ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ رنگیتر - فروشگاه آنلاین

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/02, 21:52
    SARA

    معرفی استارتاپ رنگیتر - فروشگاه آنلاین

    رنگیـتر، به‌عنوان منبعی کامل و خلاق از عکس‌های ایرانی، بازاری دوطرفه برای خرید، فروش و سفارش تصاویری با موضوعات مختلف شامل طبیعت، کار، شهر، معماری و … بوجود آورده است. رنگیـتر پلی‌ست «از سوی خلاقان برای خلاقان» که به هنرمندان اجازه می‌دهد محتوای تصویری خود را با افرادی که به آن‌ها نیازمندند به اشتراک بگذارند.



    معرفی عکس های رنگیتر:

    رنگیتر پلی بین عکاسان و کاربران نیازمند به عکس می باشد. شما میتوانید با عضویت در سایت رنگیتر، عکس های کسب و کار و رسانه های آنلاین خود را رونق ببخشید و همچنین بدون داشتن امکانات و تیم عکاسی از تخصصی ترین محتوای عکس برخوردار شوید. رنگیتر یکی از موفق ترین وب سایت های تولید محتوای عکس در ایران می باشد، که با دسترسی به بزرگترین شبکه عکاسان ایران توانسته مجموعه ای با بیش از ۲۰.۰۰۰ هزار عکس از عکاسان را در سایت خود‌‍­­‎‌‍‌‎‌‏ برای دانلود و استفاده شما فراهم کند. آرشیو رنگیتر، از با کیفیت ترین عکس ها و متنوع ترین موضوعات تشکیل شده است که روزانه توسط عکاسان رنگیتر به روز میشودو هر روز امکان دانلود عکس های جدید از اتفاقات و لحظه های نابی که در کشورمان رخ میدهد را خواهید داشت. تمامی عکس ها دارای کپی رایت و اصالت ایرانی میباشند. استفاده از جستجوی عکس رنگیتر میتواند جایگزین مناسبی برای نیاز های روزانه شما در تامین و تولید عکس ها باشد. فراموش نکنید که اصالت تولید محتوا که عکس یکی از مهم ترین عامل های آن می باشد بیانگر هویت کسب و کار شماست.

    مزایای جستجو عکس در سایت رنگیتر:

    از مهمترین مزایای رنگیتر تضمین تهیه عکس موردنظر کاربران است،به این معنا که اگر شما عکسی با موضوع مد نظرتان را در آرشیو رنگیتر پیدا نکردید، تیم رنگیتر متعهد میشود تا سفارش عکس شما را به عکاسان گزارش داده و در نهایت شما میتوانید بدون پرداخت هزینه از بین صدها عکس تولید شده انتخاب خود را انجام دهید. البته این سرویس ویژه به کاربرانی اختصاص دارد که از اشتراک های ماهانه رنگیتر استفاده می کنند .


    معرفی دسته بندی و کیفیت عکس های رنگیتر

    عکس های سطح A :

    این سطح شامل بهترین و ناب ترین عکس هایی است که دسترسی به آنها بسیار سخت می باشد. در واقع عکس های کمیابی مانند عکس های نفتی، خبری، تبلیغاتی که به راحتی در فضای وب با کیفیت بالا در دسترس نیستند . بیشتر این عکس ها نیاز به مدلینگ و فضاسازی دارند به این معنا که دارای لوکیشن خاص و چیدمان منحصر به فرد هستند، مانند عکس پرواز قو ها بر فراز دماوند که ثبت لحظه ای خاص بر فراز کوه دماوند است . عکس های سطح A قابلیت چاپ بسیار خوبی برای بستر تبلیغات در بیلبوردها، بنر، رول آپ و ... را دارند. عمده مشتریان این دسته از عکس ها شرکت های تبلیغاتی و بسته بندی محصول و همچنین خبرگزاری ها هستند.

    نمونه ای از عکس های سطح A:



    عکس های سطح B :

    این سطح عکس های رنگیتر نیز از کیفیت بسیار بالا و زیبایی خاصی برخوردار هستند و همانند تمامی عکس های رنگیتر قابلیت چاپ خوبی دارند ولی به اندازه عکس های سطح اول دسترسی به پوزیشن آنها سخت نیست. عکس های این سطح شامل شهرهای مختلف ایران و منظره های بکر طبیعی است و همچنین نشان دهنده زیبایی های کشورمان است . این آرشیو امکان ایجاد موقعیت هایی جذاب را برای به تصویر کشیدن محتوای بصری شما فراهم میکند.


    نمونه های عکس های سطح B:




    عکس های سطح C :

    این سطح عکس های رنگیتر بهترین گزینه برای استفاده در وب سایت، اپلکیشن و یا سوشال مدیای شما می باشند عمدتا موضاعات کاری، سبک زندگی و تبلیغات را شامل میشوند که قابلیت خوبی در انتقال بیان پیام شما را خواهند داشت و سایز نسبتا کوچکتری نسبت به عکس های چاپی در بیلبورد یا استند ها را دارند.


    نمونه ی از عکس های سطح C:



    عکس های سطح D :

    این گروه شامل عکس هایی است که شاید مشابهشان را در فضای مجازی دیده باشید . عکس های والپیپیر و یا طبیعت و منظره های عمومی از این گروه میباشند. این سطح از عکس های رنگیتر با قیمت بسیار پایین تری، برای جستجوی عکس های طبیعت و مناظر و یا برای استفاده های کم اهمیت تر مناسب است.


    نمونه عکس های سطح D:







    بنیانگذاران و افراد کلیدی



    پژمان سطوت

    بنیان گذار




    بهاره ثباتی
    بنیان گذار


    تماس با ما

    تهران- میدان آرژانتین، خیابان بخارست، نبش خیابان دهم، پلا 17- ط 9
    تلفن: 09378225051
    ایمیل:[email protected]








مجوز های ارسال و ویرایش