ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ویتالیک برنامه اتریوم ۲ را در تایوان پیاده‌سازی خواهد کرد

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/01/19, 16:37
    SARA

    ویتالیک برنامه اتریوم ۲ را در تایوان پیاده‌سازی خواهد کرد




    در جریان کنفرانسی در تایپی، یکی از بنیانگذاران اتریوم به نام ویتالیک بوترین، طرح برنامه ایجاد یک پلتفرم مبتنی بر تکنولوژی بلاک‌چین در آینده را مطرح نمود. وی همچنین، به برخی از مشکلات بزرگ مربوط به اتریوم اشاره نمود و پیشنهاداتی را درباره پیشرفت احتمالی در آینده ارائه داد. علاوه بر این، بوترین به جزئیات بیشتری نیز پرداخت.

    این دانشمند جوان علم رایانه، در ابتدای عمل درباره جایگزینی های متعددی که در بازار برای اتریوم صورت گرفته بود، مزاح نمود و با شوخی به این مساله اشاره کرد:
    «قاتل اتریوم خود اتریوم است، اتریوم چین؛ اتریوم است، و اتریوم تایوان؛ اتریوم… ۲٫۰ است»
    بزرگ‌ترین مسائل پیش‌رو

    پس از آن، بوترین به توصیف چهار حوزه ای که از دید او نیاز به بهبود و رسیدگی در پلتفرم فعلی اتریوم دارند، پرداخت: حریم خصوصی، ایمنی جمعی، ایمنی قرارداد هوشمند و مقیاس پذیری.
    ویتالیک، برای سه مورد اول راه حلی را در نظر دارد که به طور فعال در حال توسعه است. در حوزه حفظ حریم خصوصی، هاردفورک بیزانس، این امکان را برای zk-SNARKs فراهم کرده است. از نظر ویتالیک این راه حل میتواند پیوسته مورد استفاده قرار بگیرد. یک توسعه اخیر با نام مستعار «کاسپر»، راه حلی را برای امنیت جمعی ارائه میدهد. همچنین، راه حل هایی کارساز، از سوی وایپر و تاییدیه رسمی برای ایمنی قرارداد هوشمند ارائه میگردند.


    با وجود این، مشکل مقیاس پذیری بزرگ است. ویتالیک توضیح داد که تمرکززدایی، مقیاس پذیری و امنیت می توانند چالش های عظیمی را در آینده بوجود آورند. در اختیار داشتن دو مورد از این سه، تقریبا کار آسانی است، اما ایجاد سیستمی که در آن هر سه مورد فعال باشند دشوار است.
    بنابرگفته های بوترین، مقیاس پذیری در اتریوم، نیامند انجام هزاران تراکنش برحسب ثانیه، و در محدوده بلاک‌چین است. همچنین لازم است انجام این تراکنش ها عاری از هر گونه ابرگره باشد. به عبارت دیگر، باید در راستای حل هر سه مسئله مذکور اقداماتی را به عمل آورد. همچنین، طبق آنچه ویتالیک گفته است، راه حل را میتوان در زنجیره های جانبی یافت که در آن امکان بروزرسانی تغییرات پروتکل وجود داشته، و در عین حال زنجیره اصلی دست نخورده باقی میماند.
    تغییر از اثبات کار به اثبات سهام، ضروری خواهد بود. بوترین به این موضوع اشاره نمود که با وجود تغییرات قابل توجهی که تاکنون به وقوع پیوسته اند، به احتمال زیاد ۳ الی ۵ سال دیگر تا تغییر نهایی و شکل گرفتن این بروزرسانی‌ها، زمان نیاز باشد.



    https://arzdigital.com/vitalik-lays-ethereum-in-taiwan/

مجوز های ارسال و ویرایش