ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: چگونه در محل کار رفتار کنیم ؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/03/13, 19:33
    SARA

    چگونه در محل کار رفتار کنیم ؟






    آیا واکنشی جهانی علیه کار تمام وقت در حال ظهور است؟! مدیرعامل گوگل لری پیچ از حذف کردن ۴۰ ساعت کار در هفته حمایت کرده است و دولت سوئد در حال برنامه‌ریزی برای آزمایش روز کاری ۶ ساعته برای افزایش بهره‌وری و کاهش خستگی است. شاید برای شما هم این سوال مطرح باشد که چگونه در محل کار رفتار کنیم تا فردی موفق تر از لحاظ کاری باشیم؟
    در حال حاضر کارآفرینان می‌دانند که برای رسیدن به موفقیت تعداد ساعت‌های کاری مهم نیست بلکه کیفیت و چگونگی استفاده از زمان و تلاش است که اهمیت دارد. در زیر ۱۰ نکته وجود دارد که شما را به بهترین استفاده از هر ثانیه کارکردن و دستیابی سریع به موفقیت مالی و یک زندگی رضایت‌بخش راهنمایی می‌کند:


    ۱-یک کامپیوتر مخصوص سرگرمی داشته باشید

    دو کامپیوتر داشته باشید: یکی برای کار کردن و دیگری برای بازی کردن. با کامپیوتر کاری‌تان فیس بوک و تویتیر نروید و سرگرمی‌ها و چیزهای غیر مرتبط با کارتان را انجام ندهید. اگر شما فقط یک کامپیوتر دارید از یک مرورگر جداگانه برای کسب‌وکارتان استفاده کنید.


    ۲- به خودتان برسید

    اگر زمانی که شما پشت میز کار خود نشسته‌اید و در حال انجام دادن کارهایتان هستید، دائماً عطسه و سرفه کنید بهره‌ور بودن غیرممکن خواهد بود. برای جلوگیری از این کار غذای سالم بخورید، ورزش کنید و ویتامین بخورید. و اگر لازم است در رختخواب بمانید و استراحت کنید.


    ۳- به موسیقی گوش دهید

    در موقع کار کردن به موسیقی موردعلاقه‌تان گوش کنید. گوش کردن به موسیقی نه تنها باعث لبریز شدن خلاقیتتان می‌شود بلکه کمک می‌کند که در انجام دادن کار کاراتر باشید. حتی یک مطالعه نشان داده است که جراحان وقتی در حال کار کردن هستند و در همان حین به موسیقی گوش می‌کنند سرعت و دقتشان افزایش می‌یابد.


    ۴- با دیگران خوب کارکنید

    کار کردن با افراد دیگر به این معنی نیست که آن‌ها را برای انجام کارهایتان به‌کارگیرید بلکه به این معنی است که بفهمید دقیقاً چه کاری را به نحو احسنت انجام می‌دهید و زمانتان را به گونه تنظیم کنید که بر روی همان کارها تمرکز داشته باشید. این موضوع به ویژه برای کارآفرینان اهمیت دارد. برای پیدا کردن افرادی که در حوزه‌های غیرتخصصی شما حرفه‌ای هستند از اینترنت استفاده کنید.


    ۵- از لیست کارهایتان لذت ببرید

    قبل از این‌که کارتان را شروع کنید، لیست کوتاهی از کارهایی که در طول روز نیاز دارید آن‌ها را انجام دهید تهیه کنید. این به کارآفرینان کمک می‌کند که در کارشان پیشرفت داشته باشند. آیتم‌هایی را که یادداشت می‌کنید به ترتیب اهمیت اولویت‌بندی کنید و بر روی کارهایی که انجام می‌دهید خط بکشید. وقتی‌که بر روی آیتم پایانی خط می‌کشید احساس شیرین پیروزی به شما دست می‌دهد و از آن لذت می‌برید.


    ۶- استراحت کنید

    به یک پیاده‌روی کوتاه مدت بروید تا ذهنتان باز شود. این‌که شما بر روی صندلی اداری خود بنشینید و به صفحه کامپیوتر خود خیره شوید کار کردن نیست، بلکه هدر دادن وقتتان است. بعدازاینکه هر کاری را به پایان رساندید، ۵ دقیقه را به تنفس گرفتن،کشش و خوردن میان وعده اختصاص دهید به‌گونه‌ای که وقتی دوباره کارتان را شروع می‌کنید مشتاق به انجام دادن آن باشید.


    ۷- نویزهای اطرافتان را کاهش دهید

    کم کردن نویزها فقط مخصوص زمانی نیست که شما در حال تایپ کردن مستمر در اتاقی هستید که اطرافتان همکاران پرحرفی قرار دارند که درباره تیم‌های فوتبال موردعلاقه خود حرف می‌زنند و مزاحم شما هستند، بلکه این برای زمانی هم هست که شما در حال تایپ کردن هستید و بازی فوتبال در پس‌زمینه کامپیوتر شما وجود دارد. در زمان کار کردن اگر نیاز باشد شما باید اینستاگرام خود را ببندید و عکس گذاشتن داخل آن را به آخر هفته موکول کنید.


    ۸- دوستش داشته باش یا ترکش کن

    اگر شما واقعاً از زندگی حرفه‌ای خود لذت ببرید، کارتان را بهتر و سریع‌تر انجام می‌دهید. اما اگر نمی‌توانید صبح به سرعت از رختخوابتان بیرون بیایید وقت آن است که یک تغییر اساسی در خودتان ایجاد کنید.
    طراحی کردن را دوست دارید؟ برخی آموزش‌های آنلاین فتوشاپ را ببینید و آن‌ها را بگذرانید. سعی کنید راهی را که دوست دارید ادامه بدهید. آن چیزهایی که در حال انجام دادن آن‌ها به بهترین نحو هستید، فرصتی برای شما هستند که از کارتان لذت ببرید و آن را دوست داشته باشید.


    ۹- باطری‌هایتان را شارژ کنید

    وقتی خسته هستید، سرعت کار کردنتان پایین و کند می‌شود. وقتی‌که شما ساعت‌های زیادی را در طول روز بیدار باشید، باید فکری برای استراحت کردن خود کنید. هیچ جایگزینی برای این استراحت وجود ندارد. خواب خوب شب، بیدار شدن در صبح زود، حمام رفتن و خوردن یک صبحانه مقوی به شما انرژی می‌دهد.


    ۱۰- کارتان را متوقف کنید

    شما باید نقطه‌ای را پایان روز کاری خود بنامید. گفتنش آسان به نظر می‌رسد،اما اگر همه‌چیز به‌خوبی پیش رود، مشتریانی وجود خواهند داشت که ایمیل‌های بیشتری را برای شما می‌فرستند و پیشنهاد‌های همکاری وجود خواهد داشت که بایستی آن‌ها را تهیه کنید. بدیهی است اگر مجبورید کاری را تحویل دهید روی آن کار کنید ولی در غیر این صورت انگشتتان را از روی کیبورد بردارید، سیستم خود را خاموش کنید، استراحت کنید، دوستانتان را ملاقات کنید، بازی کنید و شام بخورید. شما باید وقتی‌که شب در حال استراحت کردن هستید تلفن‌هایتان را نادیده بگیرید. این موضوع کاملاً درست است که اگر شما دائماً در حال کار کردن هستید نمی‌توانید درست کار کنید.



    چگونه در محل کار رفتار کنیم

مجوز های ارسال و ویرایش