ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/02/10, 08:47
    سمیکال

    معرفی استارتاپ بلندگو (خرید و فروش آلبوم و دانلود قانونی موسیقی)


    بلندگو، اولین و تنها فروشگاه اینترنتی آلبوم های اورجینال موسیقی ایرانی هست که در بهار سال 1395 با هدف حمایت از هنرمندان ایرانی، حفظ قانون کپی رایت و همچنین ترویج خرید آلبوم اورجینال و عدم دانلود غیر قانونی شروع به کار کرده است.

    شاید چند سالی است خرید آلبوم های اورجینال در ایران بصورت جدی باب شده است اما همچنان عده ای هستند که آلبوم ها را بصورت غیر قانونی دانلود و یا کپی می کنند، شاید ایده و هدف بلندگو در نگاه اول بیهوده باشد چون با وجود سایت های دانلود غیر قانونی موسیقی دیگر نیاز به وجود چنین سایت هایی نیست اما هدف اصلی بلندگو حمایت از هنرمندان ایرانی است و همچنین ترویج فرهنگ خرید آلبوم اورجینال و دانلود قانونی موسیقی می باشد که شاید این راه بتواند کمکی در ارتقا این فرهنگ کند. از طرف دیگر طرفدارانی هستند که همواره فقط نسخه اورجینال آلبوم ها را تهیه می کنند و بلندگو برای آن دسته از کسانی که دسترسی مستقیم به فروشگاه های فرهنگی ندارند یا به هر نحوی قادر به تهیه آلبوم بصورت اورجینال نیستند گزینه ی مناسبی است.

    در کنار فروش آلبوم های اورجینال، دانلود قانونی موسیقی را برای کسانی که تمایل به تهیه آلبوم های موسیقی بصورت دیجیتال و با قیمت کمتر دارند فراهم آورده ایم تا بتوانیم یک مجموعه کامل از ارائه قانونی موسیقی را به مخاطبان ارائه کنیم. هدف ما حمایت از هنرمندان ایرانی است و امیدوارم آنها هم ما را در تحقق این هدف یاری نمایند.

    بلندگو برای دو سال متوالی کاندیدای دریافت جایزه بهترین وب سایت در گروه " موسیقی و پادکست " از جشنواره وب و موبایل ایران در دوره نهم و دهم بوده و همچنین از سوی شرکت های معتبر موسیقی نظیر اکسیر نوین، آوای هنر، ایران گام و.. تایید و معرفی شده است. در سال 1396 سایت بلندگو موفق به فروش هزاران نسخه از آلبوم رگ خواب همایون شجریان و همچنین آلبوم های گروه چارتار نظیر دریا کجاست و جاده میرقصد و همچنین باران تویی شد.

    مصاحبه موسس بلندگو با وب سایت « موسیقی ایرانیان »

مجوز های ارسال و ویرایش