ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ موتونت _ پیک موتوری شهر تهران ودیگر شهر ها

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/02/15, 14:02
    SARA

    معرفی استارتاپ موتونت _ پیک موتوری شهر تهران ودیگر شهر ها


    کشور عزیزمان ایران به سرعت مسیر پیشرفت و موفقیت را طی می کند؛ شاهد ادعای ما رشد شتابان در عرصه فناوری های نو، ICT و بخش های متنوع کسب و کار اینترنتی می باشد. با تکیه بر پشتوانه قوی تدبیر، شانه های ستبر جوانان بااستعداد این مرز و بوم و با نگاهی پر امید به آینده ای درخشان قدم در راهی گذاشته ایم که هدف آن بر اساس سیاستهای کلی نظام، منطبق بر افق چشم انداز 1404 و سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل خواهد بود.
    در این میان شرکت آریا نور آراد با برند تجاری موتونت در زمینه خدمات حمل و نقل موتوری آنلاین در سطح شهر تهران به عنوان شرکتی پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل موتوری اینترنتی با استفاده از تیمی متخصص و توانمند، وظایف مهمی را در حوزه خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی، اصناف، ادارات دولتی، شرکتهای خصوصی، مراکز خرید و فروشگاههای اینترنتی، رستوران و فودکورت ها، بانک ها، بیمه ها، مراکز خدمات درمانی و پزشکی و آزمایشگاهها برعهده دارد.
    موتونت در سال 1395 با کادری مجرب، کارآزموده و فعال در حوزه کسب و کار اینترنتی شروع به کار کرده است.
    در نگاه مدیر عامل و هیأت مدیره شرکت روند بهبود در فرآیندها و فعالیتهای شرکت، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف وهمچنین ارزیابی های مرتبط با سیستم های مدیریت کیفیت جامع( TQM ) و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در دستور کار شرکت قرار دارد. موتونت در راستای ایفای نقشی موثر در نظام اقتصادی، رویکردهای استراتژیک خود را نیز بر مبنای ایجاد ساز و کاری سالم و برخوردار از سازمان اداری یادگیرنده و ایجاد ارزش افزوده در راستای ایجاد فرصتهای شغلی جدید با توجه به تغییرات شگرف در زمینه های کسب و کار در جامعه به طور جدی اقدام نموده است.
    از اولویت های استراتژیک شرکت آریا نورآراد در دهه اول فعالیت خود؛ سازمانی چابک، متعالی، پایدار و مسئول در قبال جامعه، تبدیل شدن به یکی از شرکت های برتر در حوزه ارائه خدمات حمل و نقل سریع و مطمئن وگام نهادن در مسیر کشف فضاهای جدید کسب و کار می باشد.
    اهم موضوعات استراتژیک موتونت شامل موارد زیر است:
    • توسعه نوآوری های علمی در ارائه خدمات حمل و نقل با کیفیت و استاندارد بین المللی.
    • تحقق اهداف اقتصاد دانش بنیان و ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف.
    • برداشتن گامهای اثربخش در حوزه سلامت شهری و شهروندان از طریق کاهش سفرهای درون شهری.
    آرمان متعالی موتونت خدمت رسانی شایسته به شهروندان تهرانی و مردم کشور عزیزمان است. باشد که در این راه همگام و همراه شما باشیم و بتوانیم گام موثری در راستای اقتصاد رو به رشد ایران اسلامی برداریم.

مجوز های ارسال و ویرایش