزاری واحد استفاده کنید، به این ترتیب به تمام اطلاعات مورد نیاز برای راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی مؤثر در کسب‌وکار دسترسی خواهید داشت.



    ۴. حمایت از مشتری

    کسب‌وکارها از طریق CRM می‌توانند مسائل مربوط به مشتریان را دسته‌بندی کنند و با پاسخ‌های آماده شده از قبل به هریک از شکایات و خواسته‌های مشتریان رسیدگی کنند. به این ترتیب با بهبود شیوه‌های خدمات‌رسانی، سرعت پاسخگویی به مشتریان بیشتر می‌شود.
    ۵. وفاداری مشتری

    از طریق ابزار CRM می‌توانید درست در موقع نیازٰ محصولات یا خدمات خود را به مشتری ارائه دهید. از سوی دیگر، با توجه به اینکه تمام داده‌های مشتریان در CRM ذخیره می‌شود، می‌توانید نیازهای‌شان را تجزیه و تحلیل کنید. این کار سبب افزایش فروش و افزایش رضایت و تضمین وفاداری مشتریان خواهد شد؛ زیرا مشتریان تمایل زیادی دارند که فرایند فروش به سرعت و به آسانی صورت گیرد. در این صورت آنها برای خرید مجدد به شما مراجعه خواهند کرد.

    ۶. برنامه‌ریزی برای فروش‌ مانند یک حرفه‌ای


    CRM کمک می‌کند تا برنامه‌های روزانه‌ی خود را بهینه‌سازی و کارهایتان را اولویت‌بندی کنید تا مطمئن شوید هیچ‌یک از مشتریان بالقوه نادیده گرفته نمی‌شوند و به موقع با آنها ارتباط برقرار می‌شود. CRM به شما اجازه می‌دهد زمان بیشتری به مشتریان اختصاص دهید که این به نوبه‌ی خود میزان معاملات را افزایش می‌دهد و پایگاه مشتریان را نیز قوی‌تری می‌سازد.

    ۷. گزارش فعالیت

    CRM به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند برای مدیریت بیشتر فعالیت‌هایشان، به راحتی گزارش‌های هفتگی یا ماهانه‌ی آماده کنند. از آنجا که این فرایند خودکار است زمان زیادی طول نمی‌کشد و فقط چند کلیک کافی است تا دیگران به راحتی از فعالیت‌های فروش که در حال انجام است آگاه شوند.

    ۸. به روز باشید

    با استفاده از CRM می‌توان تقویم‌ها، اسناد و ایمیل‌های مشترک را بین اعضای تیم به اشتراک گذاشت. این ویژگی CRM سبب می‌شود تا همه‌ی اعضای تیم به یک پایگاه واحد متصل باشند و نسبت به هر آنچه اتفاق می‌افتد به روز باشند.
    ۹. کاهش وظایف مدیریتی

    CRM بار وظایف غیرضروری‌ را شانه‌ی بیشتر مدیران برمی‌دارد. اگر دقت کنید حتی در کسب‌وکارهای کوچک نیز مدیران معمولا وقت کافی ندارند و این به دلیل بسیاری از اقدامات هر روزه است که به طور مرتب تکرار می‌شود. این وظایف تکراری هم وقت زیادی از مدیر و تیم فروش می‌گیرد و هم سبب کاهش سودآوری کسب‌وکار می‌شود. CRM از طریق خودکارسازی فرایندهای تکراری می‌تواند به مدیر و تیم فروش در انجام بهینه‌ی وظایف‌شان یاری رساند.
    ۱۰. صرفه‌جویی در هزینه‌ها



    درست است که سیستم‌های CRM ارزان نیستند، اما واقعا در کاهش هزینه‌های غیرضروری به شما کمک می‌کنند. به عنوان مثال، CRM بسیاری از خطاها و اشتباهاتی که صاحبان کسب‌وکار در سفارشات یا تاریخ‌ها و نظایر آنها انجام می‌دهند کاهش می‌دهد. هزینه‌ی اصلاح این اشتباه‌ها و زمان زیادی که باید بابت آن صرف شود بسیار زیاد است. بنابراین می‌توانید ببینید که CRM چگونه سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد.
    اگر CRM به درستی مورد استفاده قرار گیرد، سبب افزایش فروش می‌شود و به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا در چهار زمینه‌ی مهم پیشرفت کنند:

    • جست‌وجو، مرتب‌سازی و کنترل بهتر سرنخ‌ها؛
    • پیگیری فرصت‌های فروش به‌طور سیستماتیک و به‌موقع؛
    • اولویت‌بندی فعالیت‌های پیگیری مشتریان بالقوه؛
    • افزایش سرعت رسیدن به هدف.

    اگر آماده‌ی ایجاد تغییر در کسب‌وکار کوچک‌تان هستید و می‌خواهید رشد آن را ببینید، یک CRM مناسب انتخاب کنید و برای یکپارچه‌سازی فروش، بازاریابی و نیاز‌هایتان از آن استفاده کنید. رولودکس خود را کنار بگذارید و خودتان را برای نسل بعدی فنون بازاریابی و استراتژی‌های فروش آماده کنید.



    https://www.chetor.com/66654-%da%a9%...6%d8%af%d8%9f/

مجوز های ارسال و ویرایش