ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی شتابدهنده شبدیز ( کرج )

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/20, 13:21
    Admin

    معرفی شتابدهنده شبدیز ( کرج )

    شتاب دهنده شبدیز

    شرکت شبدیز با پیشینه بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، تنها و اولین شتاب دهنده خصوصی کسب و کار در استان البرز می باشد. هدف از راه اندازی شتاب دهنده شبدیز، فراهم کردن بستری برای رشد و به ثمر رساندن ایده های فاوا در استان البرز است. شتاب دهنده شبدیز سعی دارد با ایجاد فضای نوآوری و تفکر خلاق در بین جوانان پراستعداد ایرانی و پرورش ایده‌های خلاقانه و کارآفرینانه در حوزه توسعه دهندگان وب و موبایل، طراحان بصری و فاوا و کم کردن ریسک دوره ابتدایی شروع کسب و کار به تجاری سازی ایده‌ ها کمک کند.

    با توجه به اینکه نیروی کار جوان و مستعد در استان البرز بسیار وجود دارد، شتاب دهنده شبدیز با تمرکز بر روی ایده های بکر و بدیع در رابطه با کسب و کارهای حوزه ی IT و ICT نیاز این قشر به مرکزی برای ارائه ایده ها و به ثمر رساندن آنها برآورده کرده است.

    حمایت های شتابدهنده شبدیز بصورت حمایت های مادی (بودجه، فضای کاری، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری) و همچنین حمایت های غیرمادی مانند آموزش ضمن کار توسط متخصصان با سابقه و جوان شرکت شبدیز (و درصورت نیاز مربیان خارج از شرکت) و در صورت نیاز فراهم کردن بستر ارتباطی با سرمایه گذاران و نهادهای خارج از سازمان صورت می گیرد.

    شتاب دهنده شبدیز با استفاده از ادغام دانش و تجربه مدیران خود با ایده پردازان جوان ایرانی شرایطی را مهیا ساخته است تا با متحول ساختن ظرفیت، مهارت و خلاقیت افراد و همچنین تقویت ریشه های کسب و کارهای نوپای ایشان، خلق کسب و کارهایی با رهبران شایسته و توانمند را میسر سازد.

    شتاب دهنده شبدیز خدمات و حمایت های زیر را به تیم های نوپا که دارای ایده های نوآورانه، مقیاس پذیر و بازار محور حوزه فاوا باشند، ارائه می دهد

مجوز های ارسال و ویرایش