ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ باروان _ سامانه هوشمند حمل بار

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/02/24, 15:54
    SARA

    معرفی استارتاپ باروان _ سامانه هوشمند حمل بار


    باروان سامانه ی هوشمندی در حوزه ی حمل و نقلِ بارِ زمینی است، در این سامانه مشتری یا كاربر بارِ خـود را به نزدیك ترین و مجهزترین كامیون یا تریلرِ ثبت شده در سامانه ی باروان معرفی می كند، سامانه ی باروان به صورت خودكار در زمانی كوتاه نیاز شما را در بهترین شكلِ ممكن برطرف می سازد. سامانه و سرویس هوشمند باروان با سایر خدمات حمل و نقلِ موجود، متمایز است. این سامانه همه ی گزینه های مطلوبِ اقتصادی و ایمنی را برای بار و كامیون شما در اختیارتان قرار می دهد.

    رسالت باروان این است که:
    بين صاحبانِ بار، كاميون داران و باربري ها به روش هاي مختلف پلي باشد تا به صورت مقرون به صرفه و سريع، محموله ها و انواع بار را به نزديك ترين كاميون يا هر وسيله ي مناسبِ ديگري برساند تا هر دو طرفِ اين بازار ( عرضه و تقاضا ) با يكـديگر ارتباطي هوشمند، بر پايه ي IT بـرقرار كنند و در نتيجه سطـح كمي و كيفي جا به جاييِ بار بالا و بالا رود. خواهيم كوشيد تا با راه حل هايي بكر و به صرفه با پشتيبانيِ بي نظير آن لاين و آف لاين با دقتي بسيار بالا خواسته هاي مشتريان را اجرايي كنيم. باروان نخستين سامانه ي هوشمند در حوزه ي حمل و نقلِ بارِ زميني است، در اين سامانه مشتري يا كاربر بارِ خود را به نزديك ترين و مجهزترين تريلر يا كاميونِ ثبت شده در سامانه ي باروان معرفي مي كند، سامانه ي باروان به صورت خودكار در زماني كوتاه و در بستر IT نياز شما را در بهترين شكل ممكن بر طرف مي سازد.

    انگیزه ی باروان این است که:
    یکی از مهم ترین نیازهای کشور عزیزمان در زمینه ی حمل و نقل هوشمند را مرتفع سازد و اتصالی کارآمد و هوشمند بین صنعت و بازار با حمل و نقل کالا و محموله هایشان برقرار کند. این ارتباط و تعامل هوشمند بر بستر IT و ICT میسر است که ما چنین کرده ایم


    باروان مي كوشد توليد كنندگان و صاحبان بنگاه هاي اقتصـادي، فـقـط دغـدغه ي تـوليـد داشته باشـند. جا بـه جاييِ حرفه اي و ايمن تخصص ماست.

    راننـدگان حـرفـه اي بـا استـفاده از ليست بارهاي مـوجــود، آزادي انتخاب و عمـل خواهند داشت تا بارِ مناسب خـود را در هـر زمـان و بـراي هر مكاني انتخاب كنند.

    باروان گستره ي فعاليتِ شركت هاي باربـري را در پهنه ي پهناورِ سـرزمين مان امتـداد مـي دهـد.


    باروان به این افق می نگرد که:
    پيشرو در ارائه اطلاعاتِ ارزشمند، مربوط به صنعت حمل و نقل و خالق راه حل هايي مبتني بر علم روز شناخته شود.
    با چنين چشم اندازي است كه، مشتري نسبت به باروان وفادار مي ماند و جذبِ حداكثري مشتري اتفاق مي افتد، در افقِ باروان تعريف شده است كه، مي بايست مبتني بر فن آوريِ منحصر به فـرد خود و علم روز، پايـگاه هاي ارتباط اطلاعـات را افـزايش و گستترش داده تا در چرخه اي سـودمند، ارتباطـي بين رانندگان و صاحبان بـار و شـركت هاي باربري شاكله يابد، هدف ما براي آينده، به كارگيري نوآوري، توسعه و پيشنهادِ راهـكار مناسب بـراي سيستمِ حمل بار است. براي داشتنِ صنعتِ حمل و نقلِ پـويا و به روز مي بايست ابـزار را توسعه داد كه باروان چنين كرده است.

مجوز های ارسال و ویرایش