ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/02/19, 20:14
    SARA

    معرفی استارتاپ تماس ابری - Cloud Call - کلود کال _ سرویس دهنده خدمات ابری هایتک مبتنی بر تماس


    -تماس ابری امن ، اولین سرویس تماس ابری در ایران است درواقع یک راهکار برای کسب و کار ها جهت ارتباط تلفنی امن با مشتریان می باشد ، در این سرویس شماره تلفن تماس گیرنده مخفی شده و با شماره تلفن مجازی اختصاص داده شده تلفن ثابت یا UID برند کسب و کار با مشتری تماس تلفنی امن برقرار میگردد .

    -اپلیکیشن تماس ابری را میتوانید پس از ثبت نام، دانلود و به آسانی بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید ، از لیست مخاطبین خود فرد مورد نظر را انتخاب و با آن تماس ابری برقرار نمایید ، همچنین میتوانید با چند کلیک تنظیمات مربوط به تماس را تغییر و تماس خود را سفارشی نمایید . در این سرویس تنها شما (تماس گیرنده) میبایست اپلیکیشن را نصب نمایید و مخاطب لزومی به نصب نرم افزار جهت ارتباط ندارد و همچنین میتوانید با تلفن ثابت و خارج از کشور نیز ارتباط امن ابری بدون افتادن شماره شخصی برقرار نمایید .

    -در سرویس تماس ابری مبلغی از شارژ اعتبار سیم کارت شما کسر نخواهد شد و هزینه مکالمه پس از هر تماس از شارژ اعتبار مجازی ابری شما کسر خواهد شد ، شارژ مجازی قابل انتقال به دیگران نیز می باشد در مناسبت های مختلف یا معرفی اپلیکیشن به دوستان و همکاران خود مکالمه رایگان هدیه بگیرید .

    -شما به راحتی میتوانند ماژول ارتباطی را دانلود و بر روی سیستم مدیریت مشتریان CRM و CEM یا سیستم های مدیریت محتوا (وردپرس ، جوملا و ... ) سایت خود نصب نمایید و به آسانی با مشتریان خود با یک کلیک تماس ابری برقرار نمایید .

    -شما میتوانید از یک حساب مجازی حتی یک شارژ مجازی مشترک به صورت سازمانی با دسترسی هایی که برای پرسنل تعریف میکنید به همکارانتان اجازه دسترسی به تماس ابری دهید و از بخش های مختلف (برخط یا اپلیکیشن ها) در هر ساعت از شبانه روز گزارش تهییه نمایید .

    -دروازه پرداخت ابری امن بر بستر تلفن گویا ، اولین سرویس پرداخت ابری در ایران است ،درواقع یک راهکار ساده،جامع و امــن برای قرار دادن امکان پرداخت خلاقانه برای وب سایت،اپلیکیشن موبایل ، پیج اینستاگرام و کانال تلگرام بر بستر مرکز تماس می باشد، با استفاده از IVR Payment سریعتر و آسانتر امکان پرداخت ابری را به کسب و کار خود اضافه کنید ، روش کار بگونه ای است که پس از درخواست سفارش مشتری با آن تماس ابری برقرار میگردد و پس از تایید مبلغ و ورود شماره کارت و رمز دوم در شبکه امن، پرداخت انجام گرفته و نتیجه پرداخت برای شما ارسال میگردد .

    -اگر توسعه دهنده شبکه های IOT اینترنت اشیا یا سخت افزار های برخط هستین میتوانید از پلتفرم قرار داده شده جهت توسعه سخت افزار خود و ارتباط آن با سرویس تماس ابری آفلاین یا آنلاین استفاده نمایید .

    -اگر شما برنامه نویسان و توسعه دهنده هستید میتوانید از متد ها و توابع برنامه نویسی API سرویس تماس ابری در موارد مختلفی از جمله ایجاد ارتباط ابری ، دسترسی به تنظیمات سرور تماس ابری ، سرویس دروازه پرداخت مبتنی بر تماس و دیگر دسترسی های توسعه دهندگان وب و موبایل در محصولات خود استفاده نمایید.

مجوز های ارسال و ویرایش