ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/12, 20:43
    Sina homaei

    مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

    در جهان کنونی مراکز رشد از ابزارهای بسیار مهم رشد اقتصادی کشورها محسوب می‌شوند. این مراکز به‌منظور حمایت از کارآفرینان دارای دانش فنی با ذهنی پویا که منجر به ارائه ایده‌های جدید می‌شود تأسیس گردیده‌اند و به‌عنوان یکی از ابزارهای پذیرفته‌شده برای تبدیل خلاقیت‌ها و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی به محصولات قابل‌ارائه به بازار و توسعه کارآفرینی محسوب می‌شوند.

    مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یکی از مراکز رشد پیشرفته کشور است که آماده پاسخگویی و مشاوره به دانشجویان علاقه‌مند و صاحبان ایده های نو به ایجاد کسب‌وکار دانش‌بنیان می‌باشد.

    از مهم‌ترین اهداف این مرکز می‌توان به حمایت‌های معنوی و مالی از طرح‌های فناورانه و نوآورانه، تجاری‌سازی ایده‌های نو و ورود دانش‌آموختگان دانشگاهی به بازار کار اشاره نمود.

    نحوه حمایت مالی مرکز رشد برحسب نوع دوره:

    1- دوره رشد مقدماتي (پيش رشد):
    دوره‌اي 6 الی 9 ماهه است که طی آن به افراد و يا گروه‌هاي مستعدي که داراي ایده‌های نوآورانه هستند، حمایت‌های مالی، مشاوره و آموزش‌هاي لازم براي آشنايي با بازار و فرصت لازم برای دستیابی به محصول نهایی داده می‌شود.

    حداکثر حمایت مالی قابل پرداخت در این دوره یکصد میلیون ریال (100،000،000) بدون بهره بانکی خواهد بود.

    2-دوره رشد:
    دوره‌ای است 30 الی 42 ماهه که طي آن واحدهاي فناوري مستقر در قالب شرکت‌های تجاری به معيارهاي رشد يافتگي دست می‌یابند. این شرکت‌ها پس از احراز شرایط لازم، به عرصه تجارت ورود خواهند یافت.

    حداکثر مبلغ تسهیلات قابل پرداخت به هر واحد فناور در این دوره چهارصد میلیون ریال (400،000،000) بدون بهره بانکی خواهد بود. مبالغ دریافتی پس از خروج موفق از مرکز طی اقساط 36 ماهه با دوره تنفس یک‌ساله بازپرداخت خواهد گردید.

    به واحدهای پذیرفته‌شده علاوه بر حمایت مالی، دفتر کار، خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی، مشاوره حقوقی، کارگاه‌های آموزشی و حمایت در جهت ارتباط با سایر نهاد‌های دولتی و خصوصی ارائه خواهد شد.

    3- دوره تحقیق و توسعه:
    دوره‌ای است که طی آن سازمان، اداره و یا شرکت‌ها، بخش تحقیقاتی خود را در غالب واحد تحقیق و توسعه در مرکز رشد مستقر می نمایند.
    در این دوره، واحد فناور مستقر در راستای دستیابی به فناوری‌های پیشرفته، ساخت نمونه، انجام خدمات مبتنی بر فناوری و تحقق طرح تجاری سازمان مادر به انجام تحقیقات می پردازد.

    حداکثر مبلغ تسهیلات قابل پرداخت به هر واحد تحقیق و توسعه در این دوره چهارصد میلیون ریال (400،000،000) بدون بهره بانکی خواهد بود. مبالغ دریافتی پس از خروج موفق از مرکز طی اقساط 36 ماهه با دوره تنفس یک‌ساله بازپرداخت خواهد گردید.

    به واحدهای پذیرفته‌شده علاوه بر حمایت مالی، دفتر کار، خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی، مشاوره حقوقی، کارگاه‌های آموزشی و حمایت در جهت ارتباط با سایر نهاد‌های دولتی و خصوصی ارائه خواهد شد.


    آدرس : مازندران، ساری، خیابان طبرستان، میدان دانشجو (شهید عباس شیراوژن)، خیابان شهید پرویز فلاح، نبش کوچه دانش، طبقه اول
    کد پستی: 45155-48168 تلفن:32203521 و 33208292-011 دورنگار: 33208292
    رایانامه: [email protected]

مجوز های ارسال و ویرایش