ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ کاربانک _ کاریابی

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/02/18, 21:55
    SARA

    معرفی استارتاپ کاربانک _ کاریابی


    هدف

    کمک به سازمانها و شرکتها جهت جذب نیروی انسانی- کمک به نیروی انسانی در خصوص یافتن شغل مناسب


    معرفی

    سایت کاربانک متعلق به موسسه کاریابی و مشاوره شغلی داخلی غیردولتی کاربانک و محصولی از شرکت داده سامان آرینا است. هدف کاربانک بعنوان یک موسسه کاریابی اینترنتی و بانک اطلاعاتی کار، مشاغل و استخدام، ارائه طبقه بندی شده مشاغل، اطلاع رسانی نیازمندیهای استخدامی و شغلی کشور و ارتقاء مهارت های کاریابی می باشد.

    کارجویان (متخصصین) و کارفرمایان (سازمانها) دو گروه اصلی مخاطبین این سایت را تشکیل می دهند. کارفرمایان محترم میتوانند با مراجعه به بخش ویژه کارفرما و انجام یک ثبت نام ساده و مقدماتی ضمن دریافت نام کاربری و رمزعبور، در آینده به سایت و پنل اختصاصی خویش راه یافته و آگهی شغلی مورد نظر خود را در سایت درج و مدیریت نمایند. بانک رزومه های کاربانک با طبقه بندی تخصص ها و پتانسیل های آماده به کار، امکان جستجو و انتخاب از میان برترین ها را برای کارفرمایان فراهم می سازد.

    متقاضیان جویای کار از طریق مراجعه به سایت و جستجوی کلمات کلیدی و نیز طبقه بندی مشاغل قادر به یافتن فرصتهای شغلی موجود در بانک اطلاعاتی سایت و ارسال درخواست خود به کارفرمایان می باشند. کارجویان پس از ثبت نام در سایت، رزومه خود را در سایت درج می نمایند. سایت با ارائه سئوالات مرتبط با تجربیات و مهارتهای کارجویان، اطلاعات رزومه کارجویان را ساختاربندی نموده و ثبت می نماید تا در بسهولت در اختیار کارفرمایان و سازمان ها قرار گیرد و بدین طریق کارجو در پیدا کردن کار مورد علاقه اش حمایت می شود.

مجوز های ارسال و ویرایش