ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/03/11, 15:33
    poromix
    سایت بسیار ابتدایی و آماتوریست ....
  • 2018/03/10, 08:58
    esmaili

    چگونه می توان در سایت رایگان بفروش محصول خود را به نمایش گذاشت

    نحوه کار وب سایت به این صورت است که کلیه کاربران این وب سایت پس از عضویت در وب سایت و تایید ایمیل خود می توانند کالاها و خدمات خود را در وب سایت عرضه نمایند. سایر کاربران وب سایت نیز می توانند کالا و خدمات مورد نیاز خود را که توسط فروشندگان عرضه گردیده است به صورت آنلاین خریداری نمایید. وب سایت دارای سیستم تایید می باشد و آگهی های درج شده توسط کاربران پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.
    • جهت فروش کالا و خدمات خود با شماره موجود در پایین صفحه تماس بگیرید.

    از قابلیت های ویژه وب سایت
    نوسازی آگهی
    شما می توانید آگهی خود را به صورت رایگان تازه سازی نمایید تا آگهی شما در مکان بهتری نمایش داده شود. برای انجام این کار کافی است به لیست آگهی های خود مراجعه نموده و بر روی کلید تازه سازی موجود بر روی هر آگهی کلیک نمایید.
    ویژه نمودن آگهی
    شما می توانید با پرداخت مبلغ ۵ هزار تومان آگهی خود را ویژه نمایید. برای انجام این کار کافی است بر روی دکمه ویرایش آگهی کلیک نموده و سپس بر روی “ویژه کردن” کلیک نمایید. آگهی های ویژه در مکان بهتری نسبت به آگهی های معمولی نمایش داده می شوند و لینک های آن به صورت فالو می باشد. همچنین در بدنه آگهی های ویژه می توانید لینک قرار دهید. در بخش آگهی های مرتبط هر آگهی نیز، اولویت نمایش با آگهی های ویژه خواهد بود.
    سیستم مکان وب سایت
    یکی از ویژگی های ممتاز این وب سایت، سیستم مکان آن می باشد که تا حد محله قابلیت فیلتر دارد. بدین صورت که کاربر می تواند کالا و خدمات مورد نیاز خود را در محله مورد نظر خود بیابد. فیلتر مکان این وب سایت از استان آغاز می گردد و با انتخاب شهر و محله، حتی قابلیت انتخاب خیابان را نیز دارد. به عنوان مثال در صورتی که کاربر در جستجوی خودرو می باشد، می تواند خودروهایی را بیابد که واقع در محله سعادت آباد ثبت گردیده اند. البته به شرطی که کاربر آگهی دهنده فیلد مربوط به محله را تکمیل نموده باشد.
    نکته: ویرایش آگهی باعث غیر فعال شدن آگهی می گردد و آگهی مجددا می بایست توسط تیم تایید محتوای وب سایت فعال سازی گردد و تاریخ ثبت آگهی نیز از زمان تاریخ تغییر آگهی توسط شما تغییر خواهد نمود. بهتر است محتوای داخل آگهی را با دقت ثبت نمایید تا در آینده نیاز به تغییر نداشته باشد.
    طرح توجیهی راه اندازی این وب سایت
    سایت “رایگان بفروش” با نام دامنه خرید و فروش ، آگهی، تبلیغات و نیازمندی - رایگان بفروش امکانات سایت های دیجی کالا ( digikala.com ) ، دیوار ( divar.ir ) و شیپور ( sheypoor.com ) را یکجا در خود دارد. نمونه های جهانی این وب سایت ebay.com ، amazon.com و alibaba.com می باشد. سایت رایگان بفروش دارای سه امکان عمده می باشد.
    ۱- قابلیت درج آگهی به صورت رایگان و ویژه در سایت. (مانند سایت دیوار)
    ۲- قابلیت فروش کالا و خدمات در سایت توسط کاربران (مانند سایت شیپور)
    ۳ – قابلیت فروش کالا و خدمات در سایت توسط تیم “رایگان بفروش” (مانند سایت دیجیکالا)
    با توجه به امکانات موجود در این وب سایت، کلیه ارائه دهندگان و مشتریان کالا و خدمات می توانند از این وب سایت استفاده نمایند. این وب سایت همچنین دارای فیلتر مکان در سطح استان، شهر و محله می باشد و بنابراین جستجو کنندگان کالا و خدمات می توانند ارائه کنندگان کالا و خدماتی را بیابند که در محدوده مکانی خاصی هستند. در ادامه توضیحات کاملی در مورد امکانات این وب سایت داده خواهد شد.
    درج آگهی در این وب سایت چه از بابت فروش در وب سایت و چه از بابت صرفا ثبت آگهی، نیاز به عضویت در این سایت دارد. عضویت در این وب سایت بسیار ساده است و کافی است کاربر پس از انتخاب نام کاربری و درج آدرس ایمیل خود، فرآیند عضویت را که شامل تایید آدرس ایمیل می باشد را طی نمایند. برای تایید آدرس آدرس ایمیل ثبت نام کننده، ایمیلی برای کاربر ارسال می گردد که لازم است کاربر بر روی لینک موجود در آن کلیک نمایید، تا فرآیند عضویت تکمیل گردد. پس از عضویت در این وب سایت و تایید آن که فرآیند آن صرفا توسط خود کاربر انجام می گردد قابلیت ثبت آگهی به کاربران داده می شود. کاربران قادر خواهد بود تا هر تعداد آگهی که تمایل دارند در سایت ثبت نمایند. البته آگهی ها به صورت پیش فرض غیرفعال خواهند بود و به سایر کاربران نمایش داده نمی شوند. پس از بررسی آگهی، توسط تیم کنترل محتوای وب سایت و تایید محتویات آن آگهی منتشر می گردد و در سایت نمایش داده می شود. قابلیت ویرایش و حذف آگهی نیز برای کاربران در نظر گرفته شده تا در صورتی که نیاز بود بتوانند آگهی های درج شده توسط خود را ویرایش و حذف نمایند. البته پس از ویرایش آگهی نیز می بایست محتوای آگهی توسط تیم کنترل محتوای وب سایت تایید گردند.
    کاربران می توانند با پرداخت ۵ هزار تومان برای هر آگهی، آن را ویژه نمایند. آگهی های ویژه در صفحه اول، در صفحه دسته بندی ها، در صفحه تگ ها، در صفحه نتایج جستجوها و همچنین در بخش آیتم های مرتبط مربوط به هر آگهی با اولویت بالاتری نسبت به آگهی های عادی نمایش داده می شود و همچنین لینک موجود در آگهی ویژه به صورت فالو نمایش داده می شود و قابلیت درج لینک در توضیحات آگهی ویژه نیز وجود خواهد داشت.
    اطلاعات تماس آگهی ها در سایت تا یکماه پس از ثبت آگهی یا تغییر آگهی و یا نوسازی نمایش داده می شود.
    قابلیت نوسازی برای آگهی ها در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند با نوسازی آگهی مکان نمایش آگهی خود را بهبود بخشند.
    ترتیب پیش فرض نمایش آگهی ها در کلیه مکان ها اول بر اساس آگهی های ویژه و سپس بر اساس زمان ثبت، زمان به روز رسانی و یا نوسازی آگهی می باشد. بنابراین در صورتی که در سایت آگهی ویژه و یا عادی دارید بهتر است هر چند مدت آگهی خود را نوسازی نمایید تا بیشتر نمایش داده شود.

    فروش کالا ومحصولات توسط رایگان بفروش

مجوز های ارسال و ویرایش