ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: با زنان موسس جدیدترین استارت آپهای امریکایی آشنا شوید

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/17, 19:02
    SARA

    با زنان موسس جدیدترین استارت آپهای امریکایی آشنا شوید

    پدیدآورنده: مایکل مولی


    کترینا اشنایدر، ریچوال


    شهر لوس آنجلس، مراقبت‌های سلامت


    اشنایدر قصد نداشت زمانی که باردار بود یک شرکت تاسیس کند ولی مصرف ویتامین در دوران بارداری او را وادار به تحقیق درباره‌ی ویتامین‌ها کرد و دریافت آن‌ها چقدر قدیمی هستند. اشنایدر بیان کرد: «بیشتر مولتی ویتامین‌ها براساس رژیم مردان در ۶۰ سال پیش طراحی شده‌اند، نه برای امروز.» او کسی است که در موسیقی جهانی نوآوری‌هایی پدید آورد و برای صندوق سرمایه گذاری تروی سنتر، سرمایه مخاطره آمیز جمع آوری کرد. با کمک شرکت ریچوال، او مولفه‌های یک ویتامین را از ابتدا ساختاربندی کرد: امگا ۳ تقطیر‌ شده از خزه‌ی دریایی به جای ماهی، و روغن امگا ۳ کپسوله سازی شده برای به حداکثر رساندن جذب مواد مغذی. دیگر نیازی به مصرف فولیک اسید نیست؛ مشخص شد تقریبا یک سوم زنان نمی‌توانند آن را هضم کنند.


    پدیدآورنده: مایکل مولی


    کریستینا بلمن، لوو اُیل


    شهر دنور، شاهدانه


    لوازم آشپزخانه‌ای براقِ لوو اُیل مانند یک ماشین کاپوچینوی مجلل به نظر می‌رسند ولی در واقع برای جوشاندن کره و روغن‌های پخت و پز با گیاهانی مانند ریحان، رزماری و ماری‌جوانا طراحی شده‌اند. بلمن می‌گوید: «مصرف کنندگان شاهدانه در واقع بسیار شبیه خریدارن غذای کامل هستند.» او مشاور سابق ای بی ام است؛ کسی که هنر آشفته‌ی تولید کره‌ی تی اچ سی برای غذاهای خانگی را متحول کرد؛ اختراعی که برای بازار توانمند و در حال رشد شاهدانه کاملا مناسب است. از زمانی که لوو اُیل محصول ۲۰۰ دلاری خود را در تابستان گذشته وارد بازار کرد، اعداد شش رقمی را در فروش ماهانه‌اش ثبت می‌کند. این محصول همچنین سرآشپزهای تازه‌کار را مجذوب خود کرده است.


    پدیدآورنده: مایکل مولی


    کارول ریلی، درایو


    شهر ماونتین ویو کالیفرنیا، هوش مصنوعی


    ریلی بیان کرد: «برای اکثر افرادی که در حوزه هوش مصنوعی و یادگیری عمیق فعالیت می‌کنند، این عرصه هنوز نسبتا جدید است.» او زمانی که از شرکت جانز هاپکینز استعفا داد، در حال گرفتن مدرک دکترایش بود و۱۷ سال در صنعت روبوتیک فعالیت می‌کرد. اکنون او و تیمش، بیش از ۶۲ میلیون سرمایه‌ی مخاطره‌آمیز در دست دارند تا هوشی برای وسایل نقلیه خودگردان بسازند، قطعه‌ای که می‌تواند به هر ماشین دیگری متصل شود. این فرصت او را در وضعیتی قرار می‌دهد که می‌تواند در برابر شرکت‌های بزرگی مانند اوبر، تلسا و جی‌ام خودنمایی کند.


    پدیدآورنده: مایکل مالی


    استفانی لامپکین، بلندور


    شهر سان‌فرانسیسکو، استخدام


    وقتی به لامپکین گفته‌شد نمی‌تواند استخدام شود، او در آخرین دور مصاحبه‌اش قرار داشت تا در یک شرکت بزرگ فن‌آوری استخدام شود، دلیل استخدام نشدش این بود که «تجربه‌ی تکنولوژیکی» لازم را ندارد، با وجود اینکه مدرک دانشگاه‌های استنفورد و ام‌آی‌تی و سابقه‌ی کار در میکروسافت را در رزومه‌ی خود داشت. او از این سرخوردگی برای ایجاد یک کسب و کار جدید استفاده کرد: بلندور. این برنامه در تلاش است تبعیض‌ در مراحل استخدام را حذف کند. کاندیداها از این برنامه استفاده می‌کنند تا مطلع شوند یک شرکت در چه سِمت‌هایی استخدام می‌کند. بلندور اسم‌، عکس‌ و سن‌ را از فرم‌های درخواستی حذف می‌کند. لامپکین بیان کرد: «ما می‌خواهیم موتور جستجوی پشت صحنه باشیم، جاییکه هر نوع تصمیمی بر اساس شایستگی اتخاذ می‌شود.» تعداد زیادی از شرکت‌های فن‌آوری از برنامه‌ی تازه‌ تاسیس او، که سه سال از تاسیس آن میگذرد، استفاده می‌کنند.


    پدیدآورنده: مایکل مولی


    استفانی تیلنیوس، ویدا هلث


    شهر سان‌فرانسیسکو، مراقبت‌های سلامت


    تیلنیوس بیان کرد: «در زندگی باید سخت کوش باشی تا به چیزی که میخواهی برسی و من این را دوست دارم.» او کسی است که پس از همکاری با شرکت‌های پیشگام تجارت الکترونیک در پی‌پال و گوگل، برنامه‌ی مراقبت مجازیِ تلفن همراه را روانه‌ی بازار کرده‌است که در ازای۷۰ دلار در ماه، به کاربران اجازه می‌دهد با کارشناسان سلامت در ارتباط باشند، کسانی که می‌توانند در بیماری‌های مزمن مانند دیابت و مشکلات سلامتی مانند رژیم غذایی و ورزش به آن‌ها کمک کنند.


    پدیدآورنده: مایکل مولی


    نادیا بجاروا، دیااندکو


    شهر نیویورک، خرده‌فروش



    بجاروا، شریک و مدیرعامل دیااندکو گفت: «ما تقریبا تمام بهانه‌های موجود را شنیده‌ایم.» از تمام برند‌های مُدی که برای زنان بالاتر از سایز ۱۴ لباس طراحی نمی‌کنند. بدین ترتیب، آنالیزگر سابق وال استریت این سرخوردگی شخصی را به شرکت مُدی برای زنان فربه تبدیل کرد. این شرکت اکنون ۲۵ میلیون دلار سرمایه مخاطره‌آمیز دارد و قصد دارد از ارزش بازاری که مدت‌هاست به آن بی‌توجهی می‌شود، ۴.۲۱ بیلیون دلار بدست آورد.



    منبع: با زنان موسس جدیدترین استارت آپهای امریکایی آشنا شوید (قسمت دوم) - ایران استارت آپ
  • 2017/10/13, 14:24
    SARA

    با زنان موسس جدیدترین استارت آپهای امریکایی آشنا شوید



    این گروه از کارآفرینان نشان می‌دهند اگر زنان دنیا را اداره می‌کردند، دنیا چگونه بود. این زنان موسس که جزو خلاق‌ترین زنان در شرکت‌ها هستند، تلاش می‌کنند در هر کسب و کاری، از ساختن یک ویتامین مفیدتر تا از بین بردن تعصبات ناخودآگاه در استخدام، پیش‌قدم باشند.

    پدیدآورنده: مایکل مولی
    ویتنی ولف، برنامه بامبل
    شهر آستن، فناوری اجتماعی
    پس از شراکت در برنامه‌ی تیندر، جدا شدنی تلخ و شکایت از این برنامه به دلیل تبعیض جنسیتی، آخرین چیزی که ولف انتظار داشت، این بود که وارد برنامه‌ی دوستیابی دیگری شود. ولف گفت: «به این نتیجه رسیدم که می‌توانم از همه‌ی اتفاقات بد‌ ‌به‌عنوان نیرویی برای خلق چیزهای خوب استفاده کنم.» ولف در تلاش است امپراطوری کوچکی از زنان در حوزه‌ی کسب و کار فناوری بسازد: بامبل، یک برنامه‌‌ی دوستیابی که زن-محور است، حدود ۲۰ میلیون کاربر دارد.‌ در پاییز امسال، ولف بامبل‌بیز را افتتاح کرد که پلت‌فرمی شبکه‌ای مختص زنان است.
    پدیدآورنده: مایکل مولی
    ایمی جِین و دنیلا یاکوبوفسکی، بابل‌بار
    شهر نیویورک، مد
    پس از ملاقات دو تحلیل‌گر در دانشگاه بریتیش کلمبیا و اخذ مدرک ام‌بی‌ای شان، این دو دوست در سال ۲۰۱۱ بابل‌بار را ایجاد کردند، این شرکت زیرکانه ساخته شده‌است و تجارتی الکترونیک بر مبنای رساندن محصول مستقیما به مصرف کننده است که تخصص آن در لوازم جانبی مد است. این صنعت سودمند و با حاشیه سود ۸۵ درصد است. در حال حاضر، تقریبا نصف درآمد بابل‌بار از طریق سایت آن ایجاد می‌شود و نصف دیگر از طریق خرده‌فروشانی مانند بلومینگ‌دیلز، که محصولات بابل‌بار را می فروشد، و تارگت، که بابل‌بار به صورت خصوصی برایش زیورآلات تولید می‌کند. جِین، مدیرعامل بابل‌بار، گفت: «برعکس واربی پارکر، ما نمی خواهیم برای شرکت لوکزاتیکا مشکلی ایجاد کنیم، ما میخواهیم لوکزاتیکای بعدی باشیم.»

    پدیدآورنده: مایکل مولی
    جین براون‌هیل، سویتِن
    شهر نیویورک، طراح
    شرکت سویتِن جایی بین لیست انجی و هَوز قرار دارد که جریان همه‌گیر و خسته‌کننده‌ی پیداکردن یک پیمان‌کار خوب را مورد هدف قرار می‌دهد. براون‌هیل می‌گوید: «من در این صنعت هستم و فهمیده‌ام پیدا کردن یک پیمان‌کار خوب، سخت است، باید برای افرادی که در این صنعت نیستند هم سخت باشد.» براون‌هیل که به عنوان معمار از مدرسه‌ی طراحی هاروارد فرق‌التحصیل شده است، شش سال پیش شرکت سویتِن را تاسیس کرد. شبکه‌ی سرویس این شرکت در حال حاضر در نیویورک و فیلادلفیا است و قصد دارد طی دوسال آینده در هشت شهر دیگر گسترش یابد. سویتِن طراحان خانه را با پیمانکاران عمومی ارزیابی‌شده پیوند می‌دهد و سپس پیشرفت پروژه‌های آنان را پیگیری می‌کند.


    منبع: با زنان موسس جدیدترین استارت آپهای امریکایی آشنا شوید (قسمت اول) - ایران استارت آپ

مجوز های ارسال و ویرایش